8 - "Maybe I lied."

2.9K 339 263
                                    

Sık sık bölüm atabilmek ve sizi sıkmamak için bölümleri 2 bin kelime olduğunda kesip diğer bölüme geçiyorum. Bölüm uzunlukları hakkındaki fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim♡

Not: Önceki bölümler 40+ okunma almadan yeni bölüm atmayı düşünmüyorum... 10 oy sınırı koysam hiç bölüm gelmezdi🤡

Yazan'ınız Zey, iyi okumalar diler...♡

~~~~~~~~~~~~~~

Tarih dersinde öğretmenimiz ödevimiz için yalnızca iki haftamız olduğunu söylemişti, bu yüzden bu günden itibaren çalışmaya başlamak zorundaydık aksi halde yetişmesinin imkânı yoktu. Ancak ödevi yapabilmek için Taehyung'un evine gitmek zorundaydım ancak bunu kesinlikle istemiyordum çünkü ona kesinlikle ama kesinlikle güvenmiyordum.

O evde bana her şeyi yapabilirdi. Kapıyı üstüme kilitlemesine bile gerek kalmazdı, kolumu tutsa yeterdi çünkü o bir deltaydı ve benim gücüm onun gücünün yanında tavşanın kaplana karşı olan gücüyle aynı orantıdaydı.

Korktuğum şeyi tahmin edebiliyor olmalısınız. Bana istemediğim şeyleri yapmaya çalışabilir, beni bir şeylere zorlayabilir ya da yapmak istediği asıl şeyi yaparak beni zorla mühürleyebilirdi. Bu yüzden onun evine gitme riskini göze alamazdım.

Zil sesini duymamla düşüncelerimden kopup gerçek dünyaya döndüm. Bayan Gayoung çantasını toplamış sınıftan çıkıyordu.

"Bu akşam müsait misin?"

Duyduğum sesle kaşlarımı çatarak arkama, Taehyung'a döndüm.

"Evine gelmeyeceğim,"

"Seni kaç gibi almamı istersin?"

"Sana gelmeyeceğim diyorum, beni duyuyor musun sen?"

"Ödeve şimdi başlamazsak yetiştiremeyiz. Ayrıca son günlere bırakırsak bu sefer de normal derslerini kaçırırsın o yüzden şimdiden başlayıp bir çalışma planı oluşturalım ki sonradan sıkıntı çekme,"

"Taehyung, evine gelmeyeceğim."

"Sıfır alacaksın."

"Zorla mühürlenmekten iyidir,"

Kaşlarını çattı ve yüzünü buruşturdu. "Jungkook, gerçekten senin gözünde bu kadar basit birisi miyim? Birini zorla mühürleyecek kadar barbar ve aşağılık mıyım ben?"

Düz bakışlar ve sıkılgan bir ifadeyle yüzüne bakıp tek kaşımı kaldırarak ona baktım.

"Yapma, Tanrı aşkına yapma Jungkook. Seni istesem şuan bile zorla mühürleyebilirim, aynı ortamda olmamız buna yeter. Tek hamle; üstüne atlayıp açıkta olan mühür bölgene bir ısırık ve biter. Buna defalarca kez fırsatım olmuşken yapmadım, neden hâlâ bana güvenmiyorsun?"

"Çünkü sen bir deltasın, hâlâ bana neden güvenmiyorsun diye sorabiliyor musun cidden?"

"Ben diğerleri gibi değilim; sana zarar verirsem acısını fazlasıyla çekeceğimi ve verdiğim zararın kat be kat fazlasını göreceğimi biliyorum. Bunu sen de biliyorsun. Artık kurallar var, baskınlar pasiflere eskisi gibi kötü davranamıyorlar çünkü ağır cezaları var. Eğer sana istemediğin bir şeyi yapmaya kalkarsam beni bir hücreye bile kapatabilirler ve biliyorsun, baskın bir türü, hele ki bir deltayı bir hücreye kapatıp özgürce koşmasını engellemek kadar ağır bir ceza yoktur kurtlar için. Bu senin ödevin, senin için önemli, benim için değil. O yüzden lütfen, biraz mantıklı düşün ve karar ver. Akşam 8'de evinin önünde seni bekliyor olacağım. Eğer gelirsen ödevi birlikte yaparız ve sana, bana güvenebileceğini kanıtlarım. Eğer gelmezsen ödevi birlikte yapmayız, sen sıfır alırsın ve benden boş yere korkup kaçmaya devam eder durursun. Karar senin,"

Vampire Delta - Taekook |Omegaverse|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin