– Igen. És be fogom tartani, hogy rohadt hűséges élettárs legyek. Sőt! Lehet még férj is – vigyorodtam el kacéran.
– K-kacchan... Úgy zavarba tudsz hozni – ütött játékosan a mellkasomra Deku.
– Ennek örülök – hajoltam be a személyes terébe, majd heves csókba invitáltam a kis brokkolit.
Amint nyaltuk-faltuk egymás ajkait, nyakait, meghallottuk a U.A vészjelző kódját, majd Nezu igazgató hangját a hangos beszélőből:
– Gomene', ha bárkit is zavarok, de valaki betört a U.A Hősképző tiltott területére! Kérem a tanárokat, hogy űrítsék ki a kollégiumokat, aztán a Gimnázium előtt várjanak!
Mi a fasz történt? És mi a U.A tiltott területe?
Bakugou szemszöge:
– Huh? – lepődtünk meg egyszerre Dekuval, amire egyszer csak a Pápaszemes rontott be az ajtón.
– Bakugou-kun, gyere! Nem hallottad, hogy-... M-midoriya-kun? Te meg mit keresel itt? – nézett ilyedten Dekura, majd rám.
– Mondjuk azért, mert háziállatomon vezetem le a feszültségem? – álltam fel, hogy egy magasságba legyek a Négyszeművel.
– D-de Bakugou-kun! Ez-
– Pofa be, és inkább húzd ki a segged a szobámból, mielőtt felrobbantanám – generáltam a kezemben kisebb-nagyobb robbanásokat, mire a kék hajú egy nagyot nyelve távozott.
Amint Iida elhagyta a helyiséget, visszafordultam Dekuhoz, aki csak ennyit mondott:
– Kacchan, menjünk le a koli elé.
– Tch~ – ciccegtem – És miért?
– Mert Nezu-Sensei azt mondta. És nem akarom, hogy kirúgjanak minket ez miatt – válaszolta a brokkoli.
– Jó, jó – adtam be a derekam – Menjünk – mondtam, miközben a szemem forgattam, majd hirtelen felkaptam Dekut menyasszony fogásba, és elkezdtem a koli kijárata felé szaladni.
– K-kacchan nem így értettem! – ficánkolt kezeim között a brokkolim – Én csak annyit mondtam, hogy kövessük a többieket – temette arcát a kezeibe.
– Ígyis-úgyis kijutunk – vontam meg a vállam.
– De meglátnak a többiek, és- – aggodalmaskodott tovább Deku, és már kezdett volna motyogni, de még időben befogtam a száját.
– Kussolj már el – morogtam, majd tovább szaladtam a folyosón.
– O-oké Kacchan – fúrta a mellkasomba a fejét a brokkoli.
De ahogy kényelmesen el helyezkedett, ledobtam a földre, és fölé magasodtam.
– Hülye Deku. Kettesben vagyunk, és nem úgy hívtál, ahogy kellett volna – nyaltam végig ajkaimon.
– Gomene' Apuci~ – sütötte le a szemét Deku – De mostmár tényleg ki kell mennünk a koli elé.
– Ahogy kívánod, hercegnőm – vigyorodtam el, majd újra felkaptam menyasszony hordásba a zöldikét, és elindultunk kifele.
♠
2 órával később, YaoMomoék rezidenciáján:
Miután mindenki épségben kijutott a koliból, Aizawa-sensei azt mondta, hogy mindenkinek haza kell mennie. De nem akárhogy! Mindenkinek kell egy pár, akivel együtt lakhat egy időre.
ESTÁS LEYENDO
★ Sᴇᴄʀᴇᴛ Lᴏᴠᴇ ★ (𝖡𝖺𝗄𝗎𝖽𝖾𝗄𝗎) [BEFEJEZETT✔]
FanficMidoriya Izuku már vagy 1 éve elment egy hosszabb idejű gyakornoki programra Mirio Togatával. De gyakornoki program ide, gyakornoki program oda, a zöld hajú fiú csak egy valakire tudott gondolni. Bakugou Katsukira. A fiú már kiskoruk óta terrorizált...