အမွတ္တရမ်ား(အမှတ်တရများ)

802 66 4
                                    

"""""""""""""

Phoenix Adventure park

ခ်င္းမိုင္မွာ႐ွိတဲ့ ေနရာတစ္ခု
စြန္႔စားသြားလာခ်င္သူေတြအတြက္
အႏၲရာယ္လည္းမျဖစ္ေစပဲ အသည္းတေအးေအးနဲ႔ျဖတ္ေက်ာ္ရမယ့္စြန္႔စားခန္းေတြ႐ွိတဲ့ေနရာ...

အျမင့္ေၾကာက္တတ္တဲ့ေကာင္ေလးက သူ႔လက္ကိုက်စ္က်စ္ပါေအာင္ဆုပ္ကိုင္ထားတယ္..
ၿပီးေတာ့စူပုတ္ပုတ္ႏွင့္ ပြစိပြစိေရရြတ္ေနေသး...

"Khun တို႔ ဘယ္ေလာက္ထိယူမလဲခင္ဗ်ာ....''

ျဖတ္ေက်ာ္ရမယ့္ေနရာအေရအတြက္ အလိုက္ေစ်းကလည္းကြာသည္

"အနည္းဆံုးကိုယူရေအာင္ Phi...
ေနာ္ ဒီတစ္ခုက ဆယ့္ကိုးခု တဲ့...
ဒါေတာင္ေတာ္ေတာ္မ်ားေနၿပီ...ကြၽန္ေတာ္တို႔ဒီေလာက္ပဲလုပ္ရေအာင္
အခ်ိန္လည္းသိပ္မ႐ွိေတာ့ဘူးဆိုေတာ့...ေနာ္ Phi....''

မ်က္ႏွာငယ္ေလးလုပ္ၿပီးေျပာလိုက္ေတာ့ သူ႔ေခါင္းကိုႏွစ္သိမ့္သလိုခပ္ဖြဖြပုတ္လာသည္..
ၿပီးေတာ့ မသကၤာစရာႀကီးျပံဳးသည္

ေမြးေန႔မို႔ေလွ်ာက္လည္ၾကမယ္ဆိုၿပီးေခၚလာတဲ့ေနရာက Adventure park တဲ့...

လုပ္ထံုးလုပ္နည္းေတြအဆင့္ဆင့္ႏွင့္ ကစားနည္းတိုင္းကို ကိုယ္တိုင္သေဘာက်လို႔လုပ္ေဆာင္ပါသည္ဆိုတာမ်ိဳးလည္း စာခ်ဳပ္မွာလက္မွတ္ထိုးရသည္..

အတားအဆီးေတြကိုျဖတ္ေက်ာ္ေနတုန္း က်န္းမာေရးေၾကာင့္တစ္ခုခုဆးိုရြားတာျဖစ္ခဲ့လွ်င္ ဒီေနရာႏွင့္လံုးဝမသက္ဆိုင္ပါဆိုတာမ်ိဳးေပါ့..

ႏွလံုးခြဲစိတ္ထားသူေတြ ႏွလံုးေရာဂါ႐ွိသူေတြ
အေမာမခံႏိုင္သူေတြ ရင္ၾကပ္ေရာဂါ႐ွိသူ အဝလြန္သူ
အျမင့္ေၾကာက္တတ္သူ ထိုသူေတြပါဝင္ကစားဖို႔မသင့္ပါ...
မကစားရပါ လို႔စည္းကမ္းခ်က္ပါပါရက္ကယ္ႏွင့္....

စာခ်ဳပ္ထဲမွာ အျမင့္ေၾကာက္တတ္သူ ေတြ မကစားရဘူး လို႔ပါေနေပမယ့္ေယာက်္ားရင့္မာႀကီးကအျမင့္ေၾကာက္တယ္ဆိုရင္လူရယ္စရာျဖစ္ေနမွာမို႔တြန္႔ဆုတ္ဆုတ္နဲ႔ပဲလက္မွတ္ထိုးခဲ့တာ...

"ဒီတစ္ခုယူမယ္...''

အဆံုးသတ္အမိန္႔ခ်မွတ္လိုက္တဲ့ အေရအတြက္ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ေလးဆယ့္ငါးခု တဲ့...
ေသေရာ..
အဲ့ဒါဒီမွာ႐ွိသမွ်စြန္႔စားခန္းအကုန္ပဲေလ...

Rebirth for LoveNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ