6.fejezet - Egy felejthetetlen este

62 0 3
                                    

Másnap reggel reggeli közben jön ki Dr. Brief izgatottan.

-Figyeljetek díjat kapok a kutatásaim miatt!

-Ez nagyszerű, és mikor lesz a díjátadó?- Bulma izgatottan.

-Pontosan egy hét múlva a városházán, amit egy dísz vacsorával és egy bállal is párosítanak majd.- Válaszol a doktor.

-Ez is nagyon jó! Hallod ezt Vegita, bál is lesz meg vacsora is. Milyen jó lesz, ha elmegyünk majd!- Mondja Bulma.

-Várjunk csak! Ki mondta azt neked, hogy én is megyek veletek?- Vegita értetlenkedve.

-Hát én, nincs választásod jönnöd kell neked is!- Teszi mindehhez Bulma.

-Tch...jól van akkor. Én mentem edzeni...- Mondja Vegita kiábrándulva.

-Ez a Vegita gyakran ilyen mogorva?- Kérdezi Dr. Brief.

-Nem, csak ha valami közösségi programra kell menni. Velem szemben teljesen más ember.-Válaszolja Bulma.

-Ezt örömmel hallom. Akkor meg sem említem neki, hogy valószínűleg fognak róla érdeklődni az emberek, hisz te legalább olyan híres vagy mint én, ha már nem híresebb.-Jegyzi meg az apa.

-Jaj apa nyomodba se érhetek még.- Mondja Bulma szerényen.

-Azt nem tudom, de én sem élek örökké, egyszer majd át kell venned a vállalat irányítását, és ezeket a kapcsolatokat már el kell kezdeni kiépíteni.

-Igen apa, ezzel tisztában vagyok én is.

Majd elindult mindenki a szokásos napi rutinja felé.

Vegita nem tudta, hogy miből is áll egy ilyen rendezvény, így hát megkérdezte Bulma anyját:

-Hé, milyen is lesz most ez az egész?

-Jaj édes, te tényleg nem tudod!? Ezen a rendezvényen a mindenki aki számít a világon ott lesz. Politikusok, tudósok, nemesek... Szóval nem egyszerű esemény lesz ez, ahol rengeteg díjat osztanak majd ki különböző kategóriákban.

-Értem, és ez engem miben érint?

-Annyiban édes, hogy alkalomhoz illően fel kell öltözni, amiről majd én gondoskodok ne félj.

-Az jó.

-Várjál lenne még valami, ami rád vonatkozik....

-És mi lenne az!?

-Mivel ez egy bállal is összekötött rendezvény valószínűleg táncolni is kell majd.

-TÁNCOLNI NEKEM! NA NEM NINCS AZ AZ ISTEN!! MEGŐRÜLTÉL!?

-Nem, de Bulma biztos vagyok benne, hogy nagyra értékelné, ezért majd ne lepődj meg ha a héten egy kis meglepetéssel találkozol.

-TCH..őrültek vagytok mindannyian.

Elindult Vegita az edzőterem felé puffogva, hogy hogyan lehet ilyet kitalálni, hogy ő táncoljon, hisz ő egy nagy és büszke harcos, akinek nem az a dolga, hogy holmi eseményeken táncolgasson. Teltek múltak a napok, és az egyik reggel, amikor Vegita ismét az edzőterem felé vette az irányt. Odaérve nagyon meglepődött hiszen az ő edzőtermében ott volt egy ismeretlen nő.

-Hát te meg ki a franc vagy!?

-Én vagyok a te tánc tanárod.

-Na menjetek ti a jó büdös picsába, mondtam, hogy nem fogok táncolni!

-Pedig külön Bulma kisasszony személyes kérése volt, hogy ide jöjjek önhöz.

-Tch...essünk túl rajta akkor, de gyorsan mert nem érek rá ilyesmivel foglalkozni!

Dragon Ball - A Büszke HarcosWhere stories live. Discover now