30. Bölüm - 17 Kişi

256 27 11
                                    

Keyifli okumalar...

Yazardan

Elif'i yerde yatarken bulduktan sonra Bahar onun nefes almasını sağlamaya çalışırken Yavuz da evden çıkıp arabayı getirmiştir.

Yavuz arabayı getirdikten sonra hemen yukarı çıkar ve Elif'i kucağına alıp arabaya bindirir.

Bahar ve Elif arkada Yavuz önde hastaneye doğru gitmeye başlarlar. Birkaç dakika sonunda hastaneye varırlar ve Yavuz hemen Elif'i kucağına alıp hastaneye girer.

Doktorlar Elif'in ilk müdahalesini yapar, rahat nefes almasını sağlarlar. Daha sonra birkaç test yapıp sorunun ne olduğunu anlamaya çalışırlar.

O sırada Yavuz ve Bahar koridorda dönüp duruyorlardır. Kendilerine bir ömür gelen 20 dakikayı bekledikten sonra doktorlar Yavuz ve Bahar'a açıklama yapmak için çıkarlar.

"Doktor bir şey söyle durumu nasıl?"

"Sakin olun beyefendi."

"Sakin olamam kardeşim. Söyle işte neyi var?"

"Alerji."

"Alerji mi?"

"Fıstığa alerjisi var. Fıstık yemiş olmalı."

"Peki bu alerji neye sebep olur?"

"Fıstık yediği zaman nefes almakta güçlük çekmeye başlar. Bilincini kaybedebilir. Yani kesinlikle fıstık yememesi lazım."

"Peki diyelim fıstık yedi ve hastaneye uzak bir yerdeyiz. Ne olacak?"

"Alerji ilaçları var. Birazdan hemşire hem Elif'e hem size ne yapmanız gerektiğini anlatacak."

"Şimdi iyi mi?"

"Çok iyi merak etmeyin."

"Görebilir miyiz?"

"Tabii görebilirsiniz. Ben taburcu işlemlerini başlatıyorum. Birazdan hemşire gelip size detayları anlatmaya başlar."

"Tamam çok sağ olun doktor bey."

"Tekrar geçmiş olsun."

Doktor gittikten sonra Yavuz ve Bahar odaya girerler. Elif ise yatakta oturmuş etrafı izliyordur.

"Elif. Çok korkuttun bizi prensesim."

"Bilmiyordum ki böyle olacağını. Özür dilerim."

"Özür dilenecek bir şey yok tatlım. Senin suçun değil."

Üçü konuşmaya devam ederken içeri hemşire girer.

"Merhaba, geçmiş olsun."

"Merhaba, sağ olun."

"Sizin de bildiğiniz üzere küçük kızımızın fıstığa alerjisi varmış. Fıstık yediğinde nefes almakta zorluk çekiyor ve bu bilinç kaybına kadar gidebiliyor. Elimde gördüğünüz ilaç fıstık yediğinde oluşan alerjik reaksiyonları engeller. Ancak ilaç var diye sakın fıstık yeme. Bu olur da yersen diye."

"Bunu nasıl uygulayacağız?"

"Bahar hocam biliyordur ama yine de anlatayım. Bunu bir üçlü kalem olarak düşünebilirsiniz. Bacağının herhangi bir noktasına koyup ucuna basmanız yeterli."

"Çok sağ olun hemşire hanım."

"Bir şey değil. Tekrar geçmiş olsun. Hocamla konuştum işlemleriniz tamam çıkışta gerekli yerlere imza attıktan sonra çıkarabilirsiniz."

"Tamam teşekkürler."

Hemşire çıktıktan sonra Yavuz, Bahar ve Elif de çıkarlar. Onlar mutlu mutlu sohbet ederek eve giderken Dragan adamlarıyla Yavuz'u bitirme planları yapıyordur.

Yalnız KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin