Як на диво я їм швидко все показала, а вони майже все відразу вивчили. Напевне хореографія легка.
- Отже. - сказала я - В нас є півчаса, будемо разом весь танець вчити, чи хочете відпочити і пограти?
- Я за ігри. - сказав НамДжун і підняв руку.
- Я тоже. - підтримав Чимин і теж підняв руку.
Так за кожним голосом ми вирішили пограти в ігри. Ми сіли на підлозі в круг:
- То в шо граємо? - запитав Чимин.
- Давайте в "Правда чи дія"? - запропонувала Суа.
- Давайте. - сказала я.
- Ну давайте. - сказав Чимин.
Всі погодилися.
- Тоді ти починай. - сказав НамДжун.
- Окей. - сказала Суа і подивилася на мене - Халей, правда чи дія?
- Правда. - відповіла я.
- Це правда що ти зустрічалася з Мин Юнги? - запитала Суа.
- Не правда. - відповіла я.
- Окей, ти дальше. - сказала Суа до мене.
- Чимин. Правда чи дія? - запитала я.
- Правда. - відповів Чимин.
- Скільки в тебе було дівчат? - запитала я і дивилася йому в очі.
- 15. - відповів Чимин.
- Ого! - вигукнули ми в голос.
- Не, ну я знала бабник, але не думала так багато. - сказала я - Добре. Твоя черга.
Ми так грали більше півчаса. Вже як ми дограли, то більшість пішли додому, але не Суа з Джуном. Вони залишилися, навіть подруга Суи пішла.
- А ви чого залишилися? - запитала я у Суи, Чимина і Джуна.
- А ми не хочемо додому. - сказали вони разом.
- Ти тоже? - запитала я у Суи.
- Да. - відповіла Суа.
- Окей і шо будемо робити? - запитала я і сіла на диван.
- Я не знаю. - сказав Чимин і сів біля мене.
А Суа стояла біля Джуна. Я бачила яка Суа була рада стояти біля Джуна, але коли кидала погляд на мене, то мінялася на лиці.
- НамДжун, ходи зі мною. - сказала я і встала - Розмова є.
Ми вийшли з студії і стали біля дверей.
- Чого хотіла? - запитав НамДжун.
- Я не знаю чи ти замітив, чи вона сказала. Але видно ти подобаєшся КвонСуи, більше а ніж друг. - сказала я.
- Правда? - запитав НамДжун.
- То ти про це не знав? - запитала я.
- Неа. - відповів НамДжун - Я тільки й замітив шо вона постійно зі мною з подругою ходить.
- Так от будеш знати. - сказала я - І якщо вона тобі не подобається, то їй це краще сказати м'якше.
- Про таке навіть розмови не буде. - сказав НамДжун.
- Шо? - запитала я.
- Вона мені теж з першого дня сподобалася зсередини і зовні і характером. - відповів НамДжун.
- То це добре. - сказала я - І ще...
- Кажи. - сказав НамДжун.
- Їй про цю розмову не говори. - сказала я - Я її ненавиджу і вона мене, але коли річ йде про любов, то це міняє.
- Ого а я й не знав. - сказав НамДжун.
- Якщо ви вже сьогодні розговоритеся, то скажи їй хай більше мені на зло нічого не робить. - сказала я.
- Добре сказав НамДжун.
Після цього НамДжун пішов в студію до КвонСуи, а я зайшла за ним. Вони сиділи разом на дивані і видно говорили, вони перевели погляд на нас і Суа встала. А я сіла біля Чимина.
- Окей, ми будемо йти. - сказав НамДжун і подивився на мене.
- Добре. - сказав Чимин випередивши мене.
І вони пішли, а я з Чимином залишилися самі. На часах 22:18, на дворі вже темніє.
- Я мабуть піду додому. - сказала я в сторону Чимина.
- Чого? - запитав Чимин.
- Вже темніє. - сказала я.
- Та давай ще побудем, всеодно я тебе проведу. - сказав Чимин і приблизився до мене.
- Та йди ти. - сказала я і відштовхнула Чимина.
- Ну чого ти така зла? - запитав Чимин - Невже через те "дівчисько"? - запитав Чимин і знову приблизився.
- Не нагадуй про неї. - сказала я.
- То давай забудем. - сказав Чимин, а потім раптом сів на місце - Кстаті, про шо ти говорила з НамДжуном?
- Хоч я і ненавиджу Суу, но краще хай вона ходить щаслива. - сказала я - Короче я знаю що Суа любить Джуна, от я і з ним про це говорила.
- А він шо? - запитав Чимин.
- Виявляється він тоже їх любить. - сказала я.
- Ого. - здивувався Чимин.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бийся до кінця!/Fight to the end!
FanfictionТиха учениця Ли Халей, з красивою зовнішністю і яка любить танцювати, раптом встає в центрі відомості. За це її зненавиділа її однокласниця і бажає помсти.