On Altı

138 10 0
                                    

Sellam!

Naber?

Oy ve yorumu unutmayalım.

İyi okumalar!

İzel Hera'dan

"Allah'ım ne güzel dikmişim!" Balın koluma vururken gergince güldüm.

"Modellerim de güzel ondan tabii." Ekin içeri girdi.

"Vay vay vay,ülkenin güzellik ortalamasını en yükseğe çıkarttınız şu an kızlar." Hep beraber gülüp yanına ilerledik.

"Serkan Bey geldi mi?" Ekin elini omzuma koydu.

"Geldi. Defilenin başlamasını bekliyor güzelim."

"Allah'ım inanamıyorum resmen hayalim gerçekleşiyor şu an."

"Derin nefes al ver. Şov başlasın!" Ekin önce benim ardından da Ilgın'ın alnını öpüp ön tarafa gitti.

"Size güveniyorum kızlar. Yapabilirsiniz. Bekliyorum ben." Müzik başlatma görevini verdiğim Koray'a işaret ettim.

Müzik başladı Beren sahneye adımını attı.

Serkan Bey ilgiyle elbiseyi incelerken Beren gerçekten güzel yürüyordu.

Şu an çok fazla gergindim. Üzerinde benim diktiğim abiyeleri Türkiye'nin ünlü modacısı Serkan Bey inceliyordu.

Balın sahneye çıktığında Beren'e diğer elbisesini giydirip ufak bir makyaj değişikliği yaptım. Ardından Balın'a da aynı şeyleri uygularken Ilgın da yürüyüp geldi ve ikinci tur başladı.

Ilgın'ı hazırladıktan sonra bende üstümü ve makyajımı son kez kontrol edip Ilgın yürüyüp durması gereken yerde durunca podyuma çıktım.

Yürüdüm ve kızların önünde durdum.

Kalbim ağzımda atarken ismim anons edildi ve selam verdim. Ardından hepimiz selam verirken sırayla içeri girdik.

Üçü de aynı anda bana sarılırken derin bir nefes verdim.

"İnanamıyorum şu an."

"Bence çok iyiydik."

"Kızlar,hepiniz harikaydınız. Gerçekten size borçluyum. Kıyafetleri çok güzel taşıdınız." Balın güldü.

"Malzeme güzel tabii ki. Hadi üstümüzü değiştirelim. Serkan Bey ile sohbet vakti!" Hepimiz elbiselerimi çıkarttık.

Etek tişört kombinim ve tazelediğim saç ve makyajımın ardından ön tarafa ilerledim.

İlk sarılan Enis oldu.

"Çok güzeldi. Bir kez daha hayran oldum sana."

"Senin sayende Enis. Çok teşekkür ederim." Dudağına yakın bir yere öpücük kondurup diğerlerinin yanına ilerledim.

Koray

"Harikaydı İzel." İçten sarılmasına karşılık verdim.

"Sağ ol arkadaşım." Ekin

"Yapabiliceğini biliyordum Hera'm." Gülümsedim.

"Nefisti. Kutlarım seni İzel." Bartu'ya döndüm.

"Gelmişsin!" Sarıldık.

"Defileni kaçıramazdım." Gülümsedim ve bana bakan Serkan Bey'in yanına ilerledim.

"Merhaba Serkan Bey." Eliyle karşısındaki sandalyeyi işaret etti.

"Merhaba,oturun lütfen İzel Hanım." Oturdum ve beklemeye başladım.

İki Aşk Hikayesi -Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin