Capitolul 4: Viata merge mai departe

432 14 7
                                    

  Stau ,si privesc  cum stropi de ploaie lovesc violent pamantul, la fel cum au lovit si cuvintele lui Styles:  "Tu, esti doar un copil rasfatat.". Siroaie de lacrimi imi curg pe obrajii mei atat de palizi. De ce? Pentru ca am pus suflet, mare gresala. Inca nu-mi vine sa cred, cum el, tocmai el. Sa o sun pe Iris? Nu vad cum m-ar ajuta, oricum vad ca-i face ochii dulci lui Louis, fara rezultat.

          As fi vrut ca sa nu ma duc in mall, sa nu-l vad pe Styles sarutandu-se cu blonda, cum primeste bani de la acel om, cum spune :"Este doar o bogata rasfatata si copilaroasa", sau "" A fost usor sa ma culc cu ea, o sticla  de sampanie si deja s-a imbatat". Il urasc! Poate ca ar fi trebui sa-l ascult pe Zayn cand imi spunea :"Prea multa speranta, prea multe ganduri marete impreuna, cand  defapt relatia voastra nu o sa dureze mai mult de cateva luni". Uram faptul ca nu-l ascultasem, ca avea dreptate. Avea dreptate, acest lucru il satisfacea.

        Ma asez pe canapea si astept sa se intample ceva, orice. Sa cada un meteorit, sa vina extraterestri , ceva care sa-mi aline supararea, tristetea, dar nimeni. Parintii mei, nu au venit, fratele meu, nu vine, toti sunt plecati, toti au uitat de mine. Ganduri profunde incep sa-mi ravaseasca mintea, cum Harry ma inselat, cum parintii mei m-au renegat, cum fratele meu a uitat de mine. Sirul lung  de ganduri imi este intrerupt de soneria.

        Deschid usa si-l vad pe....Malik?! El, se uita ciudat la mine, parca uimit de expretia fetei pe care am adoptat-o, si in sfarsit sparge aceea liniste:

           -Buna, spune el uitandu-se la mine cu acei ochii de catelus.

            -Intra, spun eu cu o expresie absenta pe fata.

          Se asaza pe canapea si incepe :

             -Am auzit ce s-a intamplat intre tine si Harry.

            -Toata lumea a auzit, ii anunt eu, asezandu-ma pe fotoliul de langa semineu.

            -Stai calma, nu esti singura care s-a certat cu el.

            -Poftim? eram surprinsa, Styles se intelegea bine cu toata lumea, rareori auzeai ca cineva se certase cu el, si daca o faceau era pentru scurt timp, nu si in cazul meu.

            -Lizz, incepe el, ezita si apoi continua.  E un prost, cum am auzit ce ti-a facut, nu m-am putut abtine, e pur si simplu, dur, e prea dur, chiar si pentru cineva ca tine. Nu stiu de ce am facut asa, de ce m-am certat cu el, dar stiu ca am facut-o si, chiar o merita.

           Se lasa tacere, eram uimita ca Malik imi lua apararea, chiar daca relatia dinte mine si el nu era una tocmai buna. Am zic tocmai buna? Era dezastruasa, acum cateva saptamani il plesnisem. Acum, era randul meu sa replic:

          -Nu am nevoie de mila numanui. Mai ales a ta.

          -Nu e mila, Lizz, eu....eu pur si simplu mi-am dat seama ca tin la tine.

           Pauza, tine la mine? Tipul asta bause sau ce?El continua:

         -Tin la tine ca la o sora.

           Ma simtem bine, adica ca la o sora, sau poate asa paream ,usurata. Dar, in adancul meu eram trista, cred ca, oarecum, in ciuda faptului ca nu ne intelegeam imi placea de el. Era genul de timp care nu isi arata sentimentele, iar cand o facea, o face "in stil mare". Poate ne uram, poate il iubeam, nu stiu, nu stiu ce facea inima mea, nu stiu de ce ma indragosteam de el, poate ca aveam nevoie de cineva sa-l inlocuiesc pe Styles.

        -Zayn....Nu apuc sa termin, el incepe sa vorbeasca, din nou:

        -Ai treaba in seara asta?

        -Da , trebuie sa privesc peretii.

         -Ei, atunci ce-ai zice sa-i privim amandoi , pereti unu pub?

        Zayn ma invitase in pub? Asta o facuse o singura data, cand l-am intalnim prima oara,era, sunt uimita.

       -La ce ora?

       -Acum.

    Urc sus sa ma aranzej.

    ZAYN PERSPECTIVA:

        Priveam absent spre locul in care Elizabeta statuse acum cateva minute. Nu stiam de ce facuse asta, defapt trebuia sa recunosc, ma indragostisem de ea, fara sa vreu, iar Styles.... Styles, nu inteleg de ce facuse asta, poate ca , pur si simplu isi dorea distractie, poate voia sa adopte stilul bad boy, sau pur si simplu poate pusese un simplu pariu , al caror consecinte aveau sa fie dragostea mea fata de aceasta fiinta.

           O iubesc, intr-adevar. Sau poate e atractie fizica? Nu stiu, dar un lucru e concret, aceasta fata ma face sa ma simt bine, sa ma simt vechiul Zayn, cel care nu fusese niciodata la XFactor, simplul baiat din Bradford.

          Lizz coboara, nu stiu de ce, dar acele haine ,  o fusta crem si o camasa alba, asortat cu un sacou de culoare albastra, erau simple si totusi, ea le facea sa arate asa bine.

             LIZZ PERSPECTIVA

   Am plecat, ce se va intampla in seara asta, nu stiu, singurl lucru concret este ca sunt intr-o masina cu fiinta pe care, sar putea sa o iubesc.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Plictisitoare, cu o mare intarziere si scuta. Oricum, ce credeti?

Ce se va intampla oare in pub?

Give me love //1D// -pauză-Where stories live. Discover now