Lisas perspektiv
Jag satt på inne i mitt rum och kollade på Twitter, dagens misstag. Fans tweetade om hur mycket de hatade mig och vissa av de skrev saker som att jag var vacker, vilket fick mig att le. Det var absolut inte sant. Jag la ifrån mig min telefon och fangirlade lätt eftersom one f*cking direction skulle komma till samma stad som jag. Den 27 och stanna till den 1. Jag skulle kanske vänta med att göra det tills killarna i 1D åkt hem? Jag hade hejat på de i xfactor och sedan följt deras musikkarriär. Jag älskade de och hoppades på att kanske få en skymt av de nu när de var här i Sydney. "Vad ler du åt?"skrattade Michael och jag hoppade till. Jag hade inte märkt att han hade kommit in i rummet. "Mitt favoritband, efter er killar kommer till stan"utropade jag exalterat. Han skrattade. "Då måste vi ju ordna biljetter."log han. Aww. "Jag tror inte de ska ha en konsert"suckade jag och lade sedan till: "Jag vet faktiskt inte vad de ska göra här." Han började skratta åt mig och så efterbliven som jag är fattade jag inte vrf. "Exat vilka pratar vi om?"frågade han efter en stunds tystnad. "One direction"skrattade jag och han flinade. "Jag ska bara ringa ett samtal"sa han och trippade ut från rummet. Jag skrattade lätt åt honom och kollade vad klockan var. Den var ungefär 12 på dagen så jag bestämde mig för att byta om, från min pyjamas till mina vanliga kläder. Idag blev det en svart skjorta och ett par thigta blåa jeans. Jag hade förut varit nere och ätit så just nu hade jag inget att göra. Jag gick ner för trappan träffade Ashtons mamma, min med antar jag. Min mamma skulle begravas ikväll men jag orkade inte bry mig, hon brydde sig inte om mig så. Jag kände mig hemsk men sånt är livet. Michael kom instudsandes i rummet, nynnandes på nån sång. "Jag har en överraskning" sa han och vickade på ögonbrynen. Han höll fram handen och drog upp mig från sängen, så att vi stod nära varandra, väldigt nära varandra. "Följ med mig och killarna, vi ska till studion"sa han och tittade lurigt in i mina ögon. Jag skrattade till och mumlade nått i stil med ett ja.Jag klev in i studion och log. Den var verkligen fin! Jag följde efter killarna in i ett rum där självaste ONE DIRECTION satt!!!!? Jag kände hur fangirlen inom mig började skrika och gråta medans min utsida log skitstort. "Jag älskar dig Michael"skrattade jag och slängde mig i hans armar. Men inte allt för länge, jag måste hinna krama alla de andra killarna också. Eller krama. Snarare krama till döds.
Jag hälsade på alla killarna och log hela tiden mot de som fixat detta åt mig.
Senare visade det sig att killarna hade turnerat tillsammans och nu skulle de fira nyår tillsammans samt planera en till turné som de skulle ha. Jag hur kunde jag undgått den lilla detaljen att det var just mina pojkar som var förband på "Take me home"turnén?
Vi alla hade verkligen jättekul och jag kunde inte sluta le.
---
HEEJ! Jag vet,jag vet jag uppdaterade inte på en hel vecka och ni får detta skitkapitel. Im so sorry. Jag har verkligen försökt men det går inge bra som ni kanske märker. Och jag är ledsen -jjenny- jag vet att du inte gillar 1D, jag är inte heller en directioner. Men ja jag har ingen fantasi så jag tog bara nått random, aja hoppas ni mår bra och så så hörs vi nog ganska snart. Då kommer ett bättre kapitel! Promise:)
Bye
Bye
Bajj!➰
Och videon där uppe asså OMG så gullig..*hjärtögon*
YOU ARE READING
Good girls
FanfictionDen natten hände något som förändrade Calums och Lisas liv. Föralltid. Men vad skulle hända nu,konsekvenserna blev bara hårdare när John,Lisas pojkvän,når sanningen om natten..sprids ryktet om att Lisa,hon den otrogna horan som valde en Australiensa...