29

779 42 7
                                    

Z Marianina pohledu

Začala jsem číst v dopise. ,, Tak co?" zeptal se Petr. ,, Přijede moje sestra. Už zítra a nechá nám tu synovce na dva dny" usmála jsem se. ,, Ty máš sestru? " zeptal se udiveně, lehce jsem přikývla. Po tom co jsme se najedli jsme si šli lehnout. Celý den jsme jen tak proleželi.

Peťa u mě přespí, za což jsem ráda, jen by mě zajímalo co bude moje sestra říkat na Petra. Mám jí ráda a mého synovce miluju. Je to moje štěstí, jsou mu tři roky. Lehla jsem si k Petrovi a přitáhla jsem si ho k sobě. Trošku jsem se klepala. ,, Tobě je zima? " zeptal se pobaveně Petr.

Jemné jsem přikývla. Petr mě natiskl k sobě a schoval mě ve svém objetí, jak nádherná chvilka. Šňupla jsem si jeho vůně, asi si toho všiml protože se usmál. Měla jsem hlavu u jeho hrudi, oba jsme leželi na boku, čelem k sobě.
,,Miluju" šeptla jsem. ,, Tě" dokončil Petr a dal mi pusu. Víte co je krásný?

Kdyz si tak úžasné kluk, vybere zrovna vás. Milujete ho z celého srdce a položili by jste za něj život. ,, Dobrou" řekl jsem. ,, Dobrou lasko" řekl a já pomalu zavřela oči a upadala jsem do říše snů.

Ráno

Do očí mj začalo svítit slunce a já pot ala, že už je ráno. Usmála jsem se a protáhla se. Petr už se taky probudil a kouknu na mě. Koukla jsem na hodiny, bylo 11:32. To je půl hodiny než přijede sestra a synovec. Sedla jsem si obkrocmo na Petra a dala jsem mu pusu. ,, Takhle bych se mohl probouzet furt" šept a skousnul si ret.

Zasmála jsem se a dala jsem mu pusu. V tom se někdo přiřítil do pokoje.
,,Této Májoo!!! " uslyšela jsem. Otočila jsem se a byl to Mickey. Můj synovec.
,,Mickey" usmála jsem se a slzela jsem s Petra, ten zabruček a kouknu se na nás klekla jsem si k němu a obejmula jsem ho. ,, Ty si vyrostl zlato moje" dala jsem mu pusu na tvář, viděla jsem jak se za mě schovává.

Asi se styděl před Petrem.  Do pokoje se přiřítil sestra. ,, Ahoj kočko" Řekla mi a usmála se. ,, Nazdaar" obejmula jsem ji. ,, Musím jít Májo, mám práci pokecáme si až prijedu" řekla a zamávala mě i Petrovi. Dala pusu Mickeymu a odešla.  Mickey se nahnuk a poseptal mi ,, Kdo to je teto" usmála jsem se a vzala jsem si ho do náručí.

Sedla jsem si s ním k Petrovi do peřin. ,, Mickey, to je můj kamarád Petr, chodíme spolu a máme se moc rádi. Péťo, můj synovec Mickey" představila jsem je.  Mickey se usmál.
,, Čau borče" řekl Petr.  Mickey mu roztomilé zamával. ,, Co kdyby jsme se šli projít?"navrhla jsem. ,, Musím za klukama, ale můžeš jít se mnou a představit jim Mickey ho" řekl Petr.

Kývla jsem a šla jsem za tetou, Řekla jsem že si beru Mickeyho sebou. ,, Májo a půjdem na hřiště? " zeptal se. ,, No jasně" kývla jsem. Jsou jen tři osoby co mi říkají Májo.  Moje sestra Vanessa, Mickey a Thomas...

Ahoooj, vítám vás u další kapitoli. Já doufám že se vám příběh líbí a děkuju za krásné komenty a hlasy! Miluju vás💚

~Jenny❤️

Čistě kamarádsky! |Stein27| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat