yaz :)

36 2 0
                                    

İste bir yaz tatili daha :) harika harika hissediyor insan tabi bilinmez neler olucagi ama yinede guzel geciyor ya oyle umuyor en azindan .

Çok ağır bir okul sezonu geçirmis olmak ne bilim bir hemşire bolumu ögrencisi olmak kolay degil tabi :) müdürümüz daima "siz seçilmiş ögrencilersiniz ,sizin yerinizde olmak isteyen milyonlarca kisi var ... Vs vs vs " benimde yerinde olmak istedğim bircok kisi ve sey var napcaz :)

Bu yaz farkli olucak ya evet hissediyorum bu yorgunluk atılıcak ya bi sekilde yani normalde oyle olmasi lazim. Ama nasıl ? Öyle evde akşama kadar yatıp sabaha kadar yatmayı seven biri degilim :) ya yatmaktan sıkılıyorum iste sadece bu ne bu anlamadim ama :) dışarı çıkıp gezmek tamam bende , bende o iş :) çevrem öyle harikada degil yasadigim yerde kasaba diyebiliriz ne derseniz kucuk bir carsi birbirini taniyan insanlar. Ve mahallem mahallemi seviyorum ya insanlar samimi hafif bi yokuş düşünün burasi bir yol yolun yanlarinda sıra sıra evler ama nasil evler dostlarla dolu bayir basinda ikinci ev bizim hemenalttada nönüler . he nönü diyince cocukluk arkadasin iste kendimi bildim bileli var ne zaman olursa olsun ne kadar zor zamanda oluraa olsun kıvırcigim hep benimle. Güler yüzlu olmak benim felsefem ya somurtan insanlardan nefret ediyorum yok gülsen olursun zatem yuzun eskir :)

Eee yine evdeyim sanirim yine farkli bisey yok gozumu acmalimiyim peki ya neden gunes neden bunu bana yapiyorsun. Uyanmami isiyosun da neler yasayacagim bugun anlatsana biraz ?

Aslında yurtta olsam kızlarla biseyler yapmak icin belki kalkarimda simdi hic oyle bir niyetim yok o ayri konu :) simdiden yurdu özledim ya kızlari ayrilali 1 hafta oldu belki ama :) 3 ay sonra yine bir aradyiz ama izmiti seviyorum guzel yer sonucta :) insanlari garip gulmuyorlar o ayri konu ya neyse :)

Kalkma vakti bu ses bu seeess Babam ! Ah babam ya hayatimin anlami :) herkesin bi super kahramani vardir ya benim kahramanimda babam :) annemide severim ama.baba baska abi ya :) baba gulustur sevgidir samimiyettir.

Kalkma vakti hadi bakalim Nihal umarim sevdigin ve diledigin gibi farkli bir yaz olur :) tabikide kahvalti yapmıyorum. neden bilmiyorum ama kahvalti prensibim acikana kadar lokma surme. Yiyemiyoru ya zorlami yemicem :) neyse babamla bi ara başbasa kaliyoruz yazi degerlendirmem icin eczanede gonullu staj yapmami planliyoruz hastane hemen olsun istemiyorum zatem hep olucam bundan sonra :)

Babamla gidiyoruz konusmaya :) Hakan eczanesi mesur dörtyol merkez eczanesi :) hep gorurdum islek biyer staj yapicagimi dusunmemistim ama :) neyse eczaneye girdik orta uzinlukla bir koridor tarzi bir hava var uzerinde ilaclaein hazurlandigi uzun bir dolap gomulu bir bilgisaya r hemen karsinda bir masa daha ve bir bilgisayar. Masanın arkasinda yaşlı bi amca saclari beyaz dokulmus :) pek sevimli olduguda soylenemez ya neyse ve yasini tahmin edemedigim ama genc oldug belli gozluklu cuce :) calisan oldugu belli tip tip bakiyor salak :/ :(

Sinid oldum. Neyse babam giriyor konuya boyle boyle. Bi an onaylayan bi ifade basiyla onaylan bir sekil icten bir sevinc ama belli etme Nihal bozma istifini bozmaa :) ee sonuc olarak yani diye atladim lafa ah Nihal ah durmassin ki bi ?

Tamam diyor bey amca :) yüzümde bir gulus normalde evde olsam bu akdar sevindigimde babamın boynuna atlardım tabiki burda olmaz yani olmaz herelde . Babama cevirdim.basimi oda guluyor bende babamin hep o her yapisinda dikkatle izledigim onaylama ifaedesi hafif bir gulus beliren elmecik kemikleri :) gelde sevme ya :)

Cikiyoruz ve ev :) Annem aslında istemedi pek girmemi :) ama artik orda bir stajyer olarak başliyorum hadi bismillah :) heyecan ayri bi r yana onuma gelene soyluyorum mutluyum. Evde bir o yana bir bu yana hala bi garibim . odama cekilip kendime yataga atiyorum sirt ustu biraz tavanla kesişiyorum :)

Sonra karpuz aliyorum bir koca tabak :) uff serin serin nasilda guzel , sulu sulu bu sicakta baska ne var bu akdar guzel. Kola !! Ah kola severim tabi miğdemde ki bu ağrılara sebep olmasa daha.cok sevebilirim aslinda ;)

Yine telefonla gecirdigim evde pistigim aksam serinlerigim bir gunun daha sonundayim yatagimdayim iste ay harika yine biraz muhabbet edbilirmiyiz dercesine parliyor :) hep konusmuslugum vardir gunlugumu elime alip dolu dolu yazar bi yandan da bakislarimda anlatirim aya :) o beni hep dinler elestirmez aglarsam oda bugulanir :) mutluysam goz kırpar :)

Ah sonunda yatak iyi ya hava esiyor yine biraz :) yaz aksamlarini tadi bu olsa gerek :) içimde bi kıpırtı hafta sonu gecse pazartesi olsada baslasam bir an once :) neyse yat uyu Nihal hadi bak kulakliginda seni özlemis :) sende biliyorsun günlük bu yaz farkli olucak yazdigim sayafaya bakiyorum oyle olucak dime :) icimde nedense boyle bir umut hadi hayirlisi :) simdi uykuya dalma vakti :)

**********************

İki gundur yasadigim heyecan yuzume yansimis yaptigim maskeler 4 cikti tabi heraey en incesine kadar duzenli ilk gunden tam bir durusa sahip olnak gerekir bi gomlek mantikli bir secim altima da bir ispanyol kahverengi çantamsa sacimla uyumlu diye duaunuyorum ve gomleğimle uyumlu beyaz konverslerim :) hazirim ya hafif bir makyaj ince aylaynir daima hos gorunur , duzgun bir rimel den sinra hafifte.dudaklarimi pembelesrirsem saati kolumda ince tek taş kolyem.:) ve kupelerim iste hazirim evet saat 8zi geciyor ya erken mi gitsem.gec mi gitsem.bilemedim neyse ben erken gideyimde ne olucagi belli mi olur :)

Gitmeye hazirirm sanirim :) kulakligimi taktim ve icimde o oher zaman hissettigim mutluluk ya icim.icime sığmıyor yine deli gibi gulme Nihal birine.denk geliceksin ona guldigunu.dusunucek hele kocaali gibi biseyde bi duserlerse pesine yandin pis lanet apaçiler sulu salaklar hic kiz gormemis gibi bakiyolar :/

Neyse saf saf gul bakalim icin icine sığmiyr yine yolda giderkne kendini gordugun camlardan dukkan camlarindan soyle bi suzuyosun kendini haliyle çabuk bitiyor malum boy kısa :( iyisin yine ya oldurmesense sakat bırakırsın :)))

Neyse geldik mi eczaneye ölüyorum heyecandan adim adim yaklasiyorum.ama ney ne bu his sadce yeni bi yere alismanin yeni insanlarla tanismanin mutlulugu iste sıkıldigin ayniliklatan bu marotondan farkli bir bakis gormek gibi bi umut yok iste :) yok yani yok :)

Adim adim yaklaşiyor aslinda bamsaka bir hayata farkinda degil bilmiyor ama hissediyor cunku ona ait biseyler var buralarda bakalimbe zaman farkina varicak be zaman goducek :) ilk yazisim umarin guzel olmus tur :) en yakin zamanda ikinci bolum geliyor :) kesinlikle ve siddetle.okumanizi tavsiye ederim ilk bolum biraz bilgi vermek amaciyle doldu ikinci bolum bomba gibi olucak bu arada bunlar yasanmis seyler.bilin iatedim :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

mavi ve beyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin