UYARI!!!
Tesadüfen geldiysen,
AŞIRI CİNSELLİK!
EŞCİNSEL İLİŞKİ!
GRUP SEX
+18***
Yorum, oy >_<
"Ahhh!"
Sehun telefonundaki videoya dehşet içerisinde bakıyordu. Videoyu durdurmayı başaramamış, panikle sesi kapatmıştı.
Odasında yalnız olduğunu bilmesine rağmen etrafına bakındı ve odasının kapısını kapatıp kilitledi.
Kyungsoo çırılçıplak bir sandalyeye oturmuş mastürbasyon yapıyordu. Kai onu videoya çekiyor olmalıydı. Kamera önce Soo'nun kızarıp şişmiş dudaklarına zoom yaptı. Sonra tüm yüzü ekranda belirdi. Gözleri kızarmış ağlıyordu. Yaşlar yanaklarından boynuna doğru düşüyor, pembeleşen burnunu çekiyordu. Arada Sehun'un anlayamadığı bir şeyler mırıldanıyor, elinin içindeki penisine bakıyor sonra da tam kameranın içine bakıyordu.
"Soo" dedi Kai sesi tahrik olmuş gibi geliyordu. Soo Kai'a bakınca Kai konuşmaya devam etti. "Zevk alıyor musun?" Soo üst dişlerini dolgun alt dudağına bastırdı ve başını olumsuz anlamda salladı. "Neden?" dedi Kai. Soo dudakları titrerken önce kameraya sonra sa Kai'a bakıp "sizi istiyorum" dedi. Kai'ın hafif kıkırtısı duyuldu ve "Hadi" dedi; elini uzattı. Soo onun elini tuttu ve sandalyeden kalktı. Fantezi odalarının köşesindeki sandalyeye doğru ilerledikleri, kameranın odağının orası olmasıyla anlaşılıyordu.
Sehun seslice yutkundu ve odasındaki klimayı çalıştırdı. Yatağa oturmuş sırtını başlığa yaslamıştı. O sandalyeyi üçü hiç kullanmamışlardı. Jinekolojik muayene için kullanılan sandalyelere benziyordu. İki yanında ayak konulacak yerleri vardı ve sandalyenin yan tarafında da bazı oyuncakların olduğu bir masa, ekran ve yine bu muayenelerde kullanılan ayaklı bir ışık vardı.
Soo sandalyenin önündeki iki basamaklı merdiveni çıkarken Sehun'un gözleri onun dolgun kalçalarına kaydı. Soo sandalyenin ucuna oturdu. "Hadi güzelim" dedi Kai, eliyle Soo'nun çıplak bacağını okşarken. Soo geriye doğru kaydı ve muayene sandalyesinin üzerine uzandı. Kai kamerayı ya da telefonu görüntü titrerken tripoda yerleştirmiş olmalıydı, şimdi görüntü sarsıntısız bir şekildeydi. Soo'nun tek bacağını tuttu ve ayak koyma yerine yerleştirdi. Diğer bacağı için de aynı şeyi yaptığında Soo savunmasız bir şekilde açılıp saçılmıştı. Utançla yüzünü kapattığında Kai güldü ve Sehun onun gülüşünü bile özlediğini fark etti. Gözleri diğer özlediği Soo üzerinde hızla geziniyordu. Videoyu durdurdu ve onun harika vücuduna baktı. Soo ikisi için armağandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ichi, Ni, San ༒ SeKaiSoo
Fanfic[Tamamlandı] Esmer yandan bir gülümseme bıraktı. Lanet yakışıklıydı ve Sehun'a yaklaştı. "Ne oyunu bu, ne istiyorsunuz!" dedi Sehun, sesi gücünü kaybetmişti. Esmer olan Sehun'un önünde eğildi ve beklenmedik bir şekilde kucağına oturdu! Bacakları i...