~Vydani písničky~

89 3 0
                                    

Dneska je ten den kdy máme vydat naší úplně první písničku. Nikdo moc nevíme co od toho mame očekávat tak jsme se oblékli každý tak jak rádi chodíme oblékání a šli jsme si sednout do auta. Já jsem byl jako vždy první učesal jsem si pouze vlasy a hodil na sebe mikinu.
Klukům to trvá vždy dlouho takže vždy poslouchám hudbu.
„Yoongi? Jsi nějaký rychlí?"
„Já vždy Jungkook to si zapamatuj."
„Ok kluci už jdou jsou to jen brzdy."
„Však v klidu."
Po asi třech minutách všichni doběhli a vedle me seděl Jungkook a Taehyung. Když vycházel do auta Jimin vypadal jako by ho štvalo že tam sedí.
„Co je Jimine?"
„Nic nic jen že jsem chtěl sedět tady vždycky sedávám u okna. Ale to je jedno."
„Tak počkej Taehyung si sedne dozadu já se posunu Yoongi taky a ty si sedneš k oknu jo?"
„Fajn."
Nějak jsme se tedy přeházeli a najednou seděl Jimin vedle mě.
„Ach jo."
„Co je Yoongi?"
„Um no nic v pohodě."
„Tak fajn."
Jak jsem si dal ruku podél sebe chytl mě Jimin a propletl si se mnou prsty. Snad to nikdo neviděl.
Když jsme tam dojeli tak jsem byl lehce unavený ale v pohodě. Vystoupily jsme z auta a vešli do takové budovy kde budeme prvně nahrávat pak natočit videoklip a potom vydávat náš první song!
Ve dveří nás hned přivítali s kávou nebo čajem.
Já si dal kafe ale Jimin ten si dal sladký jahodový čaj.
„No pánové tedy. Dobrý den já jsem Young-shi
budu vás tu doprovázet po celou vaší dobu.
Všechny otázky, dotazy a tak dále směřujte na mě."
„Ano děkujeme."
„A vy jste leader Kim Namjoon?"
„Ano prosím pěkně. Tak ty půjdeš se mnou a podepíšeme pár věci. Vy zatím běžte nahoru máte tam odpočinkovou místnost."
Namjoon odešel a my vyšli pár schodů nahoru do odpočinkové místnosti.

"Namjoon odešel a my vyšli pár schodů nahoru do odpočinkové místnosti

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pán byl docela fajna až na jeho pár keců.
Kluci si posedali kolem stolků a hráli si na mobilu. Já si sedl na pohodlný gauč mezi polštáře a vyndal si svůj notebook. Nasadil jsem si sluchátka a nevnímal svět.
Sedl si ke mě Jimin a sáhl mi na nohu. Samozřejmě jsem hned odstrčil jeho ruku a na počítači jsem mu napsal že tady nesmí.
„Proč však tady nikdo není?"
Všiml jsem si že všichni vážně odešli.
„Kde jsou?"
„Prý je tu ještě nějaký posteloví ráj. Můžou se tam jit prospat tak šli."
„Aha. Fajn musím se věnovat hudbě."
Nasadil jsem si sluchátka a Jimin se o mě opřel hlavou. Nevydržel jsem a opřel jsem se taky.
Když se na mě Jimin podíval koukl jsem se na něj taky. Zase byly naše rty blízko. Ale když se Jimin natáhl a věnoval mi polibek viděl to Hobi a Jungkook.
„Um. No dobře."
Odtrhl jsem hlavu zvedl se a odešel na zachod totálně rozklepaný. Zavřel jsem se na záchod a nechtěl jsem s nikým mluvit. Otevřeli se dveře a já byl totálně vystrašený. Byl to Namjoon.
„Yoongi. To co se stalo...teď momentálně.
Nevadí buď v klidu, už to o vás víme trošku déle nebo tedy já a Jin."
„Jak to víte?"
„Jimin se nám svěřil protože ví že já a Jin spolu taky chodíme."
„Cože?"
V tu dobu mi stuhl žaludek.
„Ano je to tak. Otevři dveře musíme jít řešit hudbu."
Otevřel jsem dveře a Namjoon mě obejmul.
Pak už jsme strávili asi 48h v té budově každý jsme napsal tak 3 hodiny a byly jsme totálně unavený. No ale výsledek byl úžasný.
„Fajn kluci! Mohu vydat vaši hudbu?"
Nakonec žádný videoklip nebyl.
Naše písnička se jmenovala Outro: Luv in Skool.
Samozřejmě pak už ty písničky šli strašně rychle moc jsme na sebe s Jiminem neměli čas protože jsme každý něco dělal. Naše písničky který jsme v roce 2013 ještě stihli udělat vám tady schválně vypíšu.

Hudba:
1. Outro: Luv in Skool
2.Intro: O!RUL8,2?
3.Skit: R U Happy Now?
4. Paldogangsan
5. Coffee
6. We On
7.Cypher Pt.1
8. If I Ruled The World
9. N.O

To byla naše úplně poslední písnička z roku 2013 a pak už šli ty roky nějak rychle.

Alba
2013: O!RUL8,2?
2014: Skool Luv Affair
2014: Dark & Wild
2014: Wake Up
2015: The Most Beautiful Moment in Life, Part 1
2015: The Most Beautiful Moment in Life, Part 2

No a teď se píše rok 2016

Miluješ mě?Kde žijí příběhy. Začni objevovat