Partea a 5-a - Nu ma cunosti !

3.3K 228 7
                                    

-Ce te uiti asa ?Stiu ca-ti place...spune Luke cu un zambet pervers pe fata.                                              -Nu fi idiot , oh , dar stai tu chiar esti idiot ... In fine , nu te supraaprecia , caci nu e cazul , sunt doar surprinsa ca te plimbi aproape gol prin casa fata jena...scuip eu iritata.                                                        -Desi vrei sa pari o fetita cuminte , eu stiu ca defapt esti una rea , care abia asteapta ca cineva sa-i deschida cusca , pentru a iesi la iveala . Si spre norocul tau , eu voi fi cel ce te va transforma in ceea ce esti deja...zice el apropiindu-se de mine .                                                                                                      -Chiar esti un idiot ! rabufnesc si ma indepartez de el , nu inainte de a auzi o replica din partea lui :    -Esti sexy azi , sper ca doar pentru mine !                                                                                                                     Nu ma deranjez sa-i raspund , dar sunt destul de politicoasa sa-i arat degetul mijlociu , apoi sa intru in bucatarie , trantind tot ce prind in mana .                                                                                          -Neata , scumpo ! spune mama vesela , intrand in bucatarie .                                                                        -Neata...murmur eu ducand un mar la gura .                                                                                                     -Neata Zoe! spune si Josh , venind si el la bucatarie , dar nu trece mult timp si vine si Luke aici . Iti bati joc de mine ?! E cumva reuniune de familie ? gandesc eu sarcastica .                                                -Tata , mi-a venit masina de la reparat ? intreaba Luke .                                                                                - Da fiule , e in garaj . Dar avand in vedere ca tu si Zoe mergeti la acelasi liceu , de azi incolo , va veni cu tine , spune Josh incantat . In acel moment bucata de mar mi s-a oprit in gat , inecandu-ma .   -Zoe , esti bine ? ma intreaba mama ingrijorata , plimbandu-si mana pe spatele meu .                          -Da , sunt bine . Dar Josh , nu e nevoie sa ma duca Luke , pot sa merg si singura . Ma descurc , obiectez eu .                                                                                                                                                             -Cum poti sa spui asa ceva , surioara ? spune Luke cu un zambet viclean pe buze , accentuand ultimul cuvant . Normal ca o sa vi cu mine , mi-ar face placere sa te duc la scoala .                                  -Pai mie nu ! spun nervoasa , dar mama imi atrage atentia cu o privire criminala , obligandu-ma sa merg cu el , ca cica el vrea sa fie politicos , iar eu sunt salbatica , dupa spusele mamei .                              Am iesit din casa , Luke fiind in spatele meu , ne indreptam spre garaj , unde era masina , dar chiar la intrarea in garaj , o mana puternica ma izbeste de perete , iar o voce ragusita sparge tacerea :                                                                                                                                                                     -Poti macar sa te prefaci ca ma placi ? Nu mai fi asa de imatura si comporta-te frumos cu fratele tau mai mare . Iar un zambet pervers ii apare pe fata , apropiindu-si fata de urechea mea , continua :        -Dar , imi place cand esti dura ! Imi plac provocarile ! Tu esti o provocare , apoi imi plaseaza un sarut umed pe obrazul stang .                                                                                                                               -Esti cumva nebun ? Cum poti sa imi spui asa ceva ? Vom fi rude ! Cat poti sa fi de pervers ? tip eu , impingandu-l cu putere , acesta departandu-se de mine cu vreo 2 pasi . Desi mi-e greu sa recunosc , Luke e al dracului de sexy , dar in acelasi timp si un mare idiot . De asemenea , si eu ma gandesc la el in diferite situatii , care nu-s demne de un frate si o sora...                                                                      -Urca ! striga Luke , intrand in masina si trantind cu putere usa . Urc fara sa mai spun ceva , nedorind sa ma mai cert cu el si pornim spre liceu .                                                                                             Dupa vreo 2 minute de mers , ne oprim la un semafor , iar mana lui Luke , aterizeaza pe piciorul meu , urcand din ce in ce mai sus .  Ii dau mana la oparte , spunandu-i :                                                      -Daca ai probleme cu hormonii , ceea ce e evident , as vrea sa apelezi la vreo curva de-a ta , nu la mine ! Asa ca inceteaza sa ma m-ai pipai si sa ma m-ai trantesti  de toti peretii , caci noi doi nu vom face ceea ce vrei tu !                                                                                                                                               -Auch...Papusa , nu esti inca a mea , dar vreau sa subliniez termenul de INCA !  spune , ranjind , apoi pornind din nou masina , care s-a mai oprit doar in fata liceului .                                                                          Coboram din masina , indreptandu-ne spre intrarea in scoala , dar toti ochii erau pe noi , asa ca nu ma simteam tocmai confortabil .                                                                                                          -Nu ma cunosti ! sopteste Luke , apoi indreptandu-se in directia opusa . Ce ipocrit ! gandesc eu nervosa , dar sunt intrerupta de impactul cu un corp solid , care ma dezechilibreaza ......................................................................................................................................................................................  Sper ca exista macar putin suspans in povestea asta ... :P  Scuze pentru greseli si mersi pentru voturi !!!                                                                                                        

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum