Zara tam uykuya dalacakken gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. Hayalimsi bir mavilik saçılmıştı odaya beyaz duvarlara mavi renk yansımaya başlamıştı. Ve her yer buz mavisi olmuştu peki bu mavilik nereden mi geliyordu? Bu mavilik Zara'nın annesinin geldiğinin göstergesiydi.
Annesi aynanın içerisinden odaya geçip zaraya baktı sonra zaraya doğru adımlamaya başladı. Zara herşeyin farkına varmıştı bu ne bir rüya ne de onun kurduğu hayallerden biriydi bu bir gerçekti gerçek olmasının yanı sıra karşısında duran kişi de gerçek annesiydi Zara baka kaldı.Uzun bi düşüncenin ardından Sonra konuşmaya kanaat getirdi ve
"Sen...dün gerçektin demek"
Annesi ise kızına uzun bir bakıştan sonra
"Hayal mi sandın?"
"Evet...Anne."
Annesi çok duygulanmıştı çünkü ona en son anne kelimesini kullandığı zaman iki yaşındaydı zara şimdiyse büyümüştü ve bir abisi vardı.
Annesi kızına hızlı iki üç adımla koşup sarıldı. Kızı da annesine sonra kafasını kaldırıp
"Anne ben neden donmadım"
Annesi sevinçle
"Çünkü bana Anne dedin" dedi annesi kızına sonra devam ettirerek cümlesini
"Kızım şimdi senin hatırlayamadığın benim seninle geçen babanla geçen ve hatta abinle beraber geçirdiğimiz hatıralarını sana geri yükleyeceğim"
Zara kafasını salladı ve annesinin ne yapacağını bekledi annesi avcunu kızının anlına doğru uzatıp buz mavisi ışınları ile hatıraları tekrar yerine yerleştirmeye başladı.
İşlemi bitirdikten sonra kızı duygulanmaya başladı ve annesine sarıldı. Annesi elinden tuttu ve kızını öteki boyuta geçirdi. Kızı etrafın güzelliğine hayran kalmıştı cennetin güzelliğinin bir tık altındaydı o kadar bir güzeldi cennetin ne olduğunu bilmese buraya cennet diyecekti. Annesi ile beraber şatoya ilerledi. Ve annesi ile her yeri uçan halı gibi bir şey ile dolaştı.
En sonunda kendi odasına çekildi ve odayı incelemeye başladı. dünyadayken yaşadığı evden daha büyüktü odası odasınının balkonundan görünen bahçe ve bahçeye gidebilmek için balkonunda bekleyen uçan halı.
Bahçe Babilin Asma bahçelerinden bile kat ve kat güzeldi Şarkı söylermiş gibi sallanan çiçekler ve onlara eşlik eden çiçekli kiraz ağaçları akan şelale bir anda bir sudan kadına dönüştü ve zara o sırada...
Merhaba okuriçeler sizden vote beğeni felan istemiyorum kitabın tadına bakın öylesine yazıyorum tek amacım artık taşan hayalgücümü buraya sığdırmak umarım keyif alırsınız 🤗🌙🌿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜSTÜN DUYULARIN İNSANI
FantasyBir genç kızın başta normal olan ve yaşadığı olaylar sayesinde fantastik dünyaya dönüşen hayatı ve bunların hepsine doktorun reçetesine yazdığı bir kulak damlasının sebep olması belkide genç kız bilseydi doktora hiç başvurmazdı...