Dojeli jsme domů a já byl rád že to máme za sebou. Sice nás ještě čeká fanmeeting ale ten je až v osm. Takže tak za půlhodinky.
Pouze jsme se oblékli a zase je-li.
Na fanmeeting přišlo neskutečně moc lidí. A hlavně bylo spousta otázek a komentářů na mě a Jimina. Pár si jich pamatuji tak vám je řeknu.
„Takže jste teď Yoonmin?"
„Chtěla jsem si tě vzít Yoongi ale Jimin bude lepší."
„Mrzí mě to ale proč vy dva?"
„Vážně to není možné asi vás miluji."
„Mohu si vás vyfotit?"
„Uděláte mi podpis kousek od sebe aby to bylo Yoonmin?"
Poslední otázka kterou jsem slyšel zněla nějak takto.
„Yoongi je tvoje orientace narušená? Vždyť si byl na dívky!"
„Ano to sice byl. Ale když jsem viděl Jimina byl to snad první pohled u kterého jsem se usmál. Takže od teď už nechci žádnou dívku protože mám Jimina děkuji za pochopení."
Sedl jsem si vedle Jimina a začali jsme se bavit mezi sebou. Pak už jsme se jen podepisovali a kolem devátý je-li domů.
„Hele kluci je mi to blbí ale když už všichni víme že jste spolu ty a Jimin tak co kdyby jste si udělali pokoj dohromady?"
„Hobi? Jako že by sis vzal můj pokoj? To ne mám tam úplně všechno."
„Však tvuj je menší než můj a Jimina tak by to bylo akorát pro mě."
„Um no a kde by si tancoval? Já tam mám celou velkou zkušebnu. Nebo nahrávací studio."
„Fajn a kam dame teda Jiminovu postel takhle by ste je mohli mít přiražený."
„Však je to jedno."
Nakonec jsem vyhrál já a zůstal můj pokoj.
Hobi si tam nakonec udělá malou tělocvičnu na tancování a postele si spojí aby měl manželskou.
Dneska je to druhá noc co spolu spíše v posteli.
„Promiň Jimine ale jsem už unavený."
Lehl jsem si a přikryl se peřinou. V tom se ke mě Jimin přitulit a začal mi šeptat do ucha.
„Miluji tě ale nebudu tě tu otravovat? Nebudeš tu mít málo místo nebo tak? Prosím řekni mi."
V tom jsem chytil Jimina za ruce a převalil ho pod sebe.
„Tak aby to bylo jasný. Já jsem zlý když na mě někdo mluví před spaním. Nebudeš mi říkat Yoongi ale budeš mi říkat Oppa jasný!"
„Ano."
„V tom případě máš povolené dát mi jednu pusu."
Nahl jsem se k Jiminovi a začali jsme se líbat. No jenomže se to lehce zvrtlo.
Jimin mi začal sundávat tričko a on mi rozepínal košili v které spím. Jimin mi začal osahávat boky což bylo pro mě docela neobviklé. V tom mě Jimin otočil a najednou byl nademnou.
„Yoongi...chceš?"
„A ty?"
„Ano..."
Ukázal jsem kam se má natáhnout sáhl do šuplíku a vyndal antikoncepci kterou navlékl na mé um no nebudu to zmiňovat jasný!
Otočil jsem ho na břicho a lehce se nad něj nahnul.
„Počkej Yoongi. Nebude to bolet?"
„Myslíš si že to se mnou bude někdy bolet?"
„Nevím."
Nahnul jsem se k němu a políbí ho a při líbání jsem ho lehce zasunul. U toho si Jimin lehce povzdechl což se mi strašně líbilo. Pak už jsem začal lehce přirážet a už jsme oba dva byly v jiném světě.
Když jsem skoro byl hotový nevěděl jsem jestli mám zůstat tam kde jsem nebo mám někam jinam.
„Jimine co mám dělat."
„Máš antikoncepci můžeš."
V tom případě se stalo to co se stává normálně.
Oba dva spocení jsme se odvalili na bok postele.
„Yoongi Oppa."
„Ano?"
„Jsi ten nejlepší muž na světě."
„Vážně?"
„Já bych totiž chtěl ještě."
„Jimine cože?"
„No dobře tak si lehni a nech se unášet."
Jimin se přiblížil hodně blízko k jak tomu budeme říkat. (Mrkev 😂 dobře zní to hrozně ale jo.)
Přiblížil se hodně blízko k mrkvi a lehce se dotkl jeho nohou cože mi udělalo tak divně.
„Jimine není to už moc?."
„Lehce si jenom ťuknu."
„Dobře."
Jimin se nadzvedl a najednou byla jeho mrkev ve mě.
„Počkat cože? Jimine!"
„No však v klidu."
Jimin začal lehce přirážet jenomže to já nikdy nezažil takže mi to vadilo.
„Jimine už ne prosím!"
„Stačí mi to nic víc nepotřebuji."
„Jdeme spát?"
„Um fajn."
Jimin se otočil zády ke mě a já si natáhl trenky a přitiskl se k němu.
Skončilo to tak rychle že jsem radši nic neřekl.(SAKRA DĚCKA JÁ SE OMLOUVÁM! ALE UŽ NA IG MI PSALA KAMARÁDKA ABY TO BYLO LEHCE 18+ NO TAK JSEM SE NECHALA UNÉST DOUFÁM ŽE NEBUDETE MÍT NA DOŽIVOTÍ NĚJAKÉ TRAUMA. Děkuji za pochopení.)
ČTEŠ
Miluješ mě?
Любовные романыLehce 🔞. V tomto příběhu se bude dít život Yoongiho i když to bude mnou vymyšlené dělejme jako by to tak skoro bylo😂. Zároveň do toho zahrnu trošku Yoonmin (Yoongi, Jimin) a nějaké děvče. Budou tam možná i scény nepovolené dětem 😂 Tak uvidíme jak...