{Розділ 21}

154 9 1
                                    

П'ятниця і сьогодні я іду нарешті в Універ ну мене заставив Какаши сказав щоб я хотяби ходив в ті дні коли він веде пари. Вот я і погодився.
Перша пара була в Іруки і я цьому не обрадувався так як сьогодні він буде парти нам мозги тим, що ми маємо здати до сесії. Типу це когось інтересує. Коли я підходив до аудиторії то там вже стояв Кіба. Він зразу пішов до мене. 
-Привіт лис.
-Хелоу, ти чого без Хінати?
-Її брат сьогодні забрав по справам фірми.
-Ого, наша староста перший раз за цей рік не прийшла на пари.
-Та тихо ти. Ну Короче є один а проблема.
-Яка?
-Ну, а якщо це не просто справи а її на комусь одружать?
-Поплачеш і забудеш.
-Ти хоть колись можеш проявляти щось крім рівнодушя і сарказму?!
-Можу, але не зараз і не в такій тупій ситуації.
-Та пішов ти! Думав друг, допоможеш.
-Ого, ми друзі. Відколи?!
-З першого курсу.
-Хах, а я незнав. Напевно томущо друзі не зливають інформацію про свого друга?!
-Яку інформацію?!
-Оу, ти стільки зливаєш, що навіть не пам'ятаєш яку імено? Напевно ту коли ти сказав Карін в якому готелі, поверсі, номері я живу. Або Сакурі не розказав, про тещо бачив мне з Хатаке коли я виходив від нього? Думаєш я незнаю що ти там єдиний хто живе з моїх одногрупників? Або приклад ще з першого курсу. Коли ти злив інфу про тещо я поступив в цей Універ бо виграв в гонках для Цунаде!
-Звідки?
-Про останнє я знав вже через тиждень але нічого не сказав. Тому не смій говорити, що ми друзі! - я відштовхнув його і протиснувся між людей які зібралися подивитися цю сцену. Зайшов в аудиторію і цілу пару прослухав.
Друга пара пройшла дуже скоро, томущо ми втикали фільм так як викладач який мав вести цю пару захворів а іспиранту було лінь щось робити і включив нам фільм за який найбільше проголосувало.
В столовій до мене підійшов Сора?! А він, що тут робить?!
-Привті ти не проти, щоб я тут сів?
-Та ні, ти що тут робиш?
-Ну вчусь я на першому курсі.
-Ого, оце новина.
-Я бачив ту сцену, що сталася. Кіба завжди здавався таким добрим ніколи не подумав, що він криса.
-Ну бачеш, люди не ті за кого себе видають. - ми ще посиділи, а потім я пішов в аудиторію бо Сору забрали його одногрупники.
Все-таки для мене це здивування, що Сора вчиться тут. Хотя я нікого не замічаю тому напевно його тоде пропустив той він ще перший курс.
Коли я зайшов в аудиторію то в Хатаке сидів і походу читати але біля нього крутилася Саккра. Бісить! Що вона хоче від Мого сіроволосого?!
-Привті Наруто.
-Доьрий день Какаши-сан. - я пішов і сів за останю парту, а та на мене навіть не подивилася і дальше щось розказувала Какаши хотя по ньому видно, що він навіть не дивиться на неї. І відстала вона від нього тільки коли почалася пара. Я майже не слухав, що обяняє Хатке а просто дивився на нього. Доречі Кібу я не бачив ще після сварки. Напевно свалив, той добре не мозолить мені очі.
Після пари Сакура знов пристала до Хатаке але поки я збирався я почув слова сіроволосого.
-Сакура я дуже спішу. Мені треба дещо доробити а за тещо ти затримал мене в обідньому перериві я невстиг цього робити.
-Ех, добре. Допобаченя. - вона опустила голову і вийшла, а я підійшо то Какаши.
-Якого вона до тебе лізе?! - я обернувся до нього спиною і почув, що він мене взяв за талію і прижався в плотну.
-Ревнуєш?
-А якого вона лізе до Мого. Що Моє то нікого більше! - я поняв що він усміхнувся бо почув смішок.
-Ну тиж бачив, що я навіть на неї не дивився.
-А вдруг це коли я був, а коли пене не було я звідки знаю що ви робили?!
-Та нічого ми не робили. - він обернув мене до себе стягув маску і поцілував.
Спочатку поцілунок був ніжний але потім він переріз в страсний і Хатке підняв мене і посадив на стіл вставши між моїх ніг. І я почув, що щось сперлося в моє бедро, а губи Хатаке вже перейшли мені на шию.
-Нініні! Я не буду спати з тобою в аудиторії!
-Хех, я не тільки тут хочу тебе взяти. Тому будеш. - він усміхнувся і дальше почав цілувати шию.
-А якщо хтось зайде?!
-Ти за це переживаєш? - я мотнув головою показуючи, що та. Він не охоче відсторонився від моїх губ і пішов закрив аудиторію.
-Тепер довольний? - Я нічого не сказав просто приьягув його і впився в його губи.
Він положив мене на стіл і зняв фудболку і почав прокладати дорожку поцілунків від грудей до штанів. Розчіпнув штани і зразу їх зірвав я схватив його за шию і сів впився в його губи і почав знімати гольф, а там і штани. Я зірвав з нього труси які були натягнуті до пределу а він мої. Тільки мої кудись полетіли він різко в мене війшов і почав рухатися.
Аудиторію заполонили наші стони і всі сьогоднішні події відійшли на задній план.
Через якись час ми одночасно кінчиои і почали збиратися. Коли ми вийшли то Какаши мене підколював.
-А ти був таким не до трогою. А як стонав.
-Іди ти!
-Та піду. Тільки в тебе.
-Ойой. Коли я тебе посилаю ти постійно будеш говорити про мене?
-Ну яж твій. Тому та. - він усміхнувся і ми вде дойшли на вихід.
-Приїдеш до мене?
-Незнаю, мені треба до дому заскочити. Я напишу.
-Добре. Незабудь!
Ми розійшлись і я довольний пішов до мотоцикла.
Коли я приїхав до дому то зразу прийняв душ. Пішов поїв і ліг подрімати бо дуже розболілася голова. Всетаки тільки недавно всі лягали під мене. А тепер? А тепер я лягаю під когось. Смішно, дуже смішно.
_________________________
Тут в нас з'явилась криска🤭 А так я постараюсь бути знову з вами

{ Недосяжний }Where stories live. Discover now