Herşey içinde biter bir gün
Artık kalbinde papatya bahçesi olmadığını hissedersinMevsimler geçer bahar gelir senin kalbinde tek bir papatya bile açmaz
Canın yanar üzülürsün gidenlere yüreğinde kaybolanlara
Sonra susarsın
Susarsın
Ve yine susarsınBir gün hiç konuşmadığını farkedersin
Çünkü konuşacak hiçbir şeyin kalmamıştır artık
Yaşadığın tüm acılara rağmen Tebessüm edersin acı dolu yüreğinle
****
"Aç kız kapıyı baban duyacak şimdi"
Esra annesine cevap vermeden ağlamaya devam etti.
Bitirmişlerdi herşeyi hayatı elinden alınıyordu. Umutlarını öldürüyordu sevdiği insanlar.
"Kızım aç şu kapıyı vallahi baban gelecek şimdi"
Esra yavaşça oturduğu yerden kalkıp kapıyı açtı. Annesi içeri girip hızla kapıyı kapattı. "Dayak istiyor senin canın değilmi ondan kapıyı açmıyorsun. İstiyorsun baban yada abilerin duysun kemiklerini kırsın"
Esra nefretle annesine baktı.
"Dövsünler. çağır kocanı oğullarını hadi git çağır gelip yine dövsünler kırsınlar kemiklerimi' öldürsünler hatta umrumda değil. Beni diri diri yakacaklarına gelip öldürsünler""Sen duydun amcanla babanı ondan böyle konuşuyorsun değilmi"
Esra sesini yükselterek cevap verdi "duydum beni amcamın beş para etmez oğluna veriyor babam. Amcam oğluna kız bulamadı kimin kapısına gittiyse geri çevirdiler babam bildiği halde beni veriyor. O psikopatı istemiyorum ben. kendimi öldürürüm yinede evlenmem yemin ederim evlenmem"
"Kızım deme öyle amcanla baban her zaman arkanda olur Kadir sana çıt diyemez hem baban seni başkasına vermez Kadiri istemezsen başka akrabaya verir yabancıya kız vermezler sende biliyorsun"
Esra ağlayarak "ben Kadiri istemiyorum anne. ne olur konuş vazgeçir babamı bu işten"dedi
"Sus Allahın cezası sus kendini öldürtecekmisin sen? Kadiri almayıpta kimi alacaksın? Bu zamanda adam akıllı biri gelir istermi? İte kopuğa mı verelim seni"
Esranın göz yaşları sel olup giderken annesine bakıyordu. "Kadir çokmu düzgün biri anne? ne olur yardım et bana ben evlenmek istemiyorum anne. istemiyorum' sevmiyorum Kadiri"
Annesinin elinden ne gelirdiki? Esra bir umut yalvarıyordu ama nafileydi.
Cengiz abisi odaya girince Esra hemen gözyaşlarını sildi.
"Ne oluyor lan bu saatte"
"Yok bir şey oğlum git yat sen"
Cengiz Esraya bakıp "var bir şey belli"dedi
Esra bakışlarını kaçırarak "Kadire veriyor Baba beni ben istemiyorum"dedi
Esranın lafı biter bitmez yediği tokatla yere düştü.
"Kocamı beğenmiyorsun lan sen?
Ne demek istemiyorum?
Utanmadan karşımda konuşuyor birde"Esra ağlayarak abisine baktı "istemiyorum ben abi sevmiyorum Kadiri. Günah değilmi bana?"
Esra karnına yediği tekmeyle nefesi kesilirken abisi öfkeyle bağırdı.
"Orospuluk mu yapacaksın lan sen" kardeşinin saçlarını eline dolarken bağırmaya devam ediyordu.
"Koca mı beğenmiyorsun oğlum sen gidip sana kocamı seçelim ha?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA SEVDAM (TAMAMLANDI)
Novela Juvenil"Gelemem diyorum İbrahim. Amcamın oğluna verdiler beni" İbrahim arkasını dönüp sevdiği kızın gözlerine kenetledi bakışlarını. "Geleceksin! Sen benimsin. benden başkasına yar etmem seni" "Gelemem İbrahim gelemem. Öldürürler bizi" İbrahim öyle bir bağ...