46 Kapitola

88 11 3
                                    

!  Předem se omlouvám za nepsání kapitol jak u této knížky tak i u druhé není čas škola rodina a prostě je toho hodně.

Teď jedu na jeden výlet se školou na 4 dny takže pokud bude čas tak možná napíšu kapitolu ale nic neslibuji. !

Přeji hezké čtení a příjemnou končící neděli

Lee Felix ^~^
No a třeba neměla by jsi čas zítra? Jak skončí škola? 😊

Y/n
Jo mám čas. ☺️Tak zítra.

LeeFelix^~^
Skvělé. Jo a klidně můžeš jít ven i s někým rád se seznámím. ^~^

Y/n
Dobře tak jestli někdo bude mít čas tak půjdu. Zatím ahoj 🙋🏻‍♀️

LeeFelix^~^
Papa 😊
Z

obrazeno

Jenom jsem to přečetla a odložila mobil. Takže zítra půjdu ven s nějakým hezkým felixem.

"Ale na Yoongiho nemá" řeknu potichu a zasměji se.

"copak tu děláš dítě moje?" řekne Jin a sedne si vedle mě na postel.

"Jsem v posteli a jen tak přemýšlím" řeknu a otočím se čelem k jinovi.

"a nad čem přemýšlíš jestli se můžu zeptat" řekne Jin.

"Už si se zeptal. No.. Zítra jdu ven s nějakým Felixem a mám někoho vzít sebou nepůjdeš semnou?" řeknu a zároveň se zeptám.

"Zlato moje nemám zítra čas s kluky jedeme na jeden pohovor. Jungkook chtěl aby se z nás stali hvězdy takže nás přihlásil do jednoho rozhovoru. Pokud nás přijmou jdeš s námi do skupiny." řekne a obejme mě.

Obejmutí oplatím.

"Takže se z vás stávají hvězdy!" řeknu a zatleskám si.

"No.. Ještě se neví jestli nás přijmou" řekne Jin a poškrábe se na zátylku.

"Já to vím přijmou vás" řeknu s úsměvem a ještě jednou ho objemu.

"Tak moje dítě budu muset jít zítra vstáváme brzo jedeme do Busanu tak dobrou" řekne Jin a zamává mi.

"Dobrou" řeknu a podívám se na mobil.

"A sakra" řeknu a na mobilu se ukáže jedna hodina ráno "A to mám vstávat v 6:00" řeknu a začnu se převlékat do pyžama.

Když lehnu do postele dám mobil na stoleček a vypnu lampičku a ulehnu si co nejvíc pohodlně abych usnula.

Ráno ~
"TEN BLBÝ BUDÍK" zařvu a vypnu budík.

"Proč musím vstávat tak brzo ještě 2 roky a budu ze střední skvěle!" řeknu si tak pro sebe a začnu se převlékat do školní uniformy.

Tak a je to. Připravená sejdu schody a rovnou se obuji a vyjdu ven.

Cestou jsem si pustila do sluchátek hudbu tak abych neslyšela ruch města.

" A jsem tu " řeknu a vyndám si z uší sluchátka.

První hodinu máme chemii. Nesnáším chemii máme na chemii takovou brejlatou učitelku která vypadá docela strašidelně.(kdyby jste se ptali tak učitel z chemie už není. Prostě odešel.)

Po škole~
Ve škole jsem se jako vždy bavila s nikým.

Nic dnes za úkol nemáme což se divím protože vždy odejdu že školy, s miliony úkoly. No což dnes mám štěstí a doufám že štěstí mají i kluci.

A taky že mají! Kluci mi napsali zprávu do jedné skupiny kterou udělali.

Máma Jin 🤬
Dítě moje jsme přijati!!!!! 😭 Děkuji všem bohům kteří nám to přáli. Děkuji mooc!!

LIL MEOW MEOW
jmenujeme se BTS!!! 💜💜A zítra jdeš k nám do skupiny jasný?! Potřebujeme tě tam.

Namjoonie❤️
Y/n slib nám že budeš členem BTS.

Y/n
Gratuluji jste úžasní!! 💜❤️💜❤️💜❤️❤️❤️💞😭😭😭☺️☺️😍😍🎊🎉Miluji vás kluci.

Kookie 🐰
Děkujeme!! 💜 💜

Jsou úžasní kluci. Věděla jsme že to zvládnou!

S úsměvem jsem se dopravila před školu kde mám čekat na Felixe.

Mezitím napíšu Kate jestli by nechtěla ven. A když nepůjde řeknu že nikdo neměl čas.

Y/n💣💥
Ahoj Kate jdeš dnes ven? Jsem před školou a přijde jeden kluk chce se s někým seznámit

Nečekám ani 3 minuty a hned Kate odepiše.

Katečka🎭🗿
Jo! Jdu teď ven ze školy tak půjdu hned za tebou.

Y/n💣💥
OK čekám

Odepišu a začnu čekat na Felixe a Kate

Zachvíli jsem uviděla Kate jak běží zamnou.

"Ahoj Kate dlouho jsme se neviděly" řeknu a obejmu jí vší silou.

"Ahoj to máš pravdu y/n" odpoví a odtáhne se.

Najednou nás vystraší felix.

"sakra felixi! Lekla jsem se až mi málem vybuchlo srdce!" řeknu se smíchem a vystrašeností.

"Takže mi plán vyšel" řekne s úsměvem a zatleská si.

"To vyšel" řekne a usměje se Kate na Felixe.

"Tak kam půjdeme?" zeptám se a podívám se na Felixe a Kate

AHOJTE bolesti břicha mám rychle jsem to ukončila ale zítra bude doufám nějaká Kapitola.

Čekám na rýži už asi 5 minut a ono nic 😭😂

Když umřu tak tahle knížka končii!!!

Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat