Perdenin Ardındakiler – Derdime
Lola Marsh – The Wind
Lola Marsh – Bluebird
MoonMoon – Acacia
Se So Neon – A Long Dream
Lee Hi – Holo
Stray Kids – Levanter
Night Off – Sleep
NCT 127 - Not Alone
ben hep kanardım
en çok ona kanar, en çok onunla kanardım
☘
Mutlu sonlu güzel düşler kurmanın, en içler acısı durumlarda dahi umutları diri tutmanın ve ne olursa olsun yaşanılan her şeye, atlatılan her badireye bir yolunu bulup iyi tarafından bakmanın yaralı ruhlardaki kesikleri özenle sarıp iyileştirdiğine inanan sayısız insanla dolu şu koca dünya. Karamsarlık zehirli bir efsun, kötü ihtimaller ise acımasız ve kırıp dökmekten katiyen çekinmeyen koca canavarlar sanki onlara göre. Oysa iyi ihtimallerin aldatıcı büyüsüne kapılıp giderseniz pat diye benliğinizdeki uçurumlardan düşer, onarılmayacak yaralar alır ve beklenmedik acılara kurban gidersiniz.
Yersiz umutlara bel bağlamanın faydasız ve oldukça elem verici olduğunu idrak ettiğimde henüz on altı yaşındaydım. Annemin, okumak için yanıp tutuştuğum kitapları almak adına gizlice biriktirdiğim paraları bulduğunda, o tiz sesiyle yeri göğü inletircesine bağırıp yanıma geldiğini ve yüzüme hatırı sayılır bir tokat attığını hatırlıyorum. İnanır mısınız bilmem ama dudağımdan usulca sızan kanın metalik tadı hâlâ damağımda. Bu, o sıralar yeşermekte olan umutlarıma gaddarca vurulan ilk darbeydi. İyi hoş da ben bir darbeyle yıkılmam, annem de er ya da geç saklamaktan vazgeçer derinlerinde var olan sevgisini diye düşünürken ikinci darbe geliverdi ; çünkü hayat art arda darbeler savurmaya bayılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yağmurlardan sonra büyürmüş başak, jaeyong
Fanfictionbüyük mutluluklar için bazen çetrefilli yollardan geçmek gerekirmiş. @avarefest için yazılmıştır.