-Son Söz-

75 21 8
                                    

Vay canına... 

İlk göz ağrım olan kitabım Benimle Var Mısın? bitti sonunda.

Duygularım karman çorman, neyi nasıl ifade edebilirim hiç bilmiyorum. Yine de bir şeyler demeye çalışacağım...

Bu kitaba ilk başladığımda tam 14 yaşındaydım. Şimdi ise 21. 

O kafa yapısıyla işleri biraz batırdığımı 2 sene önce falan fark ettim. Dedim ki bu kitap düzenlenmeli ve tekrar okuyucu ile buluşmalı. Tabii 2 sene tek bir kelime yazamadım o ayrı. Nedenleri ise çok karışık. Detaya girmek istemiyorum. Sadece yazmak için kafam rahat değildi o kadar.

Sonra ne değişti diye soracaksınız? Bu soruya cevabım var elbette.

Şöyle açıklamam gerekirse yıllarca kitabımdan kimsenin haberi olmadı. Nedendir bilinmez öylesine sakladım. İlk kez bu sene anneme ve erkek arkadaşıma söyledim. Beni yazmam konusunda desteklediler. Özellikle erkek arkadaşım  beni tekrar yazmak için teşvik etti. Bende onu dinledim ve birkaç ay önce oturdum baştan sona düzenleme yaptım. Tabii hiç yazılmayan beş bölümde yazdım ve nihayet bitirdim.

Kitap; baştan sona her şeyiyle içime sindi. Tam olması gerektiği gibi oldu.

Tabii biraz açık kaldı. Onu da artık size bıraktım ama eğer çok istek gelirse ikinci kitap neden olmasın? 

Ayrıca birkaç yayınevi ile görüşmeye çalışacağım, kitabımı kağıda dökmeyi çok istiyorum. Umarım sizde bu konuda bana destek olursunuz.

Eğer kitap hakkında aklınıza takılan veya soru sormak isteyen arkadaşlarım olursa bana mesaj atmanız veya birazdan yazacağım instagram adresime mesaj atmanız yeterli. Mutlaka geri dönüş yaparım.

Ve son olarak; şu an hesabı bulunmayan ve kitap kapağını hazırlayan arkadaşıma, yıllarca bölüm yazmamama rağmen 6 bin kadar okuyucuya ulaşan, beni sabırla bekleyen siz değerli okurlarıma, kitabı sevip iyi kötü yorum yapanlara, kitabı ilk kez görüp okuyacak olan okurlarıma ve tekrar beni yazmaya teşvik ettiği için erkek arkadaşıma teşekkürler.

Artık Benimle Var Mısın? sizlere emanet.

Sevgiyle kalın.

-Elena

Kitaplarımın instagram sayfası; elenagbooks

Kişisel instagramım; yiildizzz

BENİMLE VAR MISIN? (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin