✾A Werewolf Boy

61 3 5
                                    

❧Nume: A Werewolf Boy | film

❧Gen: Mister, Romantic, Dramă, Supranatural

❧Durată: 2 ore și 5 min.

Distribuție:

❧-roluri principale: Song Joong-Ki, Park Bo-Young

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

❧-roluri principale: Song Joong-Ki, Park Bo-Young

Descriere:    Filmul începe cu un apel telefonic neașteptat, care o cheamă pe Soon-Yi, o femeie în vârstă, înapoi în Coreea de Sud. În căsuța îndepărtată din mediul rural unde a petrecut câțiva ani din tinerețe. O dată ajunsă acolo, amintirile despre un băiat sălbatic pe care la cunoscut acum patruzeci și șapte de ani, o copleșesc.

        În tinerețe, mica Soon-Yi și familia ei s-au mutat într-un mic sat rural din Coreea de Sud. Acolo, au întâlnit un ,,băiat lup" sălbatic, care se ascundea în hambarul lor și fiindu-le milă de el. Aceștia au decis să-l ia acasă, dar tânăra Soon-Yi, fiind deranjată de ochii sălbatici și de comportamentul de animal. A decis să aplice pe el conștiințele pe care le-a dobândit din manualele de dresaj pentru câini.

        Învățându-l pe băiat să aștepte cu răbdare înainte de masă, să îmbrace haine, să citească și să scrie alfabetul, astfel încât să poată trăi într-o bună zi ca și alte ființe umane. Încet, băiatul începe să dezvolte sentimente pentru Soon-Yi, prima persoană care a avut vreodată grijă de el.

        Apoi, într-o zi, o amenințare neașteptată expune instinctele mortale ale băiatului, acesta devenind într-o clipă subiectul temerilor sătenilor, iar pentru ai proteja viața. Soon-Yi decide să-l abandoneze în pădure, promițându-i că se va întoarce într-o zi.

        Emoțiile profunde îți invadează inima și rămâi cu sufletul la gură în cea de a doua jumătate a filmului. Loialitatea ,,băiatului lup" față de personajul feminin, este înduioșătoare.

        Când polițiști au rugat-o pe mama fetei să-l adăpostească pe tânăr până când vor găsi o altă soluție, atmosfera din casă s-a schimbat. Tânăra fiind intrigată de noul personaj din casa ei, a început să-l studieze și a încercat să-l dreseze, distrându-se cu el până-n punctul în care a uitat de boala pe care o avea. Când personajul negativ și-a făcut loc în poveste, lucrurile au luat-o razna. Militari capturându-l și declarând că îl vor omorî dacă o să mai aibă o altă ieșire.

❧Trailer:


❧Cei care vor să vadă acest film subtitrat in română îl pot găsi aici:

❧   www.xfilme-online.net
   www.asiafaninfo.net
   lillytop.besaba.com

❧OST: 

Seriale și filme coreene ~Recomandări~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum