"Tajanstvena"

3.7K 406 76
                                    

Casius

U glavi mi dobuje od udaraca.

"Dečko, idemo još jednu turu."

Volim trenera i što me gura van mojih granica, ali dođavola sad mi treba odmor. Prvenstvo se završilo a ja sam najbolji.

"Koliko još tačno? Imam neka posla."

"Ne želiš valjda da se zapustiš, da posustaneš i postaneš pičkica?"

I tačno zna koje su mi reči okidač.

"Ja sam najbolji i tu nema diskusije. U pravu ste, idemo još jedan krug."

Oslobađanje koje mi boks pruža još je veće nakon svega što mi se desilo. Nakon otmice mog malog bratića i sada već Dariusove žene, više nisam mogao da se opustim. U njihovom društvu postajao bih ukočen. Stephanos se slabo seća ali znam da Dolores sve pamti. Nikada to sebi neću oprostiti. Nestao je Casius koji je bio bebisiterka. Čak i sada kada je došla Nera, jedva da mogu da je pogledam a kamoli držim. Max i Beca se trude da mi se približe ali ja se opirem. Svoj krst moram sam da nosim.

Sada sam u Londonu u svom stanu. Samo sedim i gledam tupo u panoramu. Takav sam ja. Prazna ljuštura. Ne osećam ništa dok mi se ne začuje telefon. On me vrati iz sumornih misli.

"Halo?"

"Gde si malac? Kako si?"

"Hej Di, upravo sam došao sa treninga."

Što i nije bila kompletna laž, osim što se trening završio pre dva sata.
Nisam mogao da izbegavam svog najstarijeg brata. Pet godina je bio "mrtav", nedostajao mi je sve vreme.

"Jesi li dobro, Cas?"

I odmah prelazi na ozbiljniji ton, da, već sam navikao.

"Aha, što? Kako je Lory?"

"Dobro je, pozdravlja te."

Ta ista Lory je bila ranjena i u životnoj opasnosti zbog mene. Ja sam zakazao. Neee, pusti me, kao da drugi glas viče u mojoj glavi.

"Max je zabrinut, znaš... Kaže da slabo dolaziš na dvor, da slabo viđaš decu..."

"Uh, pa..."

Ne mogu, ne ide...

"Casius, koliko puta trebamo da prođemo kroz to?"

"Daj mi ga."

Čujem njen glas.

"Lory"

Uzdahnem, idemo ponovo, jedan, dva, tri.

"Casius dušo, moraš da se prepustiš i pustiš to. Želiš li malo na odmor? Hajde dođi kod nas da se izduvaš? Šta misliš?"

Odmahivao sam kao da me može videti.

"Lory, ne..."

"Prešla sam i preko toga da nisi došao na venčanje iako si bratu slomio srce. Čak su i Max i Beca bili da vide naš raj. Evo... Ostaviću ti najudaljeniji bungalov samo dođi."

Visilo je u vazduhu. Jebemu, slomio sam srce Diju.

"Ok Lory, doći ću."

Sa njom nikad nisam mogao. Jednostavno, isto kao i Beca pronalazila je pukotine u meni. Samo što mi je sada sa Becom bilo teže. Mali deo mene tešio se da je Dolores kao agent bila i naviknuta na opasnost, a dete..i opasnost u kojoj se on našao, pa Max i Beca tokom tih dana...ne taj deo krivice nikad neće proći.
I ne želim to. Kriv sam.

.......................

Kao i svako veče kada sam u Londonu odlazim kod Maxa u klub. Sada kada je kralj ne može da dolazi i bavi se njime, te sam ja preuzeo posao.
Ne znam zašto ga zovem Maxov klub, kad je sad moj.
Polako prolazim hodnikom pre nego što dođem do vrata svoje kancelarije. Još nisam ušao u glavne prostorije, to ću kasnije.

"Cordelija?"

"O Casius, stigao si?! Sve je u redu večeras. Žurka je u punom jeku."

Žurka?! Jebemu, opet sam zaboravio. Dobro da Cordelija sve drži u malom prstu.

"Dobro, promuvaću se sad. Ako ti trebam, znaš gde me možeš naći."

Obučen u crno, sa čašom u jednoj i tompusom u drugoj ruci vrlo brzo se stopim sa okolinom. Samo povremeno popušim čisto radi užitka. Ipak vodim zdrav život i treniram, nikotin i drugi otrovi mi ne trebaju u telu. Osim alkohola naravno. Ali moram imati neki porok.
I žene.
Nikad mi ne treba puno da odaberem. Dobro poslujemo i uvek znam šta se nudi, mada me Cordelija dosta puta iznenadi svojim izborom.
Moj seksualnu apetit je veliki i stalno raste. Dok prelazim pogledom po krcatoj prostoriji, zastane mi pogled na jednoj devojci. I to ne bilo kojoj.
Jebeno ista maska i ista devojka koja me progoni. Iz nekog čudnog razloga pamtim taj seks pod maskama. I pamtim da je pobegla od mene.
Dođavola, izgleda tako seksi. Obučena je u kožnu kratku haljinu koja se napred vezuje i izbacuje njene grudi naviše. Daleko sam od nje, ali uočavam masku i crvene usne koje su u skladu sa vatrenom kosom. Jebiga, digao mi se samo od gledanja. Izgleda da je moj odabir za večeras stigao sam. Hteo sam da pođem, ali ona me je već uočila i nasmejala mi se. Da, da, to sam ja.

"Pa lepa, kakvo iznenađenje."

Nikad nisam ponovo tražio devojke a nju sam hteo. Na momente, bio sam u fazonu, na momente ona je bila samo jedna u nizu. A sad...

"Zdravo, iznenađenje je obostrano."

"Šta te dovodi ovde? Jesi li pre dolazila?"

Otkud to? Sada mi smeta činjenice da je možda već bila ovde isprobavala, seksala se. Kontrola Casius...

"Ne, ovo mi je prvi put. Tu sam sa sestrom. Ali izgubila sam je."

Pokazala je rukom prema gužvi.

"Pa zašto te onda ja ne bih proveo ovuda, da vidiš šta se sve nudi?"

Kaži da, kaži jebeno da.

"Pa može..."

Uhvatio sam je za ruku i poveo. Odmah sam ostavio i čašu i tompus jer će mi ubrzo trebati obe ruke slobodne.

"Reci mi Tajanstvena.... Zašto opet nosiš masku?"

Kao po komandi, popravila je masku na licu.

"Ne znam, osećam se bolje sa njom, a slobodnijom ispod nje."

"Vau, čudno ali mistično."

Pokazao sam joj par prostorija, i taman sam želeo da krenem u kancelariju kad me je uvukla u prvu slobodnu sobu.

"Dođi."

Opa, Tajanstvena kreće u akciju. Dopada mi se i jebeno me pali to.

"Jebemu ženo!"

Njene su usne bile na mojima a jezici nam već plesali zapetljani.

"Još si slađa nego što pamtim. Samo da znaš, neću te pojebati uza zid. Želim te ovaj put golu, željnu i raširenu."

"Uradi to."

Poljubio sam tačku između njenih grudi i počeo da razvezujem trake.

"S obzirom na masku ti biraš, ostavljam otključano ili želiš privatnost?"

"Zaključaj, nisam baš voajer."

"Tajanstvena, večeras ispunjavam i svoje i tvoje fantazije."

"Ooo onda se skini, želim i ja tebe da vidim, celog..."

Ponovo iz čudnog razloga nije mi bilo važno ko kome naređuje ili ispunjava. Dok god nam je ovako...
A ni ime joj ne znam...

Vežite se polećemo🙈😘💣💣

Kontroverzni princ (serijal Prinčevi #3)-završena✔️Where stories live. Discover now