,,Měla bys chodit ven Denny, užívat si léta jako ostatní děti co mají prázdniny, však nevidíš jak je venku hezky?!" zakřičela z kuchyně na Denny máma.
,,Mami, jenže já ven chodit nechci, nebaví mě se tahat s někým venku, radši budu doma a hrát Rivers, potřebuju už 500 levelů, abych mohla odemknout tu novou map-" v tom ji její máma zarazila.
,,Zlato, žádné hry ti fyzický kontakt nenahradí, a už vůbec , hry nejsou důležitější než opravdoví prátelé. Odřekla máma.
,, no ale však v té hře si taky můžueš najít kamarády, koukej" nabídla Denny její mámě. Její máma odvrátila pohled a zakývala hlavou.
,,Ach Denny, pochop to, že v hrách můžeš potkat kohokoliv, ale nikdy nebudeš vědět kdo to doopravdy je-.." řekla máma naštvaně. ,, a teď už musím jít, jdu na noční, pa, jídlo máš v ledničce, ohřej si ho."
,,jasně mami, čaaau.." Denny počkala až máma odejde, a hned po jejím odchodu se rozběhla k počítači, který ihned zapla a mířila spustit její oblíbenou hru.,,JUPÍ!! můžu odemčít evropu, tak snad tam budou nějací češi online."
koukla se na jména lidí na serveru a hned se koukla nadšeně, že tam bylo spoustu čechů. Víděla je, jak si píšou, tak se k nim okamžitě chtěla připojit, tak napsala: ,,uhm.. můžu hrát s váma?".
Chvíli nikdo nepsal, a po asi 10ti vteřinách jedna dívka odpověděla: ,, ok, tak pojď."
Sami se prý poznali ten samý den, a tak po asi 5ti hodinách hraní, si na sebe dali kontakt, přes každý den po té volali. Byli úplně nejlepší kamarádi. Denně volali 15 hodin, mluvili snad o všemkoliv a vždy bylo o čem.
A však po zřejmě měsíci přišla malá zápletka...
ČTEŠ
INTERNET FRIENDS
Randompříběh popisuje příběh dívky která si našla spoustu nových kamarádů na internetu, se kterými přes celé prázdniny hrála hry. V jeden moment budou hroty, neshody, hádky, a spoustu jiných situací