''𝙵𝚞𝚐𝚒 𝚖𝚒𝚌𝚞𝚝𝚘,𝚏𝚞𝚐𝚒,𝚌𝚊𝚌𝚒 𝚍𝚎𝚖𝚘𝚗𝚞𝚕 𝚍𝚒𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚝𝚎 𝚟𝚊 𝚙𝚛𝚒𝚗𝚍𝚎!"
𝙻𝚊 𝚗𝚊𝚒𝚋𝚊!𝙰𝚜𝚝𝚊 𝚎 𝚊 𝚜𝚊𝚜𝚎𝚊 𝚘𝚊𝚛𝚊 𝚙𝚎 𝚜𝚊𝚙𝚝𝚖𝚊𝚗𝚊 𝚊𝚜𝚝𝚊 𝚌𝚊𝚗𝚍 𝚟𝚒𝚜𝚎𝚣 𝚊𝚌𝚎𝚊𝚜𝚝𝚊 𝚏𝚛𝚊𝚣𝚊!
𝙸𝚗 𝚏𝚒𝚗𝚎!𝙱𝚞𝚗𝚊 𝚜𝚞𝚗𝚝 𝙺𝚢𝚕𝚎.𝚂𝚒 𝚊𝚖 19 𝚊𝚗𝚒.𝚂𝚝𝚊𝚞 𝚌𝚞 𝚋𝚞𝚗𝚒𝚌𝚊 𝚖𝚎𝚊.𝙳𝚎 𝚌𝚎?
𝙿𝚎𝚗𝚝𝚛𝚞 𝚌𝚊 𝚖𝚊𝚖𝚊 𝚜𝚒 𝚝𝚊𝚝𝚊𝚕 𝚖𝚎𝚞 𝚗𝚞 𝚖-𝚊𝚞 𝚟𝚛𝚞𝚝.𝙳𝚎 𝚌𝚎?
𝙵𝚒𝚒𝚗𝚍𝚌𝚊 𝚗𝚞 𝚎𝚛𝚊𝚖 𝚋𝚊𝚒𝚊𝚝.𝚂𝚒𝚗𝚌𝚎𝚛 𝚗𝚞 𝚊𝚖 𝚊𝚞𝚣𝚒𝚝 𝚗𝚒𝚌𝚒𝚘𝚍𝚊𝚝𝚊 𝚘 𝚊𝚜𝚎𝚖𝚎𝚗𝚎𝚊 𝚜𝚝𝚞𝚙𝚒𝚣𝚎𝚗𝚒𝚎.
𝙱𝚞𝚗𝚒𝚌𝚊 𝚖𝚒-𝚊 𝚜𝚙𝚞𝚜 𝚌𝚊 𝚊𝚖 𝚖𝚘𝚜𝚝𝚎𝚗𝚒𝚝 𝚝𝚛𝚊𝚜𝚊𝚝𝚞𝚛𝚒𝚕𝚎 𝚖𝚊𝚖𝚎𝚒 𝚕𝚊 𝚏𝚎𝚕 𝚜𝚒 𝚏𝚒𝚣𝚒𝚌𝚞𝚕.𝙸𝚊𝚛 𝚍𝚎 𝚕𝚊 𝚝𝚊𝚝𝚊 𝚜𝚙𝚞𝚗𝚎𝚊 𝚋𝚞𝚗𝚒𝚌𝚊 𝚌𝚊 𝚊𝚖 𝚖𝚘𝚜𝚝𝚎𝚗𝚒𝚝 𝚙𝚞𝚝𝚎𝚛𝚎,𝚊𝚍𝚛𝚎𝚗𝚊𝚕𝚒𝚗𝚊,𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚣𝚒𝚝𝚊𝚝𝚎𝚊 𝚌𝚊𝚝 𝚜𝚒 𝚒𝚗𝚏𝚕𝚞𝚎𝚗𝚝𝚊.𝙰𝚒𝚌𝚒 𝚗𝚞 𝚘 𝚙𝚘𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚊𝚣𝚒𝚌𝚎 𝚍𝚎𝚘𝚊𝚛𝚎𝚌𝚎 𝚗𝚞 𝚖𝚊 𝚕𝚊𝚜 𝚗𝚒𝚌𝚒𝚘𝚍𝚊𝚝𝚊 𝚌𝚊𝚕𝚌𝚊𝚝𝚊 𝚒𝚗 𝚙𝚒𝚌𝚒𝚘𝚊𝚛𝚎.𝚂𝚒 𝚌𝚊𝚗𝚍 𝚟𝚛𝚎𝚊𝚞 𝚌𝚎𝚟𝚊 𝚘𝚋𝚝𝚒𝚗.
𝙳𝚒𝚗 𝚜𝚙𝚞𝚜𝚎𝚕𝚊 𝚋𝚞𝚗𝚒𝚌𝚒𝚒 𝚜𝚎 𝚜𝚙𝚞𝚗𝚎 𝚌𝚊 𝚊𝚖 𝚞𝚗 𝚏𝚛𝚊𝚝𝚎,𝚜𝚝𝚒𝚎 𝚍𝚎 𝚎𝚡𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚝𝚊 𝚖𝚎𝚊,𝚜𝚒 𝚍𝚎 𝚌𝚎 𝚊𝚖 𝚏𝚘𝚜𝚝 𝚕𝚊𝚜𝚊𝚝𝚊 𝚒𝚗 𝚐𝚛𝚒𝚓𝚊 𝚋𝚞𝚗𝚒𝚌𝚒𝚒.𝙰𝚍𝚎𝚟𝚊𝚛𝚞𝚕 𝚎𝚜𝚝𝚎 𝚌𝚊 𝚖𝚒 𝚜𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚎 𝚞𝚗 𝚕𝚊𝚜 𝚌𝚊 𝚗𝚒𝚌𝚒𝚘𝚍𝚊𝚝𝚊 𝚗𝚞 𝚊 𝚒𝚗𝚌𝚎𝚛𝚌𝚊𝚝 𝚜𝚊 𝚖𝚊 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚌𝚝𝚎𝚣𝚎.𝚂𝚊𝚞 𝚙𝚘𝚊𝚝𝚎 𝚒𝚒 𝚎𝚛𝚊 𝚏𝚛𝚒𝚌𝚊 𝚍𝚎 𝚌𝚎𝚕 𝚌𝚎 𝚝𝚛𝚎𝚋𝚞𝚒𝚊 𝚜𝚊-𝚖𝚒 𝚏𝚒𝚎 "𝚝𝚊𝚝𝚊".𝚃𝚘𝚝𝚞𝚜𝚒 𝚌𝚞𝚖 𝚊𝚛 𝚏𝚒 𝚝𝚘𝚝 𝚕𝚊𝚜 𝚖𝚒 𝚜-𝚊𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚊.
𝙼𝚒-𝚊𝚖 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚝𝚛𝚞𝚒𝚝 𝚘 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚎,𝚜𝚒𝚗𝚐𝚞𝚛𝚊.𝙴𝚜𝚝𝚎 𝚒𝚗 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚊𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚊 2𝚊 𝚙𝚎 𝚝𝚊𝚛𝚊.𝙲𝚎𝚊 𝚊 𝚝𝚊𝚝𝚎𝚒 𝚜𝚎 𝚒𝚗𝚌𝚊𝚍𝚛𝚎𝚊𝚣𝚊 𝚒𝚗 𝚊3𝚊.
𝚂𝚝𝚒𝚞 𝚝𝚘𝚝𝚞𝚕 𝚍𝚎𝚜𝚙𝚛𝚎 𝚎𝚒.𝚂𝚝𝚒𝚞 𝚞𝚗𝚍𝚎 𝚕𝚘𝚌𝚞𝚒𝚎𝚜𝚌,𝚞𝚗𝚍𝚎 𝚕𝚎 𝚎𝚜𝚝𝚎 𝚙𝚘𝚣𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚝𝚊 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊.𝙲𝚛𝚎𝚍 𝚌𝚊 𝚙𝚘𝚝 𝚊𝚟𝚎𝚊 𝚘 𝚝𝚎𝚘𝚛𝚒𝚊 𝚍𝚎 𝚌𝚎 𝚗𝚞 𝚖-𝚊𝚞 𝚟𝚛𝚞𝚝.𝙿𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚒𝚕 𝚌𝚊 𝚜-𝚊𝚞 𝚜𝚙𝚎𝚛𝚒𝚊𝚝 𝚌𝚊 𝚘 𝚏𝚊𝚝𝚊 𝚗𝚞 𝚙𝚘𝚊𝚝𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚍𝚞𝚌𝚎 𝚘 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚎.𝙳𝚊𝚛 𝚘𝚛𝚒𝚌𝚞𝚖 𝚊𝚛 𝚏𝚒 𝚎𝚞 𝚒𝚒 𝚞𝚛𝚊𝚜𝚌 𝚍𝚒𝚗 𝚝𝚘𝚊𝚝𝚊 𝚒𝚗𝚒𝚖𝚊.
𝙳𝚊𝚛 𝚘𝚛𝚒𝚌𝚞𝚖 𝚗𝚞 𝚖𝚊𝚒 𝚎 𝚖𝚞𝚕𝚝,𝚣𝚒𝚞𝚊 𝚛𝚊𝚣𝚋𝚞𝚊𝚊𝚛𝚒𝚒 𝚟𝚊 𝚟𝚎𝚗𝚒 𝚜𝚒 𝚘 𝚍𝚊𝚝𝚊 𝚌𝚞 𝚎𝚊 𝚖𝚒 𝚜𝚎 𝚟𝚊 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚍𝚛𝚎𝚙𝚝𝚊𝚝𝚎,𝚖𝚊𝚛𝚎 𝚍𝚛𝚎𝚙𝚝𝚊𝚝𝚎!𝗟𝗮 𝗺𝗲𝗱𝗶𝗲 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗞𝘆𝗹𝗲.𝗔𝗺 𝗱𝗲𝗰𝗶𝘀 𝗰𝗮 𝗮𝗿 𝗳𝗶 𝘁𝗮𝗿𝗲 𝗿𝗮𝘂 𝗱𝗲 𝘁𝗼𝘁 𝗱𝗮𝗰𝗮 𝗮𝘀 𝗳𝗮𝗰𝗲 𝗮𝘀𝗮 𝗰𝘂 𝘁𝗼𝗮𝘁𝗲 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗷𝗲𝗹𝗲 𝗱𝗶𝗻 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲,𝘀𝗮 𝗳𝗮𝗰 𝗱𝗶𝗻 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁𝗶𝘃𝗮 𝗹𝗼𝗿.𝗣𝗮𝗻𝗮 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝗲 𝗮𝗱𝗲𝘃𝗮𝗿𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗲.𝗩-𝗮𝘀 𝗳𝗶 𝗿𝗲𝗰𝘂𝗻𝗼𝗮𝘀𝗰𝗮𝘁𝗼𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗮𝗰𝗮 𝗮𝘁𝗶 𝗱𝗼𝗿𝗶 𝘀𝗮 𝗶𝗺𝗶 𝘀𝗰𝗿𝗶𝗲𝘁𝗶 𝗰𝗼𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿𝗶𝗶 𝘀-𝗮𝘂 𝗽𝗮𝗿𝗲𝗿𝗶 𝗱𝗲𝘀𝗽𝗿𝗲 𝗮𝗰𝗲𝗮𝘀𝘁𝗮 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲 𝘀𝗶 𝗱𝗮𝗰𝗮 𝘃𝗿𝗲𝘁𝗶 𝗱𝗿𝗮𝗴𝗶𝗶 𝗺𝗲𝗶 𝘀𝗮 𝗼 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗶𝗻𝘂𝗶.
𝗕𝘆𝗲 𝗯𝗯𝘆!
𝗖𝘂𝘃𝗶𝗻𝘁𝗲 300.
CITEȘTI
Sange de demon.
Romance-Nu ne trebuie descrieri daca citim o carte nu ne trrebuie poze pentru a intelege,nu ne trebuie texte pentru a lega cuvinte.-