Capitotlul 3

4 0 0
                                    

Buna sunt Kai Miuller.Si am 18 de ani.
Sunt singur la parintii.
Bine nu sunt singur mai am o sora dar nu vreau sa discut despre ea acum.Am ochii calzi ai mamei iar fizicul tatei.Ii iubesc foarte foarte mult pe amandoi.Eu si cu tata avem o mafie care se numeste Jeh Brewnks's care este locul 3 in clasament.Tata este la conducere iar eu mana lui dreapta.Adevarul este ca mi-ar placea  sa-mi cunosc sora dar sunt sigur ca tata nu mi-ar da voie,stiu,sunt un las ca nu pot sa-l confrunt pe tata,dar asta este.Niciodata n-am vorbit despre ea in casa,inca mama mi-a spus despre ea,altfel nici nu stiam ca am o sora.
Mama mi-a spus ca ultima oara cand a vazuto a fost cand avea 6 ani.Venise sa o vada in prima zi de scoala.Spunea ca era cel mai frumos copil din toti copii de acolo,nu spune asta doar findca este copilul ei.Doar ca nu a avut timp sufucient sa se arate,deoarece tata a prinso si nu a mai vazuto de atunci.Acum nu stiu cum arata sora mea pentru ca ultima oara cand am vazuto a fost cand mama mi-a aratat poza cu ea.Sincer chiar daca nu am vazuto niciodata in realitate simt ca o iubesc.
Iarta-ma surioara ca nu pot lupta pentru tine,iarta-ma ca sunt un las!

𝙃𝙚𝙡𝙡𝙤 𝙜𝙪𝙮𝙨!𝘼𝙘𝙚𝙨𝙩𝙖 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙖𝙡 3 𝙘𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡 𝙙𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙩𝙚.𝙎𝙥𝙚𝙧 𝙘𝙖 𝙫𝙖 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙖𝙘𝙚𝙨𝙩 𝙘𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡.𝘾𝙝𝙞𝙖𝙧 𝙙𝙖𝙘𝙖 𝙣𝙞𝙢𝙚𝙣𝙞 𝙣𝙪 𝙢𝙞-𝙖 𝙘𝙞𝙩𝙞𝙩 𝙘𝙖𝙧𝙩𝙚𝙖.𝙉𝙖 𝙩𝙤𝙩𝙪𝙨𝙞 𝙪𝙧𝙢𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪𝙡 𝙘𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡 𝙙𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙩𝙚 𝙫𝙖 𝙛𝙞 𝙙𝙞𝙣 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙥𝙚𝙘𝙩𝙞𝙫𝙖 𝙏𝙖𝙩𝙖𝙡𝙪𝙞 𝙡𝙪𝙞 𝙆𝙮𝙡𝙚,𝙨𝙪𝙣𝙩𝙚𝙩𝙞 𝙥𝙧𝙚𝙜𝙖𝙩𝙞𝙩𝙞?!
𝘾𝙚 𝙥𝙧𝙚𝙜𝙩𝙞𝙩𝙞 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙩𝙞 𝙙𝙖𝙘𝙖 𝙣𝙪-𝙢𝙞 𝙘𝙞𝙩𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙣𝙞𝙢𝙚𝙣𝙞 𝙘𝙖𝙧𝙩𝙚𝙖.𝘽𝙖 𝙙𝙖 𝙣𝙞𝙢𝙚𝙣𝙞,𝙖𝙗𝙨𝙤𝙡𝙪𝙩 𝙣𝙞𝙢𝙚𝙣𝙞!
𝘾𝙪𝙫𝙞𝙣𝙩𝙚 286.

Sange de demon.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum