"Kategoriler olacak tek ve grup olarak yarışacağız" kızlar pür dikkat Berfin ve Ayşegül'ü dinliyordu. "Öncelikle hepimiz ünlü bir grubun dansını yapacağız ve daha sonra yine ünlü bir grubun şarkısını seslendireceğiz. Böylelikle seçilirsek gruptaki herkese ünlü bir sanatçı eşlik edecek yani öğretmenlik" Ayşegül hepsie tek tek anlattı. Tam olarak üç günleri vardı. Hepsi uyku için yerlerini aldı.
*****
Kris sinirle Sehun'un yanına gitti. Sehun tek başına bahçede dans çalışıyordu. "Oh Sehun!" hızla o yöne döndü. Kris ona kaşlarını çatmış ve öfkeyle bakıyordu."Ne var?" Sehun arkasını döndü ve bıkkınlıkla Kris'e baktı. Artık onunla tartışmak istemiyordu.
"Yoon SM'nin grup seçmelerine katılmış, yani arkadaşlarıyla" Sehun nereden öğrendiğini merak etti ama kurcalamadı. Hala Kris'in peşinde olan kızlar vardı ve bariz şekilde ona haber gidebilirdi. "Eğer SM şirketine girerse ondan uzak dur. Senin açından iyi olmaz" Kris alaylı bir şekilde güldü. Sehun ise soğuk bir kahkaha attı.
"Buna o karar vermeli sen değil hyung. Ayrıca..." Kris'e yaklaştı ve fısıldadı." Seçeceği kişiye kendisi karar verir"
*****
"Uyanın kızlar " Yeo bugün daha farklı bir şekilde uyandırıyordu. Eline aldığı tavaya, metal yemek çubukları ile vuruyordu. Hepsi başını ovarak ve yüzünü buruşturarak kalktı. Banyo sırasına girdiler. En sonunda kahvaltı masasına gelmişlerdi."Bugün ne yapalım?" diye bir soru attı Beyza ortaya.
"Şarkımızı ve dansımızı belirleyelim. Biraz da dansa çalışırız ve şarkıyı da yarın hallederiz. Öbür gün de yarışma" hepsi başıyla onayladı ve kahvaltı ettiler...
"O şarkı çok bilindik ya. Gıcık kaçar"
"Uf. Onun yükselme yerleri fazla detone oluruz."
"Bu da çok... ne biliym işte" Ayşegül yerinden kalktı ve bağırdı.
"Yeter! Ben seçerim şarkıyı. Dansı da ayarlarım, Allah için susun" kızlar suç işlemiş gibi baktılar ve Ayşegül odasına şarkı ve dans seçmeye gitti...
*****
YARIŞMA GÜNÜ"Kızlar oturun ve sakin olun" hepsi hazırlanma odasındaki koltuğa dizildi. "Buraya bir şekilde hayallerimizi gerçekleştirmeye geldik. İnanmalıyız ve kendimize güvenmeliyiz. Ailemiz, arkadaş bildiklerimiz ve daha birçok kişi engel koysa da bu bizi pes ettirmedi. Bazen aileniz karşı gelmiştir. O duyguyu çok iyi bilirim. Ama başardık ve buradayız ve kazansak da kazanamasak da biz zaten bu yola çıkmakla başarıya ulştık" Kızlar dolan gözlerindeki yaşı,gözlerini kırpıştırarak geri ittiler.
"BAD GIRLS GRUBU SAHNEYE LÜTFEN" kızlar ayaklandılar. Evet, gruplarının ismi Kötü Kızlar'dı fakat bugün seçmelerde slow bir şarkı söyleyeceklerdi. Baby Don't Cry...
(Y/N: 7ARKADAŞLAR BU KISIMDA BAEKHYUN=AYŞEGÜL
SUHO=YEO
D.O=BERFİN
BURCU=CHANYEOL
BEYZA DANSÇI ZATEN O SÖYLEMEYECEK XJDJFBJF :D)Ayşegül yerini aldı melodiden sonra sırası gelince söylemeye başladı;
Ayşegül;
Deoneun mangseoriji ma jebal nae simjangeul geodueo ga
Geurae nalkaroulsurok joha dalbit jochado nuneul gameun bam
Berfin;
Na anin dareun namjayeotdamyeon huigeuk anui han gujeorieotdeoramyeonNeoui geu saranggwa bakkun sangcheo modu taewobeoryeo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KÜÇÜK KORE MESELESİ
De TodoYAŞADIĞIN ŞEHRİ DEĞİŞTİRMEK BAZEN İYİ GELİR. AYŞEGÜL DE TAM OLARAK BUNU YAPTI VE KUZENİNİN YANINA GİTTİ... PEKİ BAZEN ŞEHRİ DEĞİŞTİRMEK İYİ OLUR MU? YENİ BİR AŞK EN FAZLA NE KADAR İYİ GELİR? •°•°•°•TÜM HAKLARI SAKLIDIR•°•°•°• ~AYŞEGÜL~