32. BÖLÜM

2.9K 85 19
                                    

Sabah erkenden uyanmıştım . Uyku tutmamıştı . Aklımı kurcalayan şu meseleyi öğrenmeliydim . Ama nasıl?
Neyse bu konuyu iyice düşünecektim .
Üzerimi güzelce giyinip aşağı indim. Yiğit biraz daha uyuyacaktı .
Şeyda da uyanmıştı . Kahvaltı sofrasına yardım ediyordu. Şu kızın tavırları beni sinir etsede bir kaç gün katlanmak zorundaydım . Alya hala uyuyordu Dila'ya bakmak için odasına gittim. Uyanmış etrafı izliyordu. Onu güzelce giydirdikten sonra masaya geçtik . Kahvaltımız oldukça sessizdi. Evde bir gerginlik vardı hissediyordum . Yiğit sinirli bir şekilde bakıyordu etrafa . Şeyda ise sakince kahvaltı yapıyordu. Kahvaltı faslı bitince çocuklar gezmek için dışarı çıktılar yardımcılarla birlikte . Yiğit ve Şeyda da masaya oturup projeleri açtılar tek tek . Bende yanlarına oturup ufak tefek fikirlerimi söyledim . Bazıları Yiğit 'in hoşuna gitsede Şeyda direk bir kulp buluyordu. Daha fazla dayanamayıp kalktım masadan. Kendimi mutfağa attım . Akşam yemeğine daha çok vardı ama tatlı yapabilirdim . Sakin sakin şarkı mırıldanarak tatlı yaparken bir anda belimde bir el hissettim.

"Benim güzel karım demek en sevdiğim tatlıdan yapıyormuş "

"Yiğit ödümü patlattın "

"Korkma benim başka kim olabilir ?"

"Haklısın " diyip güldüm .
"Ve evet en sevdiğin tatlıdan yapıyorum umarım beğenirsin  ."

Biz hafif kıkırdamalarla konuşurken mutfak kapısına gözüm dikildi . Şeyda öylece dikilmiş bize bakıyordu . Benim fark etmemle direk

"Şey su alacaktım kusura bakmayın rahatsız ettim " diyip mutfağa geldi

"Önemli değil alın tabi" Benim götürecek halim yoktu ya bir de .
Suyu yavaş yavaş içti . İçerken de gözleriyle bizi süzdü sonra tekrar kusura bakmayın diyip çıktı . Yiğit'in gözlerine bakarsak sinirlendiği anlaşılıyordu .
Ama bir şey demeden yanağıma öpücük kondurup üst kata çıktı .
Bende tatlıyı yapıp üst katta televizyonda film izlemeye karar verdim. Çünkü aşağı katta Yiğit ve Şeyda hararetli bir şekilde çalışıyorlardı . Yemek yiyip tekrar onlar masaya geçti . Bende çocukları uyutup odama çıktım . Çalışma bittiğinde saat 12 olmustu . Sonunda Yiğit odaya gelebilmişti .
"Sen niye gelmedin Begüm "

"Siz iş konuşuyorsunuz zaten benim anladığım türden değil canım sıkıldı . "

"Neyse bitecek canım az kaldı merak etme ."

"Önemli değil hadi gel uyuyalım "
Yiğit üzerine giyip tam yatağa girecekti ki

"Çok susadım hemen içip geliyorum " dedi

"Tamam canım " Yiğit çıktıktan 1 dakika sonra bende inip su içmeye karar verdim
Tam inmiştim ki merdivenin orada Şeyda ve Yiğit i fısır fısır konuşurken gördüm . Sonra Şeyda direk odasına girdi .
"Yiğit "

"Efendim karıcığım"

"Bir şey mi oldu ."

"Şeyda hanım son bir şey sordu onu söyledim . Sen neden çıktın ?"

"Su alacaktım bende "

"Ben getirirdim ama madem indin gel beraber içelim "

"Tamam"

Suyu içip hiç konuşmadan odaya çıktık . Yatağa girer girmezde gözlerimi kapattım uykum varmış gibi döndüm arkamı . Yiğitte sessizce sarıldı . Gece boyu düşündüm . Arkamdan bir işler mi dönüyordu ben mi kendi kendime kuruyordum kafamda ?....

Sabah uyanıp aşağı indiğimde ilk gördüğüm surat yine Şeydaydı .

"Günaydın Begüm hanım"

KUMA (BİTTİ, DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin