Just Her

5 2 0
                                    

Pozn. Písničku si pusťte kdy chcete, xd

Pohled Dana
Děti teď trénovala Verča a Junioři měli pauzu, já taky, uviděl jsem Tiffany jak jí ve větru neposlušné prameny jejích blonďatých hustých vlasů poskakují z jedné strany na druhou. Šla směrem k mostu s deníkem v ruce. Zašla za roh.
"Dane, mamka se ptá jestli budeme zítra večer dělat tu diskošku, aby to mohla napsat do programu" došel ke mě Kuba "asi jo" řekl jsem "okay, takže jo, jdu jí to říct" zase odběhl. Šel jsem Tiffaniným směrem, když v tom jsem uviděl partu nějakých opilých puberťáků.
Chytil jsem Tiff, protože padala na zem, znovu jsem ji postavil a zařval na ně ať jdou pryč jinak zavolám policii a vytáhl jsem telefon, utekli. Všiml jsem si že Tiff se zase dostala na zem. Nechal jsem jí tam sedět, ale opřel jsem ji o patník, šel jsem pro její promočený skicák, protože jsem viděl jak ho tam ten debil hodil.
Po chvíli se zvedla a odešla, jen mezitím jen tak potichu kňukla "děkuju" podívala se na mě. Její oči byli jako čokoláda, ale pod jedním byla velká modřina, chudák holka.

Odešla a já ji pak viděl u řeky s Lisou, ta jí dala na oko studenej ručník, nohy měla ve vodě a něco Lise říkala, ta jí přitom zašívala díru na rameni, Lisa je jako taková mamka, řekl jsem si že Tiff je v dobrých rukou a šel jsem řešit zítřejší diskotéku, protože za mnou zase přišel Kuba s tím že mu mám pomoct.

Pohled Tiffany
Šla jsem s Lisou na večeři a sedla jsem si na konec stolu, k večeři byl Bramborový Guláš, bylo toho hodně, ale já měla hlad. Lisa si přišla přisednout a s ní i Kate "Lisa mi řekla co se ti stalo, jsou to kokoti" řekla naštvaně Kate. Já se na Lisu vyčítavě podívala "Kate to snad může vědět ne? Stejně by si toho všimla, máš to oko fialový jak kdybys snědla tu žvýku z Karlíka a továrny na čokoládu" zasmáli jsme se všechny tři.

Pohled Dana
"...z Karlíka a továrny na čokoládu" smáli se, já se jen tak pousmál, to sedí a šel jsem si sednout za Martinem a Dylem, ti si asi taky všimli, že se Tiff něco stalo "co se jí stalo?" Zeptal se Martin "no, zmlátil ji nějakej opilej kluk" řekl jsem potichu "děláš si ze mě prdel?" Dyl nevydržel být potichu "jak to víš?" Zeptal se ještě "já vím všechno" řekl jsem s falešným úsměvem a strčil jsem si do pusy bramboru.

Not your businessKde žijí příběhy. Začni objevovat