dört can dosta;

18 3 0
                                    

Gözlerinde yangının alevleri ile yaşayan dört küçük çocuk; siz çok güçlüsünüz.

Hiçbir zaman tam hissettiklerinizi, acınızı dökemedim kelimelerime. Sizi ifade edemedim. Olduğunuz gibi anlatamadım sizi. Ama tüm satırlarda bir elimin saçlarınızı okşadığına emin olabilirsiniz.

Sevgili Deniz; senin o sevgini, yanışını anlatmak istedim. O dört dosttan birisinin ne kadar beklentisiz ve içinde büyüterek sevebileceğini göstermek istedim seninle.Çok üzdüm, kırdım seni. Mutlu ol olur mu?

Sevgili Ali; en büyük mutlulukları, sevinçleri sen hak ediyorsun. Bütün çiçekleri yeşerttiğin o kalbinde üç dostuna yer verdiğin için çok teşekkür ederim sana. Çok kayıp yaşadın, çok sabrettin. O dört dosttan birisinin kimse fark etmese bile her zaman sırtını yaslayabilecek birisi olduğunu göstermek istedim seninle. Kalbinde ki yaralara rağmen diğer üç dostunun yanında olduğun için minnettarım sana. Kalbinde ki çicekleri soldurtma olur mu?

Sevgili Ağca; yazarken hep dedim ki 'Ağca'dan çok güzel baba olur be'. Çok güzel sevdin biliyorum. İtiraf etmek zor gelir bazen insana. Kendine bir şeyleri itiraf edemediğin için sonradan çok yandı canın. Kelepçeler bileğine takıldığında tek bir gram bile korkun yoktu ya işte o zaman dedim ki 'Deniz çok doğru insanı sevmiş.' Sevilmeyi, sevmeyi sonuna kadar hak ettin. O dört dosttan birisinin ne olursa olsun, ne hissederse hissetsin diğerleri için her şeyi yapabileceğini göstermek istedim seninle. Dost dediğin böyle değil midir zaten?  Hep gül olur mu? Çok güzel gülüyorsun çünkü. Ha bir de; sakın başkasının günlüğünü okuyayım deme bir daha.

Sevgili Bulut; kitap ki en çok özürüm sana. Seni asla hak ettiğin kadar anlatamadım. Ifade edemedim seni. Senin sevgin o kadar büyük ki asla yetmedi kelimelerim. İçinin sızısını anlatamadım affet beni olur mu? Sen çok güzel adamsın. O dört dosttan birisinin herkesin elini tutabileceğini göstermek istedim seninle. Senin adın geçtikçe içimden hep dedim ki 'Deniz çok şanslı bir kız.' Senin sevgini alan o üç dost o kadar şanslı ki! O içinde ki merhameti asla öldürme olur mu?

Ben bu kitap için son satırlarımı yazsamda sizin hep bir arada, beraber olacağınıza o kadar eminim ki. Hep mutlu olun demeyeceğim size. Hep beraber olun. Size beraber oldukça her şeyin üstesinden gelebilirsiniz.

Unutmadan uyarayım son kez; sakın soğuk havalarda parkta çok koşturmayın. Hasta oluyorsunuz sonra.

CENNETİN ÇOCUKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin