{Розділ 23}

151 7 5
                                    

Проснувся я від будильника і постарався злісти з ліжка але не получилося. Вдруге я проснувся на кінці першої пари! Тому скоро пішов збиратися, яб вже не йшов би але друга пара в Хатаке і тому мені треба бігти.
Я максимально скоро привів себе в порядок. Вдів сині штани вони були порвані на колінах, на верх чорна кофта і коженка і взув чорні кроси. Волося розтріпав і вибіг з квартири перед тим закривши. Доїхав я коли якраз мала початися друга пара і зразу пішов в аудиторію.
Коли я зайшов то Какаши не було зато там сиділи Шикамару і Темарі. Я підійшов до них.
-Привіт, ти як там? - поінтеросавался Темарі, а Шика як завжди просто сидів і крутив ручку.
-Та нічого. А ви?
-Вот на цих вихідних ми з Шикамару з'їхалися!
-Ого, ну я вас вітаю.
-Дякую. - ми ще поговорили, а потім я пішов на задню парту так як почалася лекція.
-Так, курс. Тут така справа я зараз маю справи тому можете робити, що хочете. Але будьте тихо. - Афігеть! Я спеціально приперся сюди, щоб сидіти?! Ну це абсурд. Я кинув не довольний погляд на Хатке і заліз в телефон. Треба найти де святкувати.
Нічого путнього я не найшов. Тому попросив Дея, щоб щось пошукав він погодився. Доречі треба до нього заїхати. Коли я то все вирішив то і пара закінчилися. Я бачив, що сіроволосий повністю в документах. Тому почекав коли всі вийдуть і підійшов до нього.
-Чим займаєшся?
-Та тут документи на землю.
-А, що Всетки ти получив?
-Та, "HokagePM" відмовилися від тої землі ьо найшла ліпший участок.
-Ну то вітаю тебе. - я підійшов до нього затягнув маску і поцілував.
-Доречі, ми сьоодні не зможе побачитися ьо я на роботі буду.
-Ууу, ну зо зробиш. Тоді папа. Удачі. - мені було лінь іти на третю пару тому поїхав до Дейдри.
Пиїхав я до нього і зразу мене по волоком на торт в кухню.
-Ну, що я знаю що це завтра але привітаємо сьогодні. - до Дея підійшов Сасорі.
-Завтра, п'ять років як ти гонщик! Я дуже за тебе радий і бажаю, щоб в тебе дальше розвивалися кар'єра.
-Дуже дякую. - Дей підлетів до мене і обійняв.
-Ну і від мене вітання. - Сасорі протягнув мені руку і я подав. І тільки десь через пару хвилин від мене відлив Дейдра і то з силою.
-Ну, що тепер їсти.
-Удачі! Мені ще з Нагато треба зустрітися тому папа. - Сасорі поцілував Дея і вийшов з квартири. А ми сіли за стіл.
-Ну дивився вот такі варіанти я найшов. Мені найбільше сподобався другий. - я погортав всі варіанти в мені теж сподобалось найбільше на другій картинці. Тому ми зразу вирішили заказати бісетку. Я так і зробив і був довольний соьою і почав їсти торт.
-Доречі вже вияснив в кім годині модна буде прийти до Орачімару?
-Та, як тамтого.
-Ясно. Уявляєш вже п'ять років як ти гонщик!
-Да це капец. В в тебе восьмого березня шість!
-Да це капец. Як скоро литить час. Ми вде знайомі майже п'ять.
-Да, і майже три Гаари немає. - я вздихнув і дальше їв торт.
-Неростраюся. Все добре! Впевниний він радий, що ти не став стіною. Хотяби в стіни моглоб бути і більше почуттів ніж в тебе.
-Да, доьре що я не став без почуттів повністю.
Ми ще сиділи до дванідцятої, а потім прийшов Сасорі.
-Хлопці, я вас за прошою на своє день народження. Ну Дей ти все знаєш тому.
-Велике пасіба. Будемо я таке не пропущу! - забрав Сосорі а Дей його підтримав.
Тай я нарешті попрощався з ними і поїхав до дому. Хотя перед тим ми ще трохи помахали з Сасорі руками але це так по пріколу ми навіть не зачіпили один одного.
В дома я впав без сил і заснув. Якби я знав, зо мені насниця ніколи не заснув.
Хопкць років шіснадцять іде по місту і бачить оголошення про тещо популярний співак приїжай в місто і буде давати концерт. Хлопець купив білети собі і ліпшому другу.
Хлопці вже стояли на концерті як повсюди почали літати пісок і ліпший друг хлопця почав розсипатися. Молодий хлопець пробував склеїти пісок але нічого не вийшло. І вони двоє загинули.
Я проснувся весь поті і не розумів, що мені за бред Приснився. Я зібрався з думками і пішов обідати. Я почу, що телефон вірує і я його взяв на екрані висвітлилося "Братішка🔥"
„-Привіт, лис! Я тебе вітаю з п'ятьма роками гонщика.
-Дуже дякую. Приємно, що ти пам'ятаєш.
-Яб це не забув. І навіть якби забув дід мене вбив би. Доречі від нього теж привітаня.
-Передавай йому дякую. І привітаня незабудь.
-Ага добре.
-Доречі запрошую тебе на своє день народження в суботу в альтанках "TtArt" на п'яту!
-Оьрвязково буду!„ - дальше ми про прощалися і пішов прийтняти душ.
Коли я вийшов то взяв телефон в пуки і почав відписувати всім, бо було дуже багато привітань. І вот в один момент коли я всім по відповідав то до мене в дзвінок подзвонили. Коли я відкрив двері то на порозі стояв Хідан з багатьма шаріками і великою п'ятіркою, а вдруг їй руці він мав торт. А за ним стояв Какаши?!
-Я тебе вітаю! Я нереально радий, що ти в гонка вже п'ять років! Це нереальна цифра. Ну і доречі тобі повезло, що в тебе є я!
-Дуже дякую! Я все забрав і квартиру зайшов Хатаке.
-Я тебе теж вітаю.
-Дякую! - він зняв маску і поцілував мене і вручив мені коробочку. Я відкрив її і побачив сріблу цепку на руку. Мені дуже сподобалася вона.
Ми пішли в кухню і я все підготовив.
-Доречі а хто тобі сказа, що в мене п'ять років?
-Ну, є зв'язки. - він піди гнув Хідана.
-Ясно все з вами. - ми сиділи говорили про пізні теми, а потім я покликав Хідана і запросив його на день народжене.
-Конкшно я буду! Набувати я без платно! Я такого в житі не пропущу!
-Ха-ха. - ми ще посиділи і Хідан поїхав.
-А мене зарости не хочеш.
-Завсно хочу.
Я пішов в свою кімнату а Какаши пішов за мною.
-Ну і де? - я підійшов до нього і улибнувся.
-Хатке Какаши-сан я запрошую вас на своє лень народження в альтанках "TtArt" на шосту годину на шосту годину.
-Так ліпше. - він потягнувся за поцілунком.
-Доречі ти знав, що в мене день народження?
-Та, ще з того як ми їздили в поїзлку. Я багато, що про тебе винюхував.
-Ах, так?!
-Угу. - він знов мене поцілував і ми пішли дивитися телевізор так як не будо, що робити.
———————
Зараз помалу думаю над новим проектом, але думаю він затримається так як в мене зараз проекти на мому іншому акаунті буде виходити, ну і звісно Інста)😶🔫

{ Недосяжний }Where stories live. Discover now