35

699 41 8
                                    

Kam že budu muset? Za Thomasem. Určitě už mu chybím a tady na mě stejně nic dobrého nečeká. Vzala jsem si tři listy, na každou jednu stranu jsem napsala buď: Rodina❤️, Přátelé❤️ a... Petr💔. Musím se s nimi nějak rozloučit, ale osobně jim to říct nemůžu, protože by mi to prekazili a nesouhlasili by se mnou.

Vzala jsem si do ruky popisku a nejdřív jsem začala s dopisem pro tetu a sestru.  ~Této.. Mám tě ráda, byla jsi  člověk, co mě vždycky ochránil. Byla jsi něco víc než moji tetou. Byla jsi moji mámou, sice nejsi moje biologická máma, ale to nevadí protože já tě tak beru. Vím že i ty mě bereš jako dceru, prosimtě odpusť mi tohle, ale už to nevydržím. Mám tě ráda. ❤️

Na druhou půlku byl vzaz pro sestru ~Moje milovaná sestřičko.. Musím tebe a Mickeyho bohužel opustit, vysvětlu mu, že jeho teta šla do nebe za strejdo a že na něj bude z nebíčka dávat pozor. Dej mi za mě pusu jo? Byla jsi vždycky moje velká sestra, moje nejlepší kamarádka a můj šílenec. Vím že asi bude strašný přijít o dalšího sourozence, ale můj život bez něj nemá cenu. Mám vás obě ráda. Vase Mariana.

Dopis jsem zabalila. Slzy mi teklo fakt moc. Asi jste pochopili, že se chci zabít.. Jako druhý jsem vzala dopis na kterém bylo přátelé. Začala jsem zase psát  ~Moje zlatíčka. Začnu u tebe Martine, ty můj brácho. Vždycky kdyz jsem byla na dně, byl jsi tady pro mě. Ať v tobě každéj vidí koho chce, ale já v tobě vidím strašně ochotnyho borce, co tu pro mě byl. Nedokážu ti psát moc dlouho, protože s tebou je asi nejhorší se rozloučit. Promiň..~ napsala jsem

~Jako další tady je David. Taky jsi mi strašně pomohl. Mám tě moc ráda ty můj mrakodrape.  Tak, Deja a Marek. Vy dva moje retardi. Nikdy jste se nepřetvařovali a to jsem na váš milovala. Jste moje bláznivý zlatíčka a na to pamatujte. Jako poslední je tu Calin. Caline.. Ikdyz jsme se moc neznali, připadás mi jako hodnej a milej kluk. Mám tě taky moc ráda. Doufám že mi to odpustite, budu na vás všechny dávat tam zhora pozor, ok? Pozdravujte Kubu a Nika, jsou to hodný kluci. ~

Tak a jde se na to nejhorší.. Nastává ten čas, kdy jdu psát dopis na rozloučenou Petrovi. Vzala jsem si popisku a začala jsem brečet. Hledám ty správný slova co mu napsat. Rozloučit se s klukem.. S tim roztomilým, milým, blonďatým klukem, kterého tak strašně miluju. Jo..

Pořád ho miluju a asi ani nikdy nepřestanu. Asi si možná řeknete, že jsem jenom další pitomá teenegerka, co se chce zabít kvůli klukovi, ale není to tak... Je toho na mě už moc.. Otec mě znásilnil, matka mě rezala, můj bratr se kvůli nim zabil, dostávala jsem dlouhou dobu šikanu.

Potom sázka, a nakonec nevěra. Tohle už byla prostě poslední kapka. Tohle už moje tělo nezvládá. Ať dělám co dělám, nejde to. Já bych tohle nedělala kdybych nemusela, ale musím. Kdo ví, jestli se zase uvidím s Thomasem. Zase bych ho chtěla obejmout. Vzala jsem si konečně popisku a začala jsem psát.

Tak co vy na to? 😮 Máte tady slíbenou kapitolu. Myslíte, že tohle bude sad konec, nebo to dopadne happyendem? Miluju vás🧡

~Jenny❤️

Čistě kamarádsky! |Stein27| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat