KOKUSUUU

4.6K 73 9
                                    

Nihayet okula gelmiştik. Kantine geçip aybukelerin yanına oturdum. Tabi yanlarında çelimsiz tayfada vardı. Bizim kendini beğenmişte arkadaslarıyla geçip karşı masaya oturdu. Zil çalana kadar telefonla oyalandım. Sonra tam kantinden çıkacakken kendini beğenmişin erkanı yanına çağırdığını gördüm. Erkanı çağırıyordu ama gözleri bendeydi. Benimde onda. Öyle kalalım istedim ama bakışmamız çok uzun sürmedi. Benimle ilgili birşey sorucaktı erkana belliydi. Ben bisey çaktırmadan kantinden çıktım gittim.

Sınıfımdaki herkes bana çok yakın davranıyodu. Desler çok zevkli geçiyodu. Kızlarda sıradan kızlardı işte. Onlarda uyum sağlamaya çalışıyorlardı sınıftaki çocuklara çünkü odak noktası onlardı. Kızların 3 ü zaten kuzenmiş. 3 ününde soyadı aynı. Pek sevilmiyolar sınıf tarafından belli. Okula geleli 2 gün oldu atışmadıkları kimse kalmadı. Yeşim seviptekin , leyla seviptekin , kader seviptekin. Hiçbirinin albenisi yoktu. Ne güzellerdi ne çirkinlerdi. Belkide o yüzden onlarla iyi anlaşmıştım. Akşama kadar dersler tenefüsler derken çıkış vakti gelmişti. Biraz geç toparlanmıştım. Hızlı hızlı servise gittim herkes oturmuştu sadece bi tane boş yer vardı. Oda tabi kendini beğenmişin yanıydı. Sanki 40 senelik kankammış gibi hiç çekinmeden yanına oturdum. Ona bakmamaya çalısıyordum ama bana o kadar güzel geliyodu ki.. Gözleri, saçları , dudakları hatta artık kokusu bile. Sanırım ismini öğrenmenin vakti gelmişti. Belki biri seslenirde duyarım diye bekledim. Kimse seslenmedi. Servisin hareket etmesine yakın sofor geldi. "Kızlar en arka 4 lü koltuğa geçsin daha rahat ederler" dedi. Kızlar zaten dünden meraklı. Ulan sana ne be adam herkes istediği yere oturur!!!!?? Sanane yani sanane!!?? Hiçbir kuvvet beni şuan burdan kaldıramazdı. Öyle hırslanmıştım yani. Usta oyunculuğumu sergilemenin vakti gelmişti. " Yaaaaa ben arkada bunalırım, midem bulanır daralarım falan yaptım yüzümü buruştura buruştura. Adam fazla üstelemedi. İyi peki dedi sonrada eve doğru yola çıktık. Tabi ben hala bizimkinin ismini öğrenme peşindeyim , sorsam sorarım normal şartlarda ama bu dengesiz ne cevap verir kestiremediğimden açıkcası biraz korkuyorum sormaya. "Alllaaaam nolur biri şu salağa seslensin ahmet mi mehmet mi adı ne bunun isimsizmi bu yaaaaaaa allaaam sen büyüksün adı çirkin mi yoksa o yüzden mi öğrenmeme engel oluyosun o yüzden mi istemiiyosun??? Allaaam olsun ben öğrenmek istiyorum adı davut olsa bile öğrenmek istiyorum diye Allah'a yalvarırken elif elindeki zarfı bizimkine uzattı anaaam üzerinde cengizhan yazıyordu. Allaaaam o kadar da kötü değilmiş dedim kendi kendime, güldüm. Sonunda öğrenmiştim. Adı cengizhandı. İyi de soyadı yokmuydu bu salağın????

OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin