Když jsem došel totálně promočený kluci byly oblečení už do toho v čem půjdou.
„Yoongi? Jsi v pořádku?"
Zeptali se kluci krom Jimina který se stále oblékal.
„Jo jen tam trošku prší."
Usmál jsem se. Když jsem si sundal bundu vyšel Jimin z koupelny. Najednou se ke mě rozběhl a koukal mi do očí.
„Yoongi co se stalo? Jsi v pořádku?
„Vypadám zraněně? Jsem v pohodě jen trochu pršelo."
„Fajn pojď se mnou."
Chytil mě za ruku a zatáhl mě do koupelny.
„Vyfenuju ti vlásky ju?"
„Fajn."
Sedl jsem si na okraj vany a Jimin mi začal fénovat vlasy. Najednou vešel Hobi a donesl mi oblečení.
„Děkuji Hobi."
„Nemáš zač Hyung."
Oblékl jsem si oblečení a Jimin stále fénoval vlasy.
Jimin stihl jen tak tak dofenovst moje vlasy a už jsme nasedali do auta.
„Na co se vlastně jde do kina?"
„Netuším na nějaké Break The Silent."
„Aha fajn."
Zastavili nám u kina a mi vešli dovnitř.
Seděli jsme docela hezky.
Namjoon, Jin, Hobi, Já, Jimin, Jungkook a Tae.
Když začal hrát film něco mi sáhlo na ruku.
Najednou se ke mě nahl Jimin.
„Dej ruku pod opěrku chytneme se za ruku."
Pak už utíkalo kino rychleji.
Když kino skončilo všichni jsme se zvedli a odešli ze sálu. Kluci šli na před a já čekal na Jimina protože musel jít na záchod. Seděl jsem už oblečený v kabátu a čepici na takovém malém černém gauči.
Akorát v tu dobu jsem nevěděl co se bude dít.
Z druhého kina vyšla parta nějakých kluků které já neznám ale Jimin ano. Zůstali tam stát a sledovali něco na telefonu... ale bylo jich docela hodně asi pět nebo šest nějak jsem to nepočítal protože jsem to neřešil.
Jimin vyšel ze záchodu a ještě koukal na telefon na sms. Tvářil se u toho ale trošku divně. Najednou zvedl svůj zrak a začal couvat.
„Ahoj Jimi. Jak dlouho jsme se neviděli Hm?"
„Co tady chcete? Jay všechno jsem ti už dal co po mě chceš?"
„Jediný co si mi nedal byl sex."
„Proč bych s tebou měl spát! Nejsem coura."
V tom jsem se ale zvedl co on bude rozkazovat Jiminovi co má dělat. Než jsem došel začal Jimina osahávat.
„Yoongi! Prosím Yoongi kde jsi!?"
Vběhl jsem mezi něj a toho cápka a položil ho na zem.
„Ještě jednou sáhneš na Jimina a poletíš do odpadu! Je ti to jasný?"
Začal kývat protože jsem mu docela ležel na hrudníku. Když jsem se zvedl a otočil se k Jiminovi přišla obrovská rána.
„Jimine jsi v pořádku?"
„Ano Yoongi děkuji. Yoongi POZOR!"
Udeřil mě do zad. Jako bych byl hadrová panenka. Začali do mě kopat jak do pytle. Ještě že jsem měl poslední slovo pro Jimina.
„J-Ji-Jimine u-ut-uteč. P-Po-Pomoc za-zavolej."
Jimin se rozběhl a začal utíkat pryč. Byl jsem rád že utekl. Lidi z Kina vůbec nic neviděli protože zrovna bylo promítání a hlavně byla obědová přestávka.
Pak už jsem nic necítil protože jsem tam zůstal ležet úplně sám. Ale najednou jsem slyšel pláč a hlas Jimina.
„Yoongi?! Haló Yoongi prosím řekni mi že žiješ."
Když byl u mě začal jsem koukat. Bylo mi mnohem lépe než před tím.
„Ji-Jimine? Vážně si to ty?"
„Ano Yoongi pojď jdeme prosím! Zvedni se."
Pomalu jsem se posadil a začal se zvedat.
Motal se semnou celý svět. Nasedli jsme do nějakého auta a já usl. Jimin mě nějak vzbudil a dotáhl domů. Když jsme odemkli stáli tam kluci.
„Pane bože Jimine co se stalo Hyungovi?"
Namjoon okamžitě doběhl s obličejem jako co se děje a totálně nechápal co se stalo.
„Yoongi? Yoongi co se stalo?"
Chytil mě pod druhým ramenem a Jimin vše začal vyprávět.
Pak už mě jen odvedli a já vůbec nevnímal.
„Yoongi to jsem já Jimin budu u tebe spát."
Jimin si položil deku vedle moji postele a lehl si na zem což jsem nechtěl.
„Jimine?"
„Ano?"
„Lehni si prosím ke mě."
„Ano jak chceš."
Jimin si ke mě lehl a chytil me za bok což jsem si vzdychl.
„Bolí tě to tam?"
„Ano."
Jimin mi najednou stáhl tričko a viděl moje modřiny. Doběhl pro lékárničku kterou mi to obvázal a zhasl. Pak už jsme jen usli.
ČTEŠ
Miluješ mě?
Любовные романыLehce 🔞. V tomto příběhu se bude dít život Yoongiho i když to bude mnou vymyšlené dělejme jako by to tak skoro bylo😂. Zároveň do toho zahrnu trošku Yoonmin (Yoongi, Jimin) a nějaké děvče. Budou tam možná i scény nepovolené dětem 😂 Tak uvidíme jak...