Precis som du är 9.

114 4 0
                                    

Wilmas perspektiv (hos Oscars)

Efter vår lilla "fest" åkte vi hem till Oscars. Och eftersom att hans föräldrar var bortresta, skulle vi få ha huset för oss själva. Då vi kom in satte jag mina väskor på golvet och tog av mej mina skor.

Eftersom att klockan redan var tolv frågade jag

 "Såå... var ska jag sova?" "Hmm... du kan sova på soffan!" Han log ett stort busfli och jag gav ett tillbaka.

 "Eller... så kan du komma och sova i mitt rum... i min säng... med mej?" "Äntligen vad jag ville höra!" Srattade jag. Han log och gav mej en lätt kyss på läpparna.

 "Ska jag bär upp väskorna?" Frågade jag efter kyssen.

 "Det... eller så gör vi nåt annat först...?" "Ta en nattmacka?"(det hade jag gjort en hel del hemma hos Ogges) Oscar gav mej ett surt flin. Han tog tag i min hand och drog mej till tvrummet, satte sej i soffan och drog ner mej så jag satt med benen på varsin sida av hans höfter. Jag försökte att stiga bort för jag ville ju inte mosa han. Men han höll mej för hårt.

 "Wilma... du e inte alls tung! Inte tjock och inte ful! I mina ögon är du det vackraste som finns!" Jag log mot honom, men hans ord hjälpte inte... jag visste hur jag var och det har Jocke sett till så att jag vet... jag kände hur tårarna var på väg... Nejj inte nu! Jag måste vara stark. Men det hjälpte inte. Så för att dölja mina tårar gav jag en fet kyss till Oscar, som snart övergick till hångel. Oscar kysste mej över halsen och jag rös. Fan vad jag älskar han! Oscars händer(som innan var bakom min rygg) hasade ner till rumpan. Ena handen grävde jag ner i hans nackhår medans den andra vandrade upp och ner på hans magrutor. Jag kände hur han spände dem. Det fick mej att le. Efter ett tag behövde vi båda andas, vi började hyperväntilera(vet inte om det heter så?") som tokar efter allt det härliga. Sen satt vi en lång stund och bara tittade varandra djupt inne i varandras ögon.

Oscars perspektiv

Jag kollade på min mobil. Ojj... klockan var ett!

 "Ska vi gå å sova?" Hon nickade och jag tog hennes kappsäck och vi gick upp för trappan.

 "Ska vi byta om och sen lägga oss i sängen?" "Aaa" svarade jag. Hon pekade mot badrumsdörrenoch gav mej en sådandär blick som bara hon kan.

 "Ahhh... du vill byta om ifred eller?" Hon nickade och jag skrattade. Jag tog med mina pyjamasbrallor och gick in till toan. Jag böt om så snabbt som möjligt och gick ut.

 "Oscar!!!" Wilma stod med en tröja täckt för sin bara mage. "Ojj förlåt gullet! Jag gjorde det inte alls med flit!" Skrattade jag och tog tag i henne. Hon hade bara trosor, sportbh(hur man nu än säger det?) Och tröjan som hon gömde sin kropp bakom. Jag började kyssa henne och utan att hon han reagera dog jag bort tröjan och slängde iväg den.

 "Oscar!!!" Ropade hon igen och höll om sin mage.

 "Wilma... kom ihåg, jag dömmer dej inte..."Sa jag långsamt och lyfte bårt hennes armar på samma gång som jag tittade djupt in i hennes ögon. Jag tittade på hennes mage. Jag såg ett stort ärr som var under hennes navel. Men jag tänkte inte fråga om den just nu.

 "Wilma!" "Vad?!" "Sluta dra in din mage!" Hon slutade direkt. Jag log.

 "Ser du? Jag älskar dej precis som du är!" Hon log ett stort leende.

 "Jag älskar dej också!"

*

Big shit's going on here! Från och med denna delen kommer det komma en hel del drama men aa vad tycker ni?? Komentera! Öhmm vad tycker ni om katia och daff? Ska det bli nåt eller inte? Jag behöver veta innan jag kan skriva nästa del och förlåt igen för en massa stavfel! Delen skulle ha kommit ut tidigare men jag har bakat indför mitt kalas på lördag fyller 15 nästa måndag! men aa komentera och rösta så blir jag glad!!

Xoxo

You And I ~Oscar Enersad~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora