Casius
Zove se Gigi. Rekla mi je ime i skinula masku. Čemu to kad je nisam poznavao. Lepotica koja se skrivala iza maske. Bilo je tu još nečega.
Ali... Nije mi dala da otkrijem šta. Iako sam mislio da ću ovaj put imati više vremena, ponovo je pobegla. Već joj to prelazi u naviku."Cas, Cas, zemlja zove Casiusa!"
"Izvini Becks, šta si ono rekla?"
"Kada ćeš doći na dvor? Moraš doći da vidiš decu... Isuse Cas"
"Becks"
"I otac nije dobro, molim te dušo. Stanje mu se pogoršava."
"Doći ću."
Ćale se taman oporavio od jednog srčanog kad ga je strefilo sve ponovo sa Dijem, Lory, majkom, jebenom otmicom i Kirom. Krunu je prepustio Maxu, majku je lišio svega i sada iako bolestan pokušava da se sa svima ponovo poveže. Ponekad zove i mene. Nekad mu se i javim, nekad ne.
Mnogo toga držao je godinama u sebi. Beca kaže da je njegovo srce zdravo ali izmučeno. Šta god to značilo.
Nakon otmice i oporavka ja sam napustio dvor i preselio se u London.
Ovde treniram, živim, jebem..."Hej zgodni."
"Loren, otkud ti?"
"Hajde dragi, mogu na kilometar da vidim koliko si napet. Dozvoli mi da se pobrinem za tebe."
Loren je moj terapeut, iako mi se više puta otvoreno nabacivala. Ne jebem svoje zaposlene. Klub je nešto drugo.
"Loren, masaža da, a za drugo možeš da odjebeš. Neće se desiti."
"Casius"
"Nisam raspoložen za tvoje dvosmislene izjave."
"U redu. Skini se."
Ni posle dobre masaže nisam bio ništa opušteniji. Sada me niti boks, niti masaža nisu mogli podići. A seks...nekad ni on nije dovoljan.
"Lory, Steph, ne zezajte se sa mnom."
Ponekad ih sanjam. Često se probudim znojav iako znam da su sada bezbedni i da se sve završilo. Ne mogu protiv toga, još uvek je u mojoj glavi, u meni.
"Chris, može li jedna borba u podzemlju za mene?"
Imao sam treninge ali falilo mi je ono nešto.
"Casius, zar nisi završio sa ovim?"
"Imaš nešto ili ne?"
U mlađim danima kad sam tek otkrio sve čari boksa, pojavljivao sam se i boksovao u podzemlju. Iako sam imao novac sve zarađeno prebacivao sam u dobrotvorne svrhe i projekte koje sam vodio.
"Imam za tebe uvek. Ti si mi poslastica dečko."
Jesam jer i njemu donosim novac. Moram da se ispraznim. Približava se odlazak kući, boravak i igranje sa decom. Približava se susret sa ocem, majkom. O da, ovo mi baš treba.
Dva dana kasnije
"Tako je, da, da, uzmi ga dublje mala.."
Sedim u svojoj kancelariji dok me obrađuje ženska koju sam pokupio u klubu. Svi znaju ko sam ja.
Zavalim se, zatvorim oči i čekam to jebeno oslobađanje.
Posle boksa treba mi da se izduvam
Sve me boli ali i puca na meni."Dobra si... Još malo..."
Guram se kukovima u njena usta dok osećam kako mi se jaja napinju. O da, tu sam konačno.
Otvorim oči kad me jako zasisa a rukama pređe po jajima izazivajući konačno moje pražnjenje.
Bacim letimičan pogled ka monitorima, uvek sam na oprezu bez obzira na sve. Taman se ona sprema da me zajaše, kad je ugledam.
Nema jebene šanse?!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kontroverzni princ (serijal Prinčevi #3)-završena✔️
ContoNakon što se otuđio sa dvora, Casius vreme provodi trenirajući i osvajajući titule u boksu. Boks i neobavezne devojke čine njegov sadašnji život, kao i klub koji je nasledio od srednjeg brata. Jedan susret, mnogo tajni, puno kontroverzi i skandal na...