Yine güzel bir güne gözlerimi açtım. Jisoo uyandırmıştı beni. Her ne kadar üyeler arasında en sevdiğim Lisa desemde en çok Jisooyu seviyorum,bana çok yakın, her daim yanımda.
Ayağa kalktım ve mutfağa gittim. Üyelerin hepsi oturmuştu ve hiç bir herden yemek kokusu gelmiyordu.
-Yemekler daha pişmedi mi?
-Sen pişirmedin işte unnie-Lisa şu muhteşem gülüşünü bana yolladı.
-Hadi ama unniee,annemin yemekleri bile seninki kadar güzel değil.
-Öfff,tamam küçüklerim size şimdi güzel bir kahvaltı yapayım.
-Çabuk olsan iyi edersin,koşuyoruz pratik odasına yoksa ceza yeriz.-Jisoo aç karnını okşayarak sandalyesini çekti ve oturdu.○•15 dakika sonra•○
-Hadi ama! Biraz daha canlı olun! Böyle dansmı olur?! Hepiniz ölüye benziyorsunuz! Hey Jennie!
-E-efendim,-Yine azarlanma korkusuyla arkama döndüm.
-Çok tembelsin,hiç mi hareket edemiyormusun?! YG seni neden almışki! Yeteneksiz! Daha çok çalış,yoksa grub senin yüzünden değer göremez!
-T-Tamam...-dolan gözlerimi görmemesi için arkama döndüm ama kızların orda olduğunu unutmuşum...-Hey,kızım neden onun sözlerine bu kadar alınıyorsun ki! Zaten YG onu kovmak istiyor,bize öğretmenlik yaptığından beri bir şey yapamıyoruz,düm kareografilerimiz berbat.-Jisoo bana sarıldı.
-Evet unnie,üzülme,hem elimize koz düştü,onu kova biliriz,YG sana böyle bağırmasına göz yummaz.
-Ama,gerçekten tembelim,hayranlarım bile bunu diyor,hep sizin yanınızda olunca havanızı söndürüyorum...-burnumu çektim.
-Unniem,senin hastalığın var ve ayrıca bunu diyen hayranlar değil,blinklerimiz asla öyle şeyler söylemez tabi gerçek blinklerse.Comeback'imize az kalmıştı ve bu aralar daha yoğun çalışıyorduk,sadece 2 saat fln yatıyorduk,kalanlarıda şekerleme. Ve gerçekten çok yorgunduk,üstüne üstlük bide ayağımı yaralamıştım,doğru düzgün gezemiyordum bile. Tabi bide bunların yanında blinklere bildirmemek için çabalıyorduk.
Dinlenmek için telefonlarımız geri verildiğinde elime alıp instagrama girdim ve biraz dolanmaya başladım. Tabi güzel bir selfie çekip story'me koymayı da ihmal etmedim.
@rubyjanefan:omg NiNi,arkadakiler ne?
👍18.927
↪@notlisayeslili:galiba gezince destek almak için koltuk ağacı. Ama neden ihtiyacı olsun ki?
↪@Jirosereal:incitmişmi kendini?
↪@jenniemylife:ola bilir. Ah meleğim🥺@knetizens_official:Hey,bu halinle bile nasıl güzelsin? Çok yorulmuş görünüyorsun.
👍209.376
↪@jensooismylife:tabiki öyle,çünkü o jennie kim.
↪@jisoomywife:ahhh,birde Jisooyu hayal ediyoeum o nasıl muhteşem!
↪@chaennielove:Jennieyle ilgili yoeumun altına Jisoo ile ilgili bir şey yazman çok saçma @jisoomywife
↪@jisoomywife:sanane acaba çürük @chaennielove|bu gönderiye yorumlar sınırlandırıldı|
Ahhh,bazen onlarla baş etmeyin en kolay yolu bu.
○•Comeback çıktıktan sonra•○
Yine yaptığım gibi açıp netizen yoeumlarını okumaya başladım
"Yalnız,Jennie bence kesinlikle idollüğü bırakmalı,bu nasıl dans,resmen havası söndü grubun ㅠㅠㅠㅠ"
[+278 -654]"Ahh,real queen Jennie bence,şu kızın harika sesine baksanıza!"
[+1096 -726]"Hey,bu cb baya iyiydi yalnız,biran KTL arenası sandım"
[+2938 -276]Bu ve bunun gibi ne kadar yorum. Aralarında hate yorumları çoktu. Hepsi beni eleştiriyordu kendileri mükemmelmiş gibi. Ama anlamıyordular,ben bir insanım. Ben bunları okudukca ağlıyorum...Kimse görmese bile kalbim nasıl parçalanıyor bilmiyorlar...
İLK KEZ BÖYLE BİR ŞEY YAZIYORUM. OKUYORSAN OY VER YARRAM. HADİ EYW
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Küçüğüm,biliyormusun?"
RandomI'm only human... "Jennie'nin gözünden" "Jisoo'nun gözünden..." "Rosénin gözünden.." "Lisanın gözünden." Daha bitirmedim ama. TÜM HAKLAR NURDİNİN GÖZ YAŞINDA SAKLIDIR OKİ?! NURDİSİNA OPPAM♡♡♡