κεφάλαιο 11- Αύριο ετοιμάσου Ροζάνα μου

7 2 0
                                    

-Παρακαλώ;;

Ρωτά με σατανικό βλέμμα και αυτός βγάζει απο την τσάντα του κάτι βιβλία. 

- Γειά σας μάλλον εσείς είστε η μητέρα... Εγώ είμαι ο Καθηγητής της Ροζάνας στο σχολείο και ήρθα γιατί  ξέχασε κάτι βιβλία.

- Χμμμμ...Κατάλαβααα...Η αλήθεια είναι ότι η γνώση είναι κάτι που μετράει πολύ για εμένα να έχει η κόρη μου και παραπάνω από ότι προσφέρει το σχολείο αλλά δεν δέχετε να κάνει ιδιαίτερο.

- Βασικά Κυρία....

-Ανδρομάχη

-Κυρία Ανδρομάχη της κάνω ιδιαίτερα

- Δεν είναι παράνομο και σχολείο και ιδιαίτερο;

Ξεροκαταπίνει ο Χαρού ενώ εγώ έχω ακόμα το ερωτιματικό ύψος ''Τι στο καλό κάνει εδώ''

- Χαχαχα μην φοβάσαι δεν είμαστε του νόμου, σε συμπάθησα πέρνα μέσα....

Λέει και ο Χαρού μπαίνει μέσα, αφήνει τα βιβλία στο τραπέζι και κάθεται στο καναπέ.

- Και για πες μας;

ΩΧΧΧΧΧ

- Ναι, ρωτά αυτός

-Είσασταν μαζί τωρα;

-Ναιιι

Απαντά και μένω κόκαλο...

- Η κόρη σας δεν έκανε ιδιαίτερο για αρκετό καιρό και τώρα που είναι στην τελευταία τάξη υπάρχουν κάποια κενά...

- Γιαυτό ήρθα εδώ...Για να τα φτιάξω όλα αυτά

Και γυρνά και με κοιτά με ένα ύφος...

- Λοιπόν να φεύγω Κυρία Ανδρομάχη, καλή συνέχεια...

Λέει και φεύγει...

- Γιατί δεν μου είπες ότι έκανες ιδιαίτερο;

Και τότε μου έρχεται ιδέα για να κλείσω το θέμα...

-Νααα μητέρα όσο έλειπες εγω....

Κάνω μια παύση για να την ανησυχήσω...

- Εγώ μητέρα... Όταν έλειπες είμουν σε μια δύσκολη οικονομική κατάσταση και δεν ήθελα να σου ζητήσω ή να σου πάρω λευτά. Ο κύριος Χαρού προσφέρθηκε μόνος του δωρεάν...

-Δωρεανννν;;;;;

λέει και με πλησιάζει απειλητικά... Μμήπως το παράκανα;

- Αύριο θα συναντηθείς μαζί του και θα τον πληρώσεις κανονικά ότι του χρωστάς... Αύριο και ας είναι Σάββατο... 

Μερια Χαρού

Φτάνω σπίτι ξαπλώνω στον καναπέ και σκέφτομαι την ροζάνα,ξαφνικά χτυπά το κινητό μου.

- Παρακαλώ;

- Ναι γειά σας κύριε Χαρού , λέει η Ροζάνα και καταλαβαίνω το παιχνίδι

- Είπα στην μητέρα μου για το δωρεάαν μάθημα και επιμένει να σας πληρώσει θα έρθω αύριο σπίτι σας να σας δώσω τα λεφτά.

- Αν και δεν είαναι ανάγκη αν επιμένει η κυρία Ανδρομάχη εντάξει...

Κλείνω το τηλέφωνο...

- Αύριο ετοιμάσου Ροζάνα μου!!!

I Don't deserve youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin