Carol
Habar n-am când a trecut seara și este aproape miezul nopții. Ma bucur atât de mult ca mâine este duminică și avem toată ziua pentru noii.
Ma urc în pat și ma acopăr cu cearceaful, ea este la baie de 10 minute și abia aștept sa adormim împreună.
Închid ochii pentru câteva minute și habar n-am cum gândul meu ajunge numai la prosti. Vreau sa am răbdare, mai ales ca acum este în casa mea și nu vreau sa se simtă presata de ceva anume încât sa facă lucruri nedorite.
Aud cum usa se deschide și prin lumina cenușie din camera apare ea doar în lenjerie intima, neagra și mult prea sexi pentru mine.-Mi-am uitat pijamaua, nu te deranjează dacă dorm asa, nu?
Dau negativ din cap, zâmbind discret fără sa pot scoate vrun cuvânt. Se urca lângă mine și stinge veoza de lângă pat. Întunericul se lasă peste noii si doar luna mai poate vede ce ar putea urma.
-Ma bucur ca sunt lângă tine.
Vorbele ei îmi ajung direct la inima și încep sa o sărut. Ma ia după gat și își așează un picior peste mine. Vreau sa rup sărutul pentru ca totul devine mult prea periculos pentru mine și hormoni mei.
- De ce te îndepărtezi mereu?
Vocea ei răgușita se aude în liniștea nopții, îmi așez o mana pe piciorul ei și o privesc.
-Nu vreau sa te simți prestată sa faci ceva ce nu vrei.
- Și dacă vreau?
Mă trage într-un sărut că sa îmi arate exact la ce se referă. O doresc, o vreau, visez cu ochii deschiși cum ar arăta prima noapte de dragoste alături de ea.
Își așează mâna pe obrazul meu și simt ca ar vrea să-mi spună mult mai mult dar ii este rusine. Este o fire foarte timida și cu greu sa deschis în fata mea.
II sărut podul palmei și îmi bag mâinile în parul ei, geme.
Mă omoară și mai mult, îmi atinge ușor pieptul gol și o sărut pasional. Intraznesc sa ii dau sutienul jos și rămân fără aer când în lumina luni ii zăresc sâni fermi și perfecți rotunzi.
Își ascunde capul la pieptul meu și încep să-mi plimb degetele pe pielea ei fina. Simt fluturi în stomac, mâinile îmi tremura și nu sunt capabil sa pronunț nici un cuvânt.
Ne sarutam cu patos, ma urc pese ea și încep sa mimez o scena de sex, chiar dacă doar chiloți de pe noii ne mai despart totul este magic, o simt unda, fierbinte și pregătita pentru mine.
Unghiile ei încep să-mi zgârie spatele ușor și îmi strecor o mana în lenjeria ei. Închid ochii și o mușc de buza când încep sa o ating delicat.
Buzele ei sunt uscate, geme și începe sa tremure sub mine.- Vreau mai mult!
Șoptește parca secata de puterii și începe sa îmi tragă de boxeri în jos.
Ne privim în ochii și totul parca e un vis. Ma ridic în genunchi și întind mana care sertarul de la noptiera. Iau un prezervativ și încep sa îl folosesc în fata ei. O excita și mai mult, sfarcurile ei sunt întărite, încep sa ii sărut pe fiecare în parte și într-un final ii dau chiloti jos. Ma simțeam onorat sa fiu primul bărbat și sper ca și ultimul.
Ma așez peste ea și cu brațele sale micuțe ma strânge puternic în brațe.
Mă năpustesc din nou asupra buzelor ei și încep sa mimez din nou o partita se sex.
Geme și se misca odată cu mine, știu ca ii e frica, știu ca o va durea dar o sa am ceea mai mare grija ca după noaptea asta sa nu o mai rănesc niciodată.
Ma pozitionez la întrarea și înghite în gol, ma ridic în coate ca să o pot privi în ochii și încep foarte lent sa împing.
Respirația i se oprește, strânge cearceaful în pumni și întoarce capul într-o parte. Imediat o sărut pe obraz și gat și continui cu grija mișcările.***
TamaraAm facut-o, m-am culcat cu el, bărbatul visurilor mele, zâmbesc discret și ma cuibăresc mai bine în bratele lui. Simt ceva ciudat, am o stare ciudata și simt o mică durere dar știu ca o sa treacă și va fii mult mai bine.
- Mulțumesc pentru noaptea asta.
Buzele lui sunt din nou pe pielea mea și mâinile pe abdomenul meu. Simt ca vrea să-mi aline durerea, sa îmi fie mai bine.
-Eu îți mulțumesc, ai fost minunat!
***
CITEȘTI
Profesorul
Любовные романыContinuarea povești de pe contul @Anonima6783 o veți putea găsi aici. Am pierdut contul acela și tot odată și povestea pana ce m-am gândit sa o continui aici. Vă mulțumesc din suflet pentru fiecare mesaj în parte la contul vechi!