Parti Sonu

344 27 123
                                    

Her ne kadar aşağı inme kararı aldıysam da sadece Cansu'nun odasından çıkabildim. Nasıl davranmam lazım ki? Of Kaan sadece Deniz nasıl davranırsa öyle davran.

(Yazarın aklında bir soru. Deniz  nasıl davranmalı ki? Neyse .d)

En iyisi tuvalete gireyim ondan sonra aşağı inerim. Bi yüzümü yıkarım kendime gelirim.

Tuvaletin kapısını açtığımda karşımda Deniz vardı. APTALIM VE KAPIYI TIKLATMAYI UNUTTUM.  Ama en azından o sırada Deniz yüzünü yıkıyordu. Beni görmediği kesindi ama kapının açılma sesini duymuştur galiba.

Hemen kapıyı kapattım ve merdivenlerden koşarak aşağı indim ve neredeyse düşüyodum. Ömer, Mila'yı tutmaya çalışıyordu. Zeynep, uyuyan Neva'yı izliyordu ve saçlarıyla oynuyordu.

İlk önce Zeynep'in yanına gittim. Bir şey yapar falan.

Kaan
"Napıyorsun?"

Zeynep
"Yere.."

Kaan
"Ne? Zeynep ben gidince daha çok mu içtin?"

Zeynep
"Evevvt. Şu an düşüyorhum"

Kaan
"...Neva'ya mı?"

Zeynep
"Kaan salagk mısınnn?? Ben... Neva'ya hep düşüyorhm"

Kaan
"İyi peki. Ama aptalca bir şey yapma."

Zeynep
"Tanam. Ben bhu hafta içinde tohkat yemi-"

Kaan
"Tamam tamam. İzliyorum seni ona göre"

Zeynep'i ve Neva'yı bırakıp Mila'nın yanına gittim.

Mila
"Yha istiyoruuum"

Ömer
"Cansu'nun yanına gitmek istiyo"

Kaan
"Off."

Ömer
"Sen de sonunda geldin. Mila çok güçlü daha fazla tutamıcam"

Kaan
"Mila eve gidelim mi?"

Mila
"Hayıır! Ben Cansu'yla konuşmaya gidicem"

Kaan
"Mila'cım hadi"

Mila
"Ya karışmayıın. Ben ahblanızım si- Öğ"

Mila... benim ve Ömer'in üstüne kustu. Ömer de çığlık attı ve galiba kusmaya gitti.

Kaan
"Iy. Milaa Off. AĞ ÇOK İĞRENÇ... Mila gel bi temizliyim bari seni yüzün hep.. of"

Mila'yı tuttum ve... tuvalete götürmeye gittim ki merdivenlerden inen Deniz de bizi gördü ve yanımıza geldi. Banyonun ışığını açtı ve Mila'yı tutmamda yardım etti.

Ağh kalbim. Ni kidir yirdim sever bir çocuk.

Deniz
"Dur giysi getiriyim... Kaan"

Kaan
"E-efendim ?"

Deniz
"Mila'nın bedenine Zeynep'in giysisi olmaz... dimi?"

Yani. Mila baya uzun... Zeynep değil.

Kaan
"Oh evet"

Kaan
"Cansu'nun giysilerinden getiriyorum."

Kaan
"Tamam"

Deniz gittikten sonra fark ettim ki. Mila uyuyo. Yani... Ben mi giydiricem? Sonuçta ablam olabilir ama ya bundan rahatsız olursa? Şahsen ben rahatsız olurdum ama kusan da ben olduğum için bir sorun olmazdı galiba. OF MİLA UYAN İŞTE.

Kaan
"Mila. Uyan geldik"

Mila derin uyuyan birisi yani uyandırmam imkansız falan olabilir. Neyse deneriz. AMA UYANMAZSA UYUYORKEN TÜM YOL BOYUNCA NASIL TAŞIYICAM BU KIZI?

Bizim ŞarkımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin