31 Julai 2020
Hari yang aku tunggu untuk holiday bersama-sama sepupu sepapat pulang ke Tumpat,Kelantan.
Kitorang bertolak petang dalam pukul 2 macam tu. Haihh, gue dapat tengok cik crush esoknya haih crush macam mana.. Crush mu tunggu aku datang.. Ahahah terover pulak 😂. adeh la anak siapa la ni?😂.
Kitorang sampai disana dalam pukul 12 tengah malam di homestay. Dekat je dengan rumah my crush ahakss 😍. Eh tergatal pulak saya.. Aumsss..
Allahu...Aku macam biasa la masuk dalam homestay gi amik bilik paling besar ohokss.. Aku tidur dengan sepupu perempuan okay 😂. Tak main aa tidur ngan lelaki mau kawin free keyh.. Sorry I ada harga hahaha 😂.
Keesokkan harinya,
Aku bangun paling awal sekali, sebab aku sejuk siot.. Dah la tido dalam air con.. Huishhh.. Sejuk gile.. Hahaha..
Aku pergi la rumah dia sebab saje-saje melawat. First smpai tu ofc la aku gi serang ayah dia hahaha. Gila kau tak serang.. Ayah dia pun masuk air sama-sama. Ahaksss. Aku sempat usya dia kejap je lepas tu, tok su aku ajak aku dengan cousin aku gi rumah dia hurmm.
Aku dengan cousin aku ni lepak kat rumah tu sampai pukul 2 sebab nak cari nasi ahakss 😂. Saya lapare nak mati eh tiber.. Tak ah memang lapar sebab aku tak tahu nak buat apa selain makan 😂. You know la perempuan takkan bahagia tanpa makanan ohokss..
Lepas je makan dekat my crush punya rumah, kitorang pergi berjalan kat pantai. Kesian aku lonely tak de family aku ikut. Hiks dah la sorang-sorang. Lepas tu, aku pergi ikut siapa-siapa je la haahaha eh tak aku sorang je hahaha.
Aku usya dia rambut dia makin panjang..
Dan
Dia
Makin
Hansem
Aumsss..
Ahaha.. Tu je la kut berlaku..
Aku bahagia sangat-sangat dalam senyap. I think cinta aku dah mekar mungkin? 😂
To be continue...
YOU ARE READING
Dear My Lover {Edited}✔
Romanceit's third years i love someone... it's hurt for i forget him... it's look like i just falling love for first time.... I will find my true love .. I hope i can stay with you- Ain Start:31 ogos 2020 End: