Öylece kalakaldım. Yutkunamıyordum, konuşamıyordum hatta nefes bile alamıyordum. Ne tepki vereceğimi şaşırmış bir durumda öylece kalakalırken Efe başını kaldırıp bana bakınca bende sonunda ona bakabildim. Açık ağzımı kapatırken dikleşmeye çalıştım.
" a şey ımm"
Ayşe'ye dönerken gülümsemeye çalıştım. Saçımı kulağımın arkasına koyarken sesimin gergin çıkmamasına dua ediyordum. Gülümseyerek elimi Ayşenin kalçasına koydum.
"O ne demek öyle, nerden çıkartmış öyle bir şeyi "
İçimdeki korku yükselirken neden korktuğumu bilmiyordum. Ayşe bana dönerken gülümsedim.
"Ölmeyeceğim ayrıca sizi bırakıp bir yere gitmek gibi bir niyetim yok "
Dedim elimi karnıma koyarken. Bakışları karnıma inerken saçlarını okşadım.
"Bir yere gitmiyorum, ölmeyeceğim "
Hâlâ suratıma bakınca kollarımı açtım.
"Gel bakalım "
Ayşe kucağıma oturup başını göğsüme yaslarken başımı başına yasladım.
"Biz hep yanında olacağız "
Başımı kaldırıp Efeye baktım yüzündeki memnuniyetle bizi izliyordu.
"Değil mi babası?"
Uzattığım eli tutup kalkıp yanımıza oturdu. Bizi kendine çekerken başımı göğsüne yasladım tıpkı Aysen'inkinin benimkinde olduğu gibi.
Derin bir nefes alıp sesli bir üç geçirirken bizi biraz daha sıkınca Ayşe kıkırdadı.
"Sizi asla bırakmayacağım asla asla aslaa"
Bu sefer hepimiz kıkırdarken hızla başımi Efenin göğsünden kaldırıp gözlerine baktım, Ayşe hala kucağımdaydı.
"A söylemedik Ayşe ye"
"Neyi ?"
Dedi Ayşe başını göğsümden kaldırırken. Efe elini karnıma koyarken güldü.
"Bir kız kardeşinin olacağını "
"Ne ?"
Ayşe hızla kucağımdan kalkarken sevinçle tepinmeye başladı. İkimiz gülerek kızımıza bakarken kapının aniden açılması ile Leyla ablaya döndük. Yüzündeki şaşkın ifade ile suratınıza bakarken Efe telaşla sordu.
"Ne ne oldu?"
Leyla abla bir süre daha durduktan sonra resmen çığlık atarak konuştu.
"Nişanlanıyorum"
&*&*&*&*&*&*
Akşam eve döndüğümüzde hala gülüyorduk.
"Leyla halam çok mutlu değil mi baba?"
Efe gülümseyerek kızının yanağına bir öpücük kondurup yere indirirken poposuna vurdu.
"Doğru dişleri fırçala, pijamaları giyin cadı"
Ayşe koşarak banyoya giderken Efe bana döndü. Tek kaşımı kaldırıp başımı salladım.
"Ne... ne bakıyorsun öyle?"
Gülümseyerek elini karnıma atıp belime doğru yol alırken gülmemek için alt dudağımı dişledim.
"Hani şimdi hazır kızımız da uyuyorken..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI
Художественная прозаSeninle Olmanın En Güzel Yanı Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun? Elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimde hissetmek. Seninle olmanın en kötü yanı ne biliyor musun? "Seni seviyorum" sözcüğü dilimin ucunu ısırırken h...