Part 11

125 8 0
                                    

Pov Βαλέριας
Ακούω το ξυπνητήρι να χτυπάει και το κλείνω αμέσως.Η ώρα είναι 6 το πρωί αλλά δεν θέλω να σηκωθώ από το κρεβάτι μου.Νυστάζω...Χθες μέχρι 1 η ώρα το βράδυ μιλούσα με την Κωνσταντίνα στο τηλέφωνο για να ετοιμάσουμε τα πράγματα και να τσεκάρουμε αν έχουμε ξεχάσει κάτι.Η Ευαγγελία δεν άντεξε και κατά τις 11 και μισή μας έκλεισε.Για να καταλάβετε τι γίνεται, προχθές τα παιδιά τελείωσαν τις πανελλήνιες και σήμερα θα πάμε στην Αράχωβα όλη η παρέα, όπως είχαμε υποσχεθεί στα αγόρια τα Χριστούγεννα.Θα μείνουμε για ένα βράδυ στο σπίτι του Σωτήρη και αύριο το βράδυ θα ξαναγυρισουμε στην Αθήνα για να πάμε στον Πειραιά.Αύριο βράδυ σαλπαρουμε για Σαντορίνηηη!!!Σήμερα φεύγουν και οι γονείς μου με την αδερφή μου για Σαντορίνη, το κανόνισαν πριν από εμάς, θα πάνε με κάτι άλλους φίλους τους.Κρίμα που δεν μπορεί να πάει και η κ.Ελιζα με τον κ.Φίλιππο, αλλά δεν μπορούν με το μωρό.Τελοσπαντων δεν θα είμαστε στο ίδιο ξενοδοχείο, δεν κλείσαμε μαζί.Ελπίζω αυτό το τετραήμερο να είναι τέλειο, να ξεκουραστουμε, να διασκεδασουμε και να περάσουμε καλά.Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πάω στο μπάνιο κάνω τα απαραίτητα, βάζω και τα ρούχα που είχα βγάλει από χθες το βράδυ.Αφου είμαι έτοιμη γυρνάω στο δωμάτιο.Μόλις Ανοίγω την πόρτα βλέπω τον Σωτήρη να κάθεται στο κρεβάτι μου.
Σ-Καλημέρα αγάπη.
Β-Καλημέρα...πότε ήρθες δεν σε άκουσα.
Σ-Είμαι αθόρυβος γι αυτό.
Β-Μμ ναι. Του λέω ειρωνικά και του αφήνω ένα γλυκό φιλί στα χείλη.
Σ-Είσαι έτοιμη για διακοπές;;
Β-Πανέτοιμη. Λέω ενθουσιασμενα και ο Σωτήρης χαμογελάει.
Β-Τι ώρα είναι;; τον ρωτάω και κοιτάζει την ώρα στο κινητό του.
Σ-6 και μισή.7 η ώρα θα περάσουμε να πάρουμε και την Κωνσταντίνα με τον Ορέστη.
Β-Η Ευαγγελία με τον Άρη θα ξεκινήσουν εκείνη την ώρα;;Γιατί χθες το βράδυ που μιλήσαμε δεν είπαμε κάτι για τη ώρα.
Σ-Θα τους πάρουμε τηλέφωνο από τον δρόμο.
Β-Οκευ.Πάμε κάτω να φάμε πρωινό;;
Σ-Πάμε. Πάω να πάρω την βαλίτσα μου αλλά μου την παίρνει ο Σωτήρης από τα χέρια μου.Κάνω ένα τελευταίο τσεκ ότι δεν έχω ξεχάσει κάτι αναγκαίο και αφού σιγουρευτώ κατεβαίνουμε κάτω.Μπαίνουμε στην κουζίνα και βλέπω τους γονείς μου και την Νεφέλη.
Β-Καλημέρα.
Μ-Καλημέρα αγάπη μου.
Ν-Καλημέρα.
Μπ-Ετοιμα τα παιδιά;;
Σ-Ναι είμαστε έτοιμοι.
Μ-Ελάτε καθίστε να φάτε. Μας λέει η μαμά μου και μας κάνει νόημα να καθίσουμε στις καρέκλες.Τρώμε κάποια από αυτά που έχει βάλει στο τραπέζι.
Μ-Λοιπόν σας ετοίμασα σάντουιτς και κεφτεδακια για να έχετε μαζί σας στο ταξίδι.Έκανα για όλους σας.
Β-Ευχαριστούμε αν και δεν ήταν ανάγκη.
Σ-Από ότι φαίνεται θα έχουμε προμήθειες μέχρι να φτάσουμε.Και μένα η μαμά μου μας έκανε τυρόπιτα και πίτσα.
Μ-Αα ωραία..Λοιπόν παιδιά να προσέχετε εκεί που θα πάτε, και όχι πολλές βλακείες.
Μπ-Να περάσατε καλά, αλλά δεν χρειάζεται να κάνετε χαζομάρες.Αα και Σωτήρη την κόρη μου να την προσέχεις, μην την χάσεις από τα μάτια σου.
Σ-Εννοείται κ.Στεφανε μην ανησυχείτε θα την προσέχω σαν τα μάτια μου.
Μ-Τα μάτια σας δεκατέσσερα.
Β-Ναι μαμά μου ξέρουμε...Εσείς τι ώρα είπαμε ότι θα φύγετε;;
Μπ-Η πτήση μας είναι στις 10.
Β-Αα ωραία να μην χάσετε όλη την μέρα.
Ν-Ναι ευτυχώς.
Β-Καλά να περάσετε και εσείς.
Σ-Ναι καλά να περάσετε.
Μπ-Ευχαριστούμε.
Μ-Ευχαριστούμε πολύ παιδιά.
Ν-Μπορεί να συναντηθούμε και πουθενά.
Σ-Ίσως. Μετά από λίγο αφού τελειώσουμε με το πρωινό, χαιρέτησαμε τους γονείς μου, δεν ξέρω πόση ώρα μπορεί να έλεγαν τα ίδια πράγματα, ειδικά η μαμά μου.Να προσέχουμε και μπλα, μπλα, μπλα.Το ξέρω ότι είναι γονείς και ανησυχούν αλλά επίσης ξέρω ότι πρέπει να προσέχω πάρα πολύ.Μόλις τελειώσαμε τελοσπάντων την κουβέντα μας, βάλαμε και τα πράγματα μου στο αυτοκίνητο του Σωτήρη και ξεκινήσαμε για το σπίτι της Κωνσταντίνας.Μετά από κανένα εικοσάλεπτο φτάσαμε μιας και είχε λίγη κίνηση.Ο Σωτήρης κορναρει και η Κωνσταντίνα με τον Ορέστη βγαίνουν έξω.Βγαίνουμε και εμείς από το αυτοκίνητο.
Β-Καλημέρα παιδιά.
Κ+Ο-Καλημέρα.
Σ-Γειάα. Λέει ο Σωτήρης και ανοίγει το πορτμπαγκάζ για να βάλει τις βαλίτσες.
Β-Η Ευαγγελία με τον Αρη;;Μιλήσατε καθόλου ή να τους πάρουμε τώρα τηλέφωνο;;
Κ-Μίλησα εγώ πριν λίγο είπαν ότι σε κανένα δεκάλεπτο θα φύγουν και εκείνοι.
Σ-Ωραία..Είμαστε έτοιμοι, τα πήραμε όλα;;
Β-Πανέτοιμοι.
Ο-Δεν ξεχάσατε τίποτα καλλυντικά και βλακείες και μέτα μας λέτε να γυρίσουμε πίσω.
Κ-Όχι τα πήραμε όλα, μην αγχώνεστε.
Ο-Αντε να ξεκινήσουμε τότε. Λέει ο Ορέστης.Η Κωνσταντίνα και εγώ καθόμαστε στα πίσω καθίσματα και τα αγόρια μπροστά.
Σ-Καλό μας ταξίδι. Λέει ο Σωτήρης και βάζει μπρος την μηχανή του αυτοκινήτου.
Ο-Καλό ταξίδι..

Ότι ονειρευόμουν 2...Where stories live. Discover now