28. Bölüm - Ayın Karanlık Yüzü

266 29 10
                                    

Keyifli okumalar... 

Yazar'dan (Ertesi Gün)

Yavuz sabah kalkar kalkmaz eşyalarını toplayıp Rıza'nın yanına gider.

"Günaydın komutanım."

"Günaydın Yavuz. Gidiyor musun yoksa?"

"Evet komutanım. Yapmam gereken bir iki şey daha var."

"Kahvaltıdan sonra gitseydin keşke."

"Bir dahakine öyle yaparız komutanım."

"Peki tamam. Yardımın için sağ ol Yavuz. İki konuda da."

"İşe yarar bir şey yaptıysam ne mutlu bana komutanım. Ben timle vedalaşıp çıkarım."

"Tamam. İstanbul'a gelirsen tekrar uğrarsın. Bu arada biraz solgun görünüyorsun. Bir şey mi var?"

"Yok komutanım iyiyim. Görüşürüz komutanım."

"Peki öyle olsun. Görüşürüz."

Yavuz odadan çıkınca timin yanına gider.

"Komutanım, gidiyor musunuz?"

"Evet beyler. Ben buraya tek bir görev için gelmiştim. Birkaç işimi de halledip geri döneceğim."

"Sizinle çatışmak çok güzeldi komutanım. Timinizde olmak isterdim."

"Tim komutanlığını bırakıp benim timime gelmeyi isterdin öyle mi?"

"Sizden öğrenecek çok şeyim var komutanım."

"Beni iyi dinle Teğmen Yüksel. Sen de timindeki askerler de aslanlar gibisiniz. Eğer sen tim komutanlığını bırakıp benim timime girersen kardeşlerini yarı yolda bırakmış olursun. Ben bunu daha önce yaptım teğmen. Sen sakın yapma bu hatayı."

"Emredersiniz komutanım."

Yavuz tam veda etmek için söze girecekken timden biri lafa atlar. "Komutanım, eğer zamanınız varsa sizinle biraz daha sohbet etmek isterim."

"Evet komutanım."

Yavuz saatine baktıktan sonra gülerek "Bir çay ısmarlayın içelim bari." der.

"Emredersiniz komutanım."

Çaylar gelir ve Yavuz kendisine sordukları soruları cevaplamaya başlar.

"Komutanım, sizin timinizdeki askerler nasıl?"

"Avcı var bir tane, birini vur dedin mi vurulmuş bil. Ne yapar eder hedefindekini iğne deliğinden vurur. Sonra Karabatak var, buraya getirsem Brad Pitt'in telefon numarasını bul desem 10 dakikada Brad Pitt'in telefon numarasını bulur sana. Her delikten çıkabilir. Keşanlı var, karşısındaki kişi sayısına bakmaz ha 10 ha 50 der dalar. Aşık var, yaralanan biri varsa Aşık bir anda orada biter. Kendi ölür ama o yaralıyı yaşatır. Çaylak var, her çeşit patlayıcıyı dakikalar içinde imha edebilir. Bir de Deniz var, o da görüp görebileceğiniz en iyi askerlerdendir. Asla yorulmaz."

"Anlattığınız göre çok iyi olmalılar komutanım."

"Evet, öyleler. Siz de öylesiniz."

"Biz onlar kadar olamayız komutanım."

"Nedenmiş?"

Yavuz'un sorusuna kimse cevap vermeyince Yavuz tekrar konuşur.

"İmkansız birisi onu yapmayı başarana kadar imkansızdır beyler. Siz de çok daha iyi olmayı başarana kadar iyi kalacaksınız. O yüzden bunu aklınızdan çıkarın ve çalışmaya bakın. Çok çalışın."

Yalnız KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin