2. část

852 52 1
                                    


POHLED MIDORIYA

,,N-ne p-prosim nech mě" řekl jsem rozlepaným hlasem a koukal na otce kterej byl vožralej. V jedné ruce svýral rozbitou láhev od vodky a v druhé ruce kuchyňský nůž. Najednou se přistoupil ke mě a a rozmach se rukou ve které svýral nůž. Rukou s nožem se začal přibližovat k mé hlavě. Brečel jsem.

Najednou sem se s výkřikem probral v mém pokoji a vystřelil do sedu. Z očí mi stékali potůčky slz. Koukal jsem se ke Kacchanovi jestli jsem ho nevzbudil.  Koukal na mě se strachem a zvědavostí v očích. Já zrychleně dýchal. Zvedl jsem se z postele a šel ke dveřím od pokoje. Pořád jsem zrychleně dýchal a třásl se.
,,P-pro-miň" vysoukal  jsem ze sebe když jsem otevřel dveře od pokoje a vyšel z něj. Šel jsem do kuchyně a natočil si do skleničky vodu. Celou jsem ji vypil a skleničku dal do dřezu. Opřel jsem se o linku a vydýchával noční můru.

Přesně tohle se stalo před několika lety. Táta sice odešel ale po asi 3 letech se vrátil když máma nebyla doma a málem mě zabil. Zabořil jsem se tolik do myšlenek že jsem si nevšiml Kacchan mezi dveřmama. ,,V poho?!" Řekl jsem a naskočil. Otočil sem se němu a koukal se na něj se strahem. ,,J-jo, v p-p-poho" zakoktal jsem a koukl do země. ,,P-promiň že j-jsem těv-vz-vzbudil" zase jsem zakoktal a utřel si už zaschlé slzy. Zhluboka jsem se nadechl a výdech. ,,Hmmm" byla jediná odpověď co jsem slyšel.

Bylo 6 hodin tak jsem se uklidnil a šel do pokoje. Kacchan už byl převlečenej a seděl na posteli s mobilem v ruce. Šel jsem ke skříni kde jsem si vzal tričko,  kalhoty a čistý trenky. Šel jsem do koupelny kde nynější vlezl pod sprchu. Když jsem se vysprchoval tak jsem se oblíkl a šel zpět do pokoje. Věci si hodil na postel tak počítač a šel do kuchyně. V kuchyni jsem všem udělal míchaná vajíčka. Máme jsem nechal porci na sporáku a mě a Kcchanovi jsem dal na talíř a šel s tím do pokoje.

POHLED BAKUGA

Když ta brokolice přišla s jídlem a dala mi ho na noční stolek, tak jsem se na to zatvářil kisele. Si myslí že to sežeru? No i kdyz možná jo. Když jsem to snědl dál jsem to zpět na noční stolek a lehl do postele. ,,Jdu se projít ven" řekl, vzal talíř a a odešel z pokoje. 'Mě je to u prdele kam jde.' Pomyslel jsem si a zase se věnoval mobilu.

Je 8 hodin ráno a brokolice se ještě nevrátila. Jako mě je to u prdele ale nemá mi kdo dělat úkoly.

Je 9:30 a ja slyším klíče v zámku. Okamžitě vystartuju z pokoje a běžím dolů. Hned jak uvidím tu brokolici ji přitlačím na teď a ruku mu dám na krk a jemné ho začnu  škrtit.
,,Kde jsi jako byl?!" Křiknu na něj a kouknu se mu do očí v kterých je strach. ,,Počkej, vysvětlím to.." zachrapťěl. Asi jsem ho trochu přidusil. Pustil sem ho. Až teď jsem si všiml že je potlučený a od krve. ,,Co se stalo?!" Řekl jsem podrážděně. ,,Já-" nedotkl ani slovo a skácel se na zem. Ale mě vzal s sebou. Zaklel sem a koukal na něj. Ležel přede mnou a slabé dýchal. Povzdechl jsem si a vzal ho do náruče a šel s ním do pokoje. Máma nebyla doma, odešla v 7brano do právě. Vlastně ji bylo úplně jedno kde je Izuku? 'Počkat.. what vážně jsem mu teď řekl jménem?!!' Jsem divnej. Dekua jsem položil na jeho postel a ošetřil ho. Popravdě se mi moc nechtělo a nechtěl jsem aby mi tu chcípl v pokoji. Ještě bych měl problém.

Takže moc se omlouvám že další kapču vydávám tak pozdě. Ale nějak zapomněla a neměla čas. Pardon. No jaký máte zatím na to názor? Ja vím..  mega špatný.. Ale snad mi odpustit
btw 663 slov
Paaa
VAŠE TERKANY

Bratrská Láska [BAKUDEKU]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat