Bölüm 28 -Yansın Düşmanlar-

7.4K 381 26
                                    

Çalışma odasında bir sağa bir sola öylece,boş boş yürüyüp duruyordum. Aynı zamanda düşünmeye çalışıyordum ki bu imkansızdı. Başıma çok kötü bir ağrı saplanmıştı. Düşünmeme engel olan bir ağrı. 

"Sakin olun." dedi Akrep. Kapının önünde dikiliyordu. 

"Sakin olamıyorum Akrep." dedim dürüst olarak. "Kelleme beş milyon ödül konmuş nasıl sakin olabilirim? Herkes düşmanım oldu. Herkes! Camdan bile dışarı bakmam yeter beni öldürmeleri için!"

"Eviniz güvenli olacak size söz veriyorum." dedi. 

"Evde ne kadar yaşayabilirim ki?" diye sordum. Yürümeyi bırakıp masanın üstüne,Akrep'e dönük bir şekilde oturdum. "Bir yol bulmalıyız." dedim. "Böyle olmaz. Beş milyon az para değil. Herkes bu işe bulaşabilir."

"Kenan ile konuşun isterseniz?" diye fikir sundu. 

"Korktuğumu sanar." dedim hemen. 

"Korkutucu bir şey ama." dedi dürüst olarak. "Böyle yaparak elinizi,kolunuzu kilitledi. Sizi eve hapsetmek istiyor ki yapacağı şeyleri çok rahat yapsın."

"Şu an evden çıkmak baya aptalca olur." dedim sesli düşünerek. 

"İstediğini elde etmiş olacak." dedi. "Bunun peşinden başka şeyler de gelecektir. Durmayacak."

Ona karşı bir hamle düşünüyordum. Ne yapabilirdim?

Elimle başımı okşadım. 

"Başım çok ağrıyor" dedim. "Birazcık dinlenelim. Daha sonra devam ederiz."

Başını tamam anlamında sallayıp odadan çıktı. O odadan gidince bence masanın üstünden inip elime telefonumu aldım. 

Karan'ı arayıp açması için bir kaç saniye bekledim. Çok bekletmemişti.

"Başıma para ödülü konmuş." dedim açar açmaz.

"Duydum." dedi. "Bana da haber geldi." 

Tabi. O da mafyaydı. Onu da teşvik edeceklerdi tabi. Hemde komşumdu. Daha ne olsun..

"İyi para. Alacaksan sen al." dedim alayla. 

Bu cümleme güldü. "Komik değil Karan. Gerçekten çok çok çok kötü bir durumun içindeyim."

Gülmesini durdurdu. "Bir  süre evden çıkma. Evde güvenli olacaksın. Önlemleri aldım. Bu sırada bende  bir çözüm düşüneceğim."

Bu çok rahat söylemişti ki. 

"Keşke senin kadar rahat olsam." dedim. 

"Seni kolayca öldüremezler." dedi. "Ecrin Özmen'sin sen. Düşmanınızdan daha fazla dostunuz var."

"Beş milyona dostunu satmayacak kaç kişi var peki?"

"Baban bu konu başarılı. Güvendiği kişilerle dostluk kurardı. Bu konu da babana güven."

"Hah!" dedim alayla. "Kenan babamın can dostuydu Karan. Şu an ölmem için para veriyor."

"Bir kişide yanılmış olabilir tabi." dedi. "Diğerleri güvenilir adamlardır. Özellikle ortaklarınız. Onlar sana destek olacaklardır."

"Nasıl bilebiliyorsun?" diye sordum. 

"Biliyorum işte." dedi. Sonra cevaptan tatmin olmayacağımı anlamış gibi devam etti. "Kenan'ı seçerken herkesi araştırdık diyelim. Birini yıkmak istiyorsan eğer etrafında ki sadakati en güçsüz kişiyi tespit etmek lazımdır. Ve sadece Kenan radarımıza takıldı."

BABAMIN EMANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin