hoofdstuk 2

3.7K 134 13
                                    

Ik word moeizaam wakker. Ik pak mijn mobiel. Een berichtje van Jesse. Jaa leuk ik zie je daar. x Jesse. Ik kijk naar de tijd 11.00. Ik spring onder de douche. Na ht douche kleed ik mee aan en doe een beetje make up op. Snel loop ik naar beneden. Ik eet een broodje en stap op de fiets. Precies om 14.00 kom ik aan in het parkje. Ik zie Jesse al op een bankje zitten. Zit je hier al lang? Nee denk 2 minuten, wat zullen we doen? Eeuhm starbuckets? Ja is goed. Samen fietsen we naar starbuckets en bestellen een koffie. Euh jesse, waarom zoende je me gisteren? Het is even stil. Lisa kijk, ik vind je al een tijd leuk, maar durfde het nooit te zeggen.

Echt?

Jaa maar ik dacht dat jij mij niet leuk zou vinden. Dus toen ik dichter tegen je aan kwam zitten en mijn hand op de jouwe legde trok je niet terug. En ik weet niet waarom maar nadat we aan het stoeien waren zag ik de kans om je te zoenen maar ik schrok wel van mijn actie.

Het is niet erg eerlijk gezecht vind ik jouw ook leuk.

Echt?

Ja echt waar.

Ik voel de zachte lippen van jesse op de mijne. Ik zoen terug. Na een lange zoen partij trek ik terug. Jesse dit kan niet.. Waarom niet?

Je bent de broer van mijn beste vriendin, dalijk word ze boos ofzo.

Als ze een echte vriendin is vind ze het niet erg.

Ja, das waar maar ik wil haar niet kwijt.

Dan kunnen we het toch geheim houden.

En dan plaatsen zijn lippen weer op de mijne en vraagt zijn tong weer om toestemming. Die ik maar al te graag geef. Als na een tijd jesse terug trekt lopen we naar huis.

Ik lig op bed een boek te lezen als ik mijn mobiel voel trillen. Het was geweldig schatje x Jesse. Helemaal mee eens❤ x Lisa. Een bericht van Zoë.
Z: HEEY! kom je vanaaf bij mij logeren?
L: Jaa leuk! Hoelaat zal k komen?
Z: We kunnen vanaaf uit gaan? Dus kom maar om 6.00 .
L: ja gezellig! Okey tot zo!

Ik leg mijn mobiel weg kleed me snel om en maak een tas klaar en ga naar Zoë.

Heey ik geef Zoë een knuffel en we lopen samen naar boven. Zullen we ons haar krullen? Zoë legt de krultang aan het stop contact en we krullen elkaars haar.

Opeens komt Jesse de kamer in. Dames we vertrekken om 8 uur. Ik kijk naar Jesse en zie dat hij alleen een spijker broek aan heeft. Wooww hij heeft een lekkere sixpack! Volgens mij begin ik naar zijn sixpack te staren want ik krijg een tik van Zoë. Bevalt het uitzicht je? Vraagt jesse. Ik word vuur rood en kijk snel de andere kant op. Nou dan ga ik maar is tot straks. Zoë gaat er gelukkig niet op in dat ik naar zijn sixpack staarde.

Als we zijn aankomen, lopen we naar de bar en bestellen allemaal wat te drinken.

Na een paar bacardi cola's en shotjes lopen we de dans vloer op. Ik zie Zoë al met een jongen dansen. Opeens voel ik 2 sterke arme me vast pakken. Ik draai me om en kijk in de bruine ogen van jesse. We beginnen te dansen. Je bent mooi! Jesse drukt zijn lippen op de mijne ik schrik en trek terug.

Niet hier Zoë kan ons zien.

Denk je nou echt dat ze op ons let en ze is ook nog dronken dat merkt ze echt niet.

Jesse begint me weer te zoenen zijn tong vraagt om toestemming en die geef ik.

lISA?? JESSE?? ik schrik en we kijken allebij om naar Zoë haar gezicht staat boos en niet begrijpend.

we kunnen het uitleggen.

Je hoeft niks uit te leggen want ik snap het al. En Zoë loopt kwaad weg. Ik ren achter haar aan maar ze s al weg.

verliefd op de broer van mijn beste vriendin?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu