MultiMedya : Bu fotoğrafa ba-yı-lı-yor-um!😍
Bölüm Şarkısı : Zakkum - Ben Ne Yangınlar Gördüm?
Selaaam!😁
Biliyorum sizi çok beklettim.
Ama inanın bana o kadar yoğundum ki şu sıralar.. Kendime ayırabileceğim vakit bile çok kısıtlıydı.😬Bir takım düğün dernek işlerimiz vardı.(ben evlenmedim, sakin jfkfmdllsşdşs)
Hem de okul açısından acayip bir tempoya girdik. Allah sonumuzu hayır etsin diyorum bu konuda.🙄
Öyle böyle derken neredeyse iki haftadır ve belki daha fazladır ihmal ettim sizi.
Çok üzgünüm.🙁 Elbette böyle olsun istemezdim.💕Amaa..
Bu uzun aradan sonra peş peşe iki bölüm atacağım!😉Şimdi sizi bölümle başbaşa bırakayım.
Akşama da diğer bölümü yollayacağım..❤Keyifli okumalar!☕
⚓
10.Bölüm : İpucu
" Suçluların suçunu, masumlar öder.."
*Beyza Alkoç'un Karantina Kitabından alıntıdır..*
Bahar'dan..
Haftalar sonra ilk kez Yavuz'la başbaşa kalmıştık. Ama hep diken üstünde olduğumuz bir gerçekti.
Gözlerim, uzakları izleyen sevgilime döndü.
" Ne olacak bu işin sonu hayatım? " dedim umutsuzca.Başını iki yana salladı.
" Bilmiyorum güzelim, bilmiyorum."Haftalardır sorulan tüm sorulara hepimiz aynı cevabı veriyorduk. 'Bilmiyorum'
Kimse hiçbir şeyi bilmiyordu, kimse bu olan bitene bir anlam veremiyordu.
Ancak ben tek bir şeye emin gibiydim.
Bu işin sonunda hayli yorulacak ve yıpranacaktık.Gözleri kan çanağına dönmüş, uykusuz ve yorgun sevdiğime baktım. Haftalardır uyumadan, yemeden, içmeden, dinlenmeden didik didik bir ipucu arıyorlardı.
Her ne kadar bu hikayenin baş kahramanı Nazlı olsada, biliyordum ki en çok yorulanı Yavuz'du. O kadar çok şeye aynı anda yetişmeye çalışıyordu ki.. Tüm kardeşlerini kanatları altında tutmaya çalışıyor, hepsini korumaya çalışıyor ve aynı zamanda bu işi en çabuk şekilde çözmeye uğraşıyordu.
Konuyu değiştirip, biraz kafa dağıtmak adına gülümseyerek bir soru sordum ona.
" Sence de Ateş, Nazlı ile çok ilgili değil mi? " Bu soru üzerine o da tebessüm etti.
" Aynı şeyi Mücahitle konuştuk dün. Yakışıyorlar ama. "
" Bence de. Bakarsın bizim gibi olurlar. " dedim gözkırpıp.
Yavuz yüzüme uzun uzun baktı.
" Bu süreçte seni çok ihmal ettim değil mi? " dedi mahçup bir sesle.
" Yavuz.. Bu yüzden sana darılmayacağımı biliyorsun değil mi sevgilim? "
" Biliyorum canımın içi, ama ne bileyim. Bunları yaşamak zorunda kaldığın için üzgünüm. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dalgalan Karadeniz
Fanfic⚓ Bu Nazlı'nın soyadına kavuşma hikayesi.. Bu geçmişin ve geleceğin hikayesi.. Bu bir intikam hikayesi.. Bu suçluların suçunu, masumların ödeyişinin hikayesi.. Bu Karadeniz'in, onların, benim, sizin ve hepimizin hikayesi.. " Dalgalan Karadeniz...