❧Nume: Okja | film
❧Gen: Acțiune, Aventură, Animale, Comedie, Dramă, Sci-Fi
❧Durată: 2 ore
❧Distribuție:
❧-roluri principale: Okja, Ahn Seo-Hyun, Tilda Swinton, Paul Dano
❧Descriere: Acest film începe cu douăzeci si șase de super-porcușori modificați genetic, care sunt livrați fermierilor din întreaga lume, pentru a fi documentată creșterea și dezvoltarea acestor super-porcușori. Okja este livrată în Coreea de Sud, la o fermă montană, stăpâni ei fiind un bunic amuzant și nepoata sa, Mi Ja, de patru ani.
Iar după zece ani, putem vedea deja o Okja adultă, care trăiește acum liberă și pare a fi fericită și mulțumită de traiul alături de Mi Ja și bunicul ei. Cu toate acestea, vine și ziua când Okja urmează să fie dusă înapoi la laboratorul din New York, pentru testarea ei fiindcă a ajuns la maturitate. După ce testele de laborator sunt făcute, Okja va fi prezentată lumi la un eveniment special tot în New York.
Dar pe ultima sută de metri, Lucy Mirando decide să o aducă și pe Mi Ja la acest eveniment, pentru a acoperi publicitatea proastă, care a avut loc în Coreea de Sud atunci când Mi Ja a încercat să oprească plecarea lui Okja. O dată ce aude vestea că poate veni la Okja, aceasta se gândește că ar fi o altă șansă de a o salva pe prietena sa.
După ce autorul ne introduce într-o frumoasă parte a Coreeiei de Sud, unde o fată și super-porcul ei conviețuiesc împreună timp de zece ani. Povestea i-a o întorsătură foarte diferită, arătând o călătorie puțin înspăimântătoare, în care o fată încearcă să-și salveze animalul de o soartă îngrozitoare din mâna unei ticăloase. Apoi Okja și alții din specia sa sunt supuși experimentărilor fizice și bătăilor, fiind împinși spre o soartă dureroasă.
❧Trailer:
❧Cei care vor să vadă acest film subtitrat în română îl pot găsi aici:❧ vezionline.net
❧ divxfilmeonline.org
❧ filmehd.to
CITEȘTI
Seriale și filme coreene ~Recomandări~
Random. ° Vă invit să pășiți în lumea serialelor coreene! Intrând în acest univers, vom da peste serialele istorice. Prinți care se luptă pentru tron, vrând să obțină toată puterea titlului de conducător, peste dueluri sângeroase cu sabia, trădări, l...