"Dabi."
______________________________Shigaraki PoV
Geldi işte sıfatına sıçtığım şimdi bakalım elimizde ne var.
Bir tane çakma civciv.
Bir tane kızarmış kanat.
Bir tanede zımba.
Of ne bokuma bizden önce davrandılar ki.Üçüncü kişi PoV
Dabi içeri girer ardından Toga ve Hawks girer
"Burası fazla büyük değil mi nasıl kaybolmuyonuz" Toga~
"Toga kes sesini" Dabi~
"Özür dilerim ehe" Toga~
Dabi ya sabır dilercesine gözlerini devirir ve etrafa bakınır ardından gözü shigarakide durur
"Sen Shigaraki olmalısın bende D-" Dabi~
"İsmini biliyorum söylemene gerek yok. Artık etrafa bakınman bittiyse imzalamaya geçe bilir miyiz."
"Oh sakin ol cowboy ne bu atar" Dabi~
"Senin ben şimdi. Neyse. Sadece takip edin."
Shigaraki arkasını döner ardından merdivenlere doğru yürür diğerleride onu takip eder.
En sonunda toplantı odasının bulunduğu kata gelirler ve shi dışında herkes nefes nefesidir
"*nefes nefese* Lan of Bu kadar kat neyin nesi böyle asansör yok muydu" Dabi~
"Hu e-evet patronum haklı" Hawks~
"Bana Dabi desen yeter şu an." Dabi~
"U-uh peki özür dilerim Dabi" Hawks~
"Cilveleşmeniz bittiyse toplantı salonuna gelin."
"Ne cilveleşmesi ya. Of her neyse." Dabi~
Toplantı odasına girerler ve Shi ile Dabi büyük masada karşılıklı oturur Toga ve Hawks da ayakta odanın köşesinde beklerler
Ardından Dabi ve shi önlerindeki imza atılması gereken evrakları okumaya başlar.
Bir süre sonra shi sıcaklamaya başlar ve zaten dar olan takım elbise iyice yapışır oda belki bir işe yarar diye kravatını açar.
Dabi'nin gözü istemeden shiye kayar sonra vücudunun ısındığını hisseder ardından gözlerini hemen evraklara geri çevirir ve içinden ben gay değilim diye geçirip durur.
Shigaraki evrakları okumayı bitirir ve imzalar.
"Ama söylemesi bizim bulunduğumuz yer daha büyük yer olduğu için siz buraya geleceksiniz ve burasıda bana ait olduğu için sözümü dinlemek zorundasınız.""Peki her neyse ama burda bende patronum o yüzden senin her dediğin şeyi de yapacak değilim." Dabi~
"Aman çokta sikimde. Sadece benim sinirlerimi bozma."
"Bu bana kalmış. Ve sikine taksan iyi edersin kuçuk pisi *sırıtır*" Dabi~
Ardından Dabide kağıdı imzalar"Sen bana ne dedin!?"
"Küçük pisi dedim ne oldu hoşuna mı gitti yoksa" Dabi~
Shi dişlerini sıkar ardından ayağa kalkar ve Dabi'nin suratına geçirecekken Hawks önüne geçer ve shinin yumruğu Hawksın karnına geçirir sonra Hawks geri sürüklenir ve karnını tutup yere yığılır
"Ughh-" Hawks~
Dabi o süre pozisyonunu bile bozmamıştır
"Sanırım küçük pisiyi sinirlendirdim~" Dabi~
"Piç."
Arkasını döner ve toplantı odasından çıkarHawks Dabi'nin shiye böyle davranıp onun yerde sürünmesine rağmen yardım etmeye bile tenezzül etmemesine sinirlenir sonra ayağa kalkar ve geri yerine gider.
Dabi shi gidene kadar süzmüştür
"İçinden; o agrasif tarafı..
Kaslı vücudu..
Kedi kulakları..
Kuyruğu..
Kalçaları..
Dur lan ne diyorum ben!?! GAY DEĞİLİM.! Neler düşünüyorum lan ben!?"
Kafasına vurur sonra oda ayağa kalkar.O sırada Shigaraki->
Söylenerek odasına gider ardından kapının kilidini açar ve üstündeki takımı çıkarır sonra altına diz üstüne gelecek kadar spor bir tayt giyer üstüne ise sweat giyer ve odasından çıkar ardından aşağı kata iner ve spor salonuna girer.
Gözlerini büyük spor salonunda gezdirir ardından gider ve havlusunu alır sonra sweatini de çıkarır, havluyu yere atar ve şınav çekmeye başlar.
Bir süre sonrada (150 şıvan çekti) kalkar ve Damble ın yanına gider sonra her iki tarafınada yüzer kilo takar ve altına girer derin bir nefes alır ardından Dambleyi kaldırıp indirmeye başlar.
<-Dabi'ye dönelim
Bir süredir etrafta geziniyordur ve kendine içinden "ben Gay değilim" diye tekrarlıyordur
Yukarları hep gezmiştir gezmediği bir tek aşağı kat kalmıştır o yüzden aşağıya iner ardından karşısına ilk çıkan kapıyı açar ve içeri girer."Spor salonları mı varmış bir de-" Dabi~
Shiyi görür sonra aletinde bir sertleşme olduğunu hisseder.
"İçinden; Ne olmaz olamaz tamam tamam belki Gay ola bilirim ama değilim sakin belki sadece vücudunu beğeniyorumdur aynen aynen! Sadece vücudunu beğeniyorumdur!" Dabi~"Siktirip gidecek misin artık, bana öyle bakma aç köpek gibi."
"İçinden; Bana neden öyle bakıyor çok mu şaşırdı neden ki garip bir his var içimde ama neyse şimdilik takmaya gerek yok.""Ne-? Neden bakacak mışım sana *bakışları eski soğuk halini alır* neyse kazayla girdim zaten. Ben gidiyorum ne yapıyorsan yapmaya devam et." Dabi~
"Gidecek misin artık."
"Öf" Dabi~
Dışarı çıkar ve kapıyı kapar"Bu ne sikim di lan içimde garip bir his var hayır hayırrr Gay olamam heralde değil mi en kötü vücudunu seviyorumdur yani-" Dabi~
"Acaba Gay miyim.." Dabi~
Devam edecek...
Dın Dın Dııııınnnnn
Bakalım gay olduğunu ne zaman anlayacakk yavaştan hikayeye dalış yapıyoruz hadi bakeeeemmmmmmmmSonraki bölümde görüşmek üzere ✌️
711 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DabiShiga - MafiaAU (ara verildi)
Fanfiction(Eğer şimdiden diyeyim Dabihawks dabitodo dabibaku shixoverhaul falan shipliyorsanız çıkış kapımız orda 👉🚪) Kapaktan anlaşıldığı gibi bu bir DabiShiga kitabı olacak ve Mafia AU da geçecek kısaca özetleyeceğim. Şimdi Shigaraki ve Dabi ayrı Mafia li...